Přejít na obsah

Zvuky a zápach při pouštění spojky


jardaptak

Doporučené příspěvky

Dělá mi to u 1.0 TSI 70kW taky, když pouštím spojku tak jak jsem zvyklý, řadím plynule ale ozve se kovové klepnutí, abych ho eliminoval musím být hodně jemný. Ještě jsem se s tím u žádného auto nesetkal, počítám, že to bude stejný problém jako u atmosféry. Najeto mám 8 tis. km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Fabia 3 FL 1.0 MPI 55 KW. Rovnaký problém ako tu popisujete. Nech púšťam spojku akokoľvek citlivo. Pri radení vyššej rýchlosti sa pri púšťaní spojky ozve klepnutie také kovové. 

Ono to klepnutie sa dá dosiahnuť aj na mojom aute s 1.2 TSI ale to musíte pustiť spojku neskutočne rýchlo a bez citu na hulváta. A ešte aj tak to skoro ani nepočuť. Zato pri tejto 1.0 mpi je to neskutočne počuť a rýchlosť púšťania spojky na to má minimálny vplyv. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Romiiken napsal:

Fabia 3 FL 1.0 MPI 55 KW. Rovnaký problém ako tu popisujete. Nech púšťam spojku akokoľvek citlivo. Pri radení vyššej rýchlosti sa pri púšťaní spojky ozve klepnutie také kovové. 

Ono to klepnutie sa dá dosiahnuť aj na mojom aute s 1.2 TSI ale to musíte pustiť spojku neskutočne rýchlo a bez citu na hulváta. A ešte aj tak to skoro ani nepočuť. Zato pri tejto 1.0 mpi je to neskutočne počuť a rýchlosť púšťania spojky na to má minimálny vplyv. 


To bude tim, ze ta tvoje 1.2 TSi ma dvouhmotu a ta 1.0 MPi jednohmotu ... Taky muzu potvrdit klepnuti u 1.4 TSi O3 (jednohmota) oproti Golfu VII 1.2 TSi kde je klid (dvouhmota)

Editováno: , autor: Jojo91
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 8. 2018 na 18:10, Romiiken napsal:

Pochybujem, ze Rapid ma dvojhmotu, ked ju nema Oktavia :D. Zaujimave, ze hociake starsie auto ako napr. moja Fabia 1 1.4 ka neklepe od spojky a prevodovky vobec. 18 rocne auto. Dvojhmota stym nic nema. Uploadujem teraz na youtube video aj s chrastenim prevodovky teraz. 

Přesně vylítaná fabka 1.4 s 250 tis. km a ticho.

1.2 TSI v Polu (stejné jako FIII) to nedělá, ale tam zase klepe jinak. Už dvakrát jsem to u 1.2 reklamoval a prý je to ok.

Je dost rozdíl v tom, jak "volné" je uložení motoru 1.2 a 1.0 TSI, tou 1.2 se dá rukou cloumat, jak by byla jen na gumě ale 1.0 je jak přibitý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu je to video, ktore som slubil. Od stvrtiny videa zacnem vytlacat spojku aby bolo jasne, ze to chrasti prevodovka. 

 

 

Po zatlaceni a drzani pedalu spojky je ticho ako v hrobe. 

 

Taktiez som si vsimol, ze pri jazde v otackach 2600 ot/min prevodovka vydava zvuk ako zotrvacnik na favorite. 

 

Pri jazde okolo 130 km/h co su dost vysoke otacky na tomto motore asi cez 4000 ot/min prevodovka piska. Rovnaky zvuk ako vydava prevodovka so znicenymi loziskami. Keby to auto nebolo nove tak zo skusenosti poviem, ze niektore z lozisk je chytene. 

 

Ten zvuk poznam napr. z kamaratovej fabii, kde su poskodene loziska prevodovky. Auto ma 360 tisic km a povodnu prevodovku. Olej asi nikdy nemeneny. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
V 10. 5. 2015 na 11:51, Petrkiller napsal:

Mě něco podobného (možná to samé) dělalo u 1.6 TDI F2 .. koupil jsem ho jeté s 90 000km a chvíli tak jezdil .. vždy když jsem trochu rychleji pustil spojku do záběru tak něco luplo nebo bouchlo .. nevím jak to líp popsat. Když jsem jí ale pustil opravdu opatrně neudělalo to nic. V servise řekli že tomu nic není když jsem tam přijel ať to zkontrolují a až jsem přijel na servisní prohlídku tak mě řekli že je zničený kloub poloosy vntřní i vnější a že je tam vůle která nejde dotáhnout. A že jsem to bouchání musel slyšet.. :)

 

Nakonec jsem s tím odjel a kámoš který opravuje auta a opravoval  i mou starou fabii, tak to opravil pouhým obroušením velké matky a trochu tam kapl lepidla a dotáhl ..

 

Možná že tam máš něco podobného z výroby.

 

A taky se mě zdá že mě to lupalo hlavně u 2. a 3. stupně.

 

Nyní mám 115 800 km a je to klid k nezaplacení..

Mám feldu a mám ty samé problémy,kamarád my řekl že může být prasklou pružinou ale tomu moc nevěřím.Nechám to zkontrolovat a uvidíme.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Jojo91 No som sem aj zabudol napísať. Bol som náhodne v škodovke tak som nadhodil, že čo stou spojkou na MPI. Chalani sa namňa pousmiali a povedali mi, že vedia sami veľmi dobre, že to robí, ale škodovka to neuzná ako reklamáciu a , že keby aj uznala tak to bude robiť to isté. Ono celkovo k tej 1.0 MPI párujú prevodovku z citiga, ktorá je kvalitou na úrovni motorovej píly Jongjank made in PRC. VW a Seat používa vyššiu radu prevodovky. Tá prevodovka je celkovo hlučná ako Favorit. 

 

No proste ja som z toho pomerne sklamaný. Aj keď za tú cenu auta sa niet, čo čudovať. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Tak včera jsem si dovezl novou Fabii combi s motorem 1.0 MPI 55 kW a projev bouchnutí od převodovky při řazení z  2.  na 3. rychlost  a z 3. na 4. rychlost u nového vozu  taky.

Prostě asi projev té slabší převodovky, ale fóra jsem četl a tak jsem s tím počítal, nevadí mi to.  Motor není skoro slyšet, jen hučení od zadní nápravy, asi slabší odhlučnění přes tu roletku zavazadlového prostoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím pár stovek kilometrů a pohoda, věděl jsem do čeho jdu a co chci. Na důchod chci nekomplikované  přibližovadlo s malou spotřebou a malými servisními náklady, nic víc. 

Těžko něco komentovat při takovém malém nájezdu, ale se škodovkami nikdy žádný zásadní problém, je to již  má šestá nová škodovka. 

Tak ať  se Petře AMF s vozem daří. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...