vormen Vloženo 14. Březen 2020 Sdílet Vloženo 14. Březen 2020 Dnes jsem si všiml, že Scala 70 kW má HW odlišnosti od silnější varianty 85, ale je i odlišná oproti 70 kW třeba v Rapidu/Fabii. Nějak jsem předpokládal, že rozdíl bude jen v SW, resp. fyzicky minimální. Zajímalo by mě teda v čem je ta odlišnost. Na obrázku je vidět hadice uchycená přímo na trubce vzduchu od turba, to může být jen jiné uložení a druhá věc je na trubce vzadu, kde je umístěno “něco” navíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Březen 2020 Sdílet Vloženo 14. Březen 2020 To něco navíc myslíš 70 vs 85, nebo Scala vs. Rapid? Rapid jsi porovnával s OPF nebo bez? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 15. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 Ta vec navic vzadu vyznacena sipkou je pouze na Scale 70, ale ne na Scale 85, tj. motory s filtrem. Co jsem hledal 70kW verze s filtrem u Fabie, tak to tam nemeli, ale nemam to obereno na 100%, protoze zdroj mam jen internet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomíno S. Vloženo 15. Březen 2020 Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 Už jsi koukal do dílenských příruček a schémat, co jsou tu ke stažení? Třeba to tam bude, ne? Tomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Březen 2020 Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 85/81kW varianta má dvouhmotný setrvačník, jiné turbo a ventily jsou chlazené sodíkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 15. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 Na strane 189 je system plniciho vzduchu pro motory 70/85, ale o tom napojeni “cehosi” za snimacem plniciho tlaku neni vubec nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Březen 2020 Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 A pokud chceš srovnávat Scalu a Fabii/Rapid, tak Scala má u 70kW varianty točivý moment 175Nm od 2 000 do 3 500ot. a Fabia/Rapid s GPF 160Nm v rozmezí 1 800–3 500. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 15. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 O těch rozdílech co jsou někde na papíře vím, ale nejvíc mě teď zajímá ta věc na trubce, nemůžu to nikde najít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomíno S. Vloženo 15. Březen 2020 Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 Ty mě se...,tvl já se snad obliknu a půjdu se podívat do garáže jak to v reálu vypadá ???. Sice nic nepoznám, ale to snad stojí i za to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 15. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 Tady je 85, fotka stažená z netu a je tam právě vidět ta odlišnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Březen 2020 Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 Toto je motor z Fabie 1.0 TSI 70kW 10/2019 https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/fabia/18644063?goFrom=list tady též https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/fabia/18630559?goFrom=list U 81kW 1/2020 je to uplně to samé: Spoiler https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/fabia/18636924?goFrom=list Tady u té Scaly 85kW 1/2020 to vypadá taky uplně stejně: https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/scala/18591851?goFrom=list Vypadá to uplně stejně. Nejspíš nějaká úprava v rámci modelové péče. Pokud chceš zjistit přesně co to je, někde na tom dílu bude vyražené číslo, podle toho to půjde zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 15. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 Díky za info, takže v tom případě se nejedná o rozdíl mezi 70 a 85, ale všobecně o nějakou inovaci, ale aby to nebylo nějaký ku.vítko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Březen 2020 Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 Zajímavý je už kód těchto motorů: 70 kW => DKRF 85 kW => DKLA Dříve se obvykle lišily jen v koncovém písmenu (CHZB 70 kW vs CHZC 81 kW u FIII apod). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Březen 2020 Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 Nejspíš ano, může to být cokoli, důvod může být též téměř jakýkoli, podle umístnění bych to tipoval na nějaký snímač tlaku a/nebo teploty nasávaného vzduchu. Kdyžtak se zkus podívat na číslo dílu a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 15. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 mám kód v TP u 70kW DKL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Březen 2020 Sdílet Vloženo 15. Březen 2020 Zajímavé, výše uvedené kódy jsou totiž z dílenské příručky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ja_som_laci Vloženo 10. Duben 2020 Sdílet Vloženo 10. Duben 2020 Ahojte, nechcem zakladať nové vlákno tak sa opýtam tu. Majitelia 1.0 70KW, aké mate pocity z tohoto motoru? Je jeho výkon dostačujúci pre malú rodinu? Jazdím hlavne okresky. Jedno dieťa a plný kufor. Mame v rodine citroen c3 Picasso 1,4 16v 70kw a pri stúpania okolo obci (hlavne tých tiahlych) je katastrofa. Auto musím točiť na trojke aby vyšlo. Samozrejme na rovinkach je to v pohode. Asi nie je celkom správne porovnávať tieto motory, ale zaujímalo by ma, či scala bude pružnejšia a nebudem nadávať ako pri citroene. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Duben 2020 Sdílet Vloženo 10. Duben 2020 Nějaký rozdíl tam jistě bude, což je dáno jinou charakteristikou přeplňovaného motoru, nicméně běž se s tím projet, z internetu to stejně nepoznáš, navíc je toto téma o něčem jiném. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomíno S. Vloženo 10. Duben 2020 Sdílet Vloženo 10. Duben 2020 Mrkni na moje vlákno, popsáno je tam dost. Nebo warmenovo, ten má 70kW taky. https://forum.skodahome.cz/topic/149040-scala-10-tsi70kw-ambition-%C5%A1ed%C3%A1-steel/#comments Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Duben 2020 Sdílet Vloženo 10. Duben 2020 1.4 VTi má 135Nm, to bude znát hodně proti Scale která má 175Nm a v mnohem nižších otáčkách. No pokud budeš jezdit častěji naložený, tak bych zvážil silnější verzi s 85kW, příplatek je 20tis, záleží zda dovolí rozpočet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDsales Vloženo 10. Duben 2020 Sdílet Vloženo 10. Duben 2020 Včera jsem objednal skladovou scalu z důvodu zdražení a dalšího zdražení, které má přijít od 15.4. Nechal jsem si vypracovat mraky nabídek a hledal jaký auto se mi bude vzhledově líbit vs cena. Nakonec stříbrná Style 2019 s motorem 85kW. Všiml jsem si ale, že některé Scaly mají maximální rychlost 204km/h a některéné 201km/h. Patrně to souvisí s možností mít v budoucnu tažné lze/nelze. Nemáte někdo katalog ze začátku produkce MR2019 s technickými údaji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Duben 2020 Sdílet Vloženo 10. Duben 2020 V manuálu 02/2019 je uvedeno 201 km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDsales Vloženo 10. Duben 2020 Sdílet Vloženo 10. Duben 2020 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDsales Vloženo 13. Duben 2020 Sdílet Vloženo 13. Duben 2020 https://www.garaz.cz/clanek/skoda-scala-tak-trochu-octavia-hatchback-21001682 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 21. Duben 2020 Sdílet Vloženo 21. Duben 2020 V 10. 4. 2020 na 9:02, ja_som_laci napsal: Ahojte, nechcem zakladať nové vlákno tak sa opýtam tu. Majitelia 1.0 70KW, aké mate pocity z tohoto motoru? Je jeho výkon dostačujúci pre malú rodinu? Jazdím hlavne okresky. Jedno dieťa a plný kufor. Mame v rodine citroen c3 Picasso 1,4 16v 70kw a pri stúpania okolo obci (hlavne tých tiahlych) je katastrofa. Auto musím točiť na trojke aby vyšlo. Samozrejme na rovinkach je to v pohode. Asi nie je celkom správne porovnávať tieto motory, ale zaujímalo by ma, či scala bude pružnejšia a nebudem nadávať ako pri citroene. Dakujem Ahoj, 1.0 TSI 70kw jede lépe než jakákoliv atmosféra 1.4, Je tam hutnější zátah ve středním pásmu. Pokud ale můžeš koupit 85kw verzi, určitě ji vem, protože větší výkon a točivý moment je poznat a dvouhmota také :-) ALE: projel bych se i s konkurencí. Skladovka Kia Ceed SW, i30 SW 1.4 T-GDI je dostupná cca něco málo přes 400 000kč a to je trochu jiná "liga" motoru. Nemá takový nástup jako 1.5 TSI, ale kultivovanost a záběr v širokém spektru přesahuje možnosti litrového motoru od kohokoliv. Také bych rád napsal, že pro klidnějšího řidiče stačí bohatě např. korejský nebo fiatovský 1.4i - na okresky bohatě, na občasnou dálnici také. Výhoda je zřejmá - jednoduchý motor 4-válec=jednoduchý servis a děti jsou často vděčné za slabší zrychlení, není jim tak často špatně :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.