Duben 14, 20205 r Přesně tak. Tohle peugeoťácké HDI není žádná hitparáda. Navíc v tomto konkrétním případě je i DPF vč. aditiv které není zrovna dlouhověké. Stejně jako turbo a egr ventil. Podfukujících vstřikovačů jsem už taky řešil celkem dost. To je ta 1,4 TDI v F3 určitě lepší volba. Navíc tahle Mazda 3 má servisní schválnost a to tu, že spodní kryt motoru drží normální šrouby M6 a v karoserii jsou uložený matice. Závity klasicky zareznou a matky se začnou protáčet. Hlavy šroubů jsou v krytu navíc zapuštěný, takže nejdou ani uříznout flexou bez poškození krytu. Něco podobnýho jako na P 308 přední 3 šrouby spodního krytu. Z akce na půl hodiny jako je výměna oleje, je půl dne co dělat. Upraveno Duben 14, 20205 r od Jarda-k
Duben 14, 20205 r Autor Naftu by som rad nájazd mam 40-50tisic za rok cez víkendy cestujem cez pol Slovenska.
Duben 14, 20205 r a na jak dlouho to auto plánuješ? Ono kupovat 10 let starou naftu s 250tis. km (reálně kdoví kolik) a pak třeba za 6 let najet dalších 250-300 tis. km. No, aby pak novejší auto nevyšlo ve výsledku levněji...
Duben 14, 20205 r před 7 hodinami, Martab napsal: @r_e_n_e 1.9 TDI nebylo nikdy CR, to byli až 2.0/1.6 TDI (popřípadě potom 1.2/1.4 TDI v jiných modelech). Asistent rozjedu do kopce funguje ve Škodovkách i s manuálem. Můžu potvrdit - mám Rapida MR 2016 v manuálu, HHC jsem si dokódoval sám přes Caristu a bez problémů funguje...
Duben 14, 20205 r před 2 hodinami, jozef.sterdas napsal: Naftu by som rad nájazd mam 40-50tisic za rok cez víkendy cestujem cez pol Slovenska. To jsi v podobný situaci jako já před 3/4 rokem. S tím rozdílem, že já mám rodinu (dvě děti). Roční nájezd 30 tkm. Fabie 3 byla tedy mimo hru, takže buď O3 nebo Rapid. Nafta jasná volba. Jenže vzhledem k ročnímu nájezdu jsem chtěl auto který bude mít kolem 100 tkm najeto aby vydrželo delší dobu. Chtěl jsem dát max 200 tkč, což se ukázalo že na slušnou O 3 je málo. Takže Rapid a když už, tak aby splňoval EU 6 - kdo ví co politiky za pár let napadne. Takže jsem váhal mezi 1,4 TDI 66kW a 1,6 TDI 85kW. Ta 1,4 nejede špatně, ostatně měl jsem 1,4 TDI PD ve fabii čiplou na 70 kW, ale ta 1,6 je jiná káva. Takže jsem našel pěknýho 4 roky starýho Rapida se slušnou výbavou s ověřeným nájezdem 120 tkm a jsem spokojenej. Takže jak píše Bikes, s nájezdem 40 - 50 tkm ročně jít po podstatně menším nájezdu. Auto si pak budeš moci nechat delší dobu, takže ve výsledku ušetříš.
Duben 14, 20205 r Autor Ďakujem pekne za odpoveď pozriem sa na autá s menším nájazdom, pri tej superb sa bojím ako bolo vyššie spomínané euro 4, kto vie co môže prijst keďže nedávno mi odpísali golf 5 s 1.6fsi (keďže benzín E10 ho ničí a E5 kúpim na Svk len dráhy 100oktan)dakujem ešte raz za rady.
Duben 14, 20205 r @jozef.sterdas Ja osobne bych sel na 4 valce. Lip se jezdi a zvuk je tichy. Nechtel bych plyn + benzin? Co reknes na teto nabidky? Fabia fabia bila fabia zelena hracka 500 Upraveno Duben 14, 20205 r od TOMUS
Duben 14, 20205 r @Bikes Jak dbas tak mas. to je hlavne pravidlo. Myslim , ze pri najezde 100 km pro den retez dlouho vydrzi Superka byla fajn ale uz je starsi a ma svuj najezd. Bojim se o vyssi naklady na poruchy .
Duben 14, 20205 r před 56 minutami, Bikes napsal: já mám spíš celkovou nedůvěru v ty motory. Za mě pokud TSI, tak řemen. Přesně tak, je úplně jedno, jak se k tomu řetězovému motoru chováš, sype se (až na výjimky) bez ohledu na cokoli a řešení neexistuje. Když 1.2 TSI, tak jedině EA211.
Srpen 1, 20223 r V 14. 4. 2020 na 20:08, Pawouk napsal: Přesně tak, je úplně jedno, jak se k tomu řetězovému motoru chováš, sype se (až na výjimky) bez ohledu na cokoli a řešení neexistuje. Když 1.2 TSI, tak jedině EA211. No v rapide by som povedal, ze tie "retazove" motory su v pohode. Skor by som povedal, ze blbli v dvojkovych octaviach, dvojkovych fabiach atd.
Srpen 2, 20223 r Opravdu? Ani bych neřekl. Ale toto není téma o těchto motorech. Takže tímto je tato problematika na tomto místě uzavřena.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.