AlenaK Vloženo 18. Duben 2020 Sdílet Vloženo 18. Duben 2020 Zdravím, Chtěla bych se zeptat co dělát mám necelé dva roky "staré auto" a začal se mi loupat a prasat lak na střeše a dveřích od kufru reklamace zamítnuta- ukončeno to tím že s fotky řekli že je to od trusu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 18. Duben 2020 Sdílet Vloženo 18. Duben 2020 To je modrá pacific? U této barvy totiž nic neobvyklého. Nenechat se odbýt. S autem zajet rozhodně do AŠ a sepsat reklamaci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlenaK Vloženo 18. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2020 Jo je to modrá pacific a právě to bylo řešeno v AŠ a reklamaci neuznali že je to má vina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 18. Duben 2020 Sdílet Vloženo 18. Duben 2020 dela mi to same... na lak je zaruka 3 roky, tak zkusit jiny AS. Mne to taky neuznali, ale ja to mam po 4 letech. Dvere a c sloupek jsem nechal opravit na vlastni naklady, haubnu nechavam byt, z dalky to ani neni videt... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mrštik Vloženo 18. Duben 2020 Sdílet Vloženo 18. Duben 2020 No fakt je že trus dokáže udělat pěknou paseku na laku ale nechce se mi věřit že lak popraskal od trusu to moje auto už by bylo bez laku a v červnu bude mít 5 let. Mám taky modrou pacific a zatím bez jediné praskliny a není týden kdy mi ho okřídleni šmejdi neposerou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 19. Duben 2020 Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 (editace) No, ale Ty si určitě na svoje auto "pečlivka", je to vidět na těch sundaných ramínkách stěračů a ještě s polstrováním těch kovových konců proti poškrábání skla. Takže asi si ten lak taky nenecháváš posranej týdny ne? Ten trus je opravdu dost agresivní, vzpomínám si, jak jsem kdysi byl Fabií 14 dní v Chorvatsku (červená základní barva) a tam mě na to neustále kadili ptáci sedící na fíku, kde jsem pod ním parkoval celou tu dobu (jinde nebylo v penziónu místo). Po návratu domů, jsem měl pak dosti práce a přelešťování, aby to nebylo vidět, docela fuška a tak i věřím, že to ten dlouhodobě neodstraňovaný trus dokáže narušit. Na druhou stranu je docela možné při dnešním všeobecném šetření na všem , že i ty laky nejsou kvalitou to, co dříve. Editováno: 19. Duben 2020, autor: DušanV 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 19. Duben 2020 Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 Ta modra barva je nejaka zakleta, vice mene vsechny starsi Fiaty Ducato v teto barve se loupou i pres origo lak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 19. Duben 2020 Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 Mal som O2 v tejto modrej a ziadny problem s lakom nebol. Je ale pravda ze auto som osrate nemaval ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlenaK Vloženo 19. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 To je právě ten problém že toto auto taky nebývá od trusu ale AS řekl podle fotky ze to tak je a že reklamaci neuznávají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 19. Duben 2020 Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 Obrátit se na vyšší instanci s tím, že nesouhlasíš s verdiktem reklamace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlenaK Vloženo 19. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 před 6 minutami, headerTDI napsal: Obrátit se na vyšší instanci s tím, že nesouhlasíš s verdiktem reklamace. Jo jo je to v řešení nemíním to tak nechat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 19. Duben 2020 Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 Něco podobneho jsem už řešil a celkem bez problémů. Pokud je to ještě v záruce tak je to vůbec sranda .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 19. Duben 2020 Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 Docela síla s popraskaným lakem. Pokud ŠA tvrdí že je to vina uživatele, zdůvodnili to nějak? Argumentoval bych, pokud tvrdí, že je to Tvá chyba, proč se stejně jak neloupe v přední časti střechy a nebo na kapotě motoru, popřípadě TV ZNOVA v 19.30 hod. Rey s Luckou udělají Škodovce se Tvým problémem zadara reklamu? Když tim pohrozíš, za týden máš střechu v lesku? Moje osobní zkušenost přímo se Škodovkou v MB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 19. Duben 2020 Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 Hele byl bych opatrný s tím arogantním postupem. Znám spoustu expertů co takhle ba ne naběhli a zrovna stejným způsobem je vypakovali. Chce to jednat slušně, s respektem, mít věcné argumenty. A nenechat se vysírat. To zkouší většinou autorizaky protože se s tím nechtějí zabývat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlenaK Vloženo 19. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 Nezdúvodnili to prozatím nijak zatím nemám nic v ruce bylo mi to řečeno přes telefon A zatím to řeším slušně a ano je to řešeno v místě kde auto bylo kupovane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 19. Duben 2020 Sdílet Vloženo 19. Duben 2020 Mel jsem to opryskane z boku na dverich a skrz cely C sloupek. Na ty mista ptaci fakt neserou. Na strese zatim nic a haubna je nejspis i od bordelu, co lita za jizdy ze silnic... U me to bylo s reklamaci jednoduche. Auto starsi jak 3 roky, takze sorry. Jinak posrate od ptaku to mivam malokdy ale na druhou stranu auto myju tak jednou za pul roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 20. Duben 2020 Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 (editace) před 21 hodinami, AlenaK napsal: Nezdúvodnili to prozatím nijak zatím nemám nic v ruce bylo mi to řečeno přes telefon A zatím to řeším slušně a ano je to řešeno v místě kde auto bylo kupovane No a to tedy nemáš opravdu nic písemného v ruce? Přeci standartní postup je, že auto dovezu do servisu, nahlásím závadu, nechám si napsat protokol, přejímací list, či jak se to oficiálně jmenuje, no a pokud to nechtějí opravit, třeba, že podle nich na to nemáš nárok, tak ať Ti to do toho protokolu dají písemně, ne? Pokud nechtějí dát nebo sepsat žádný papír, tak si nechám zavolat vedoucího prodejny/servisu, ono i v dnešní době existuje něco jako bývalá "kniha přání a stížností", nebo něco podobného. Jinak to bude jen tvrzení proti tvrzení a podle telefonického hovoru/odpovědi se nic nedá normálně dokázat. Já jsem takhle kdysi reklamoval v záruce závadu, odmítli mne a já si nechal tu odmítavou odpověď napsat do toho protokolu. Pak jsem ten protokol oskenoval a s dotazem na řešení, poslal okamžitě na infolinku Škodovky, no a hned na druhý den mě nasraně telefonovali z toho servisu ať jim tedy auto přivezu na opravu a udělali to, jen se nedej ojebávat. Ano jednat pokud možno né sprostě, ale tvrdě a na vše mít papír, jen telefon je v dnešní době k ničemu. Editováno: 20. Duben 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlenaK Vloženo 20. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 Protokol první mám a pro druhý stim rozhodnutím si jedu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 20. Duben 2020 Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 OK, pak doporučuji jednat dle postupu, jak jsem to dělal já, ta infolinka Škodovky musí tyhle podněty řešit, takže určitě někdo ze Škodovky se na tohle bude v tom autorizáku dotazovat. Tedy bude se to řešit na pokyn tzv. shora (a to servisy obecně nemají moc rády), samozřejmě ještě to nemusí být zárukou úspěchu pro tebe, ale nebudeš to mít určitě jen shozené pod stůl od servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 30. Duben 2020 Sdílet Vloženo 30. Duben 2020 Ono je to dvojsečné. Vyšší moc bude nadávat servisu, že zákazníka odbyli ale v případě kdyby to zákazníkovi rovnou opravili, tak bude vyšší moc nadávat že to servisu neproplatí, protože mají zprvu zkusit zákazníka odbýt ? S takovými závadami to je prostě na dýl, no a proto třeba já jiný věci neustále odkládám než se s nimi hádat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.