petr.podzimek Vloženo 22. Duben 2020 Vloženo 22. Duben 2020 DCC. Ano či ne, to je oč tu běží. Zkoušel jste někdo DCC na nové Octavii? Je mezi režimy dostatečný rozdíl? Jak velký rozdíl je oproti standardnímu podvozku? Díky. Citovat
Horza Vloženo 23. Duben 2020 Vloženo 23. Duben 2020 Jel jsem v Octavii IV s DCC a rozdíly byly aspoň dle mého názoru dostatečné a adekvátní. V komfortním režimu bylo relativně pohodlné. Ve sportu podvozek ztuhl a byly cítit lehké rázy kol do karoserie, když jsem úmyslně vymetal kanály. Podvozek byl výrazně komfortnější i v režimu normal než moje OIII se standardním podvozkem. Ale chtělo by to přímé srovnání DCC vs klasika. 1 Citovat
stanmar Vloženo 23. Duben 2020 Vloženo 23. Duben 2020 Je nutno to vyzkoušet sám- ani novináři si nejsou tak jistí : https://www.auto.cz/skoda-octavia-1-5-tsi-110-kw-podruhe-a-lip-o-hodne-134168?kapitola=1 https://www.autorevue.cz/prvni-test-skoda-octavia-20-tdi-evo/110-kw-dsg-liftback-2020 Citovat
misor1994 Vloženo 23. Duben 2020 Vloženo 23. Duben 2020 V tom prvom teste 1.5 tsi DCC nemajua u 2.0 tdi to nie je vidno. Totiz, ked ma auto DCC, je popis menu Vyber jazdneho profilu/DCC alebo cosi v tom zmysle, vid video. Citovat
omicron Vloženo 23. Duben 2020 Vloženo 23. Duben 2020 před 10 hodinami, Horza napsal: Podvozek byl výrazně komfortnější i v režimu normal než moje OIII se standardním podvozkem. Ale ano, tak je tomu i u O3FL, předpokládám, že u O4 tomu jinak nebude. A to např. i přes větší kola u auta s DCC. Běžné auto bez DCC např. na 17" má tvrdší podvozek, než auto s 18" a DCC v normal režimu, to je moje zkušenost u O3FL. Myslím, že je to tak v pořádku. 2 Citovat
Dixik2 Vloženo 25. Duben 2020 Vloženo 25. Duben 2020 Jezdil jsem s ní dvakrát a obě na 17 kolech s DCC.Nastaveno na Comfort a žehlí to pěkně.Mám testovací silnici z Prostějova po staré na Žešov,kde jsou různe druhy povrchů a filtrovalo to moc pěkně.S 18 kolama jsem ještě nejel. 2 Citovat
PetriCZECH Vloženo 21. Červen 2020 Vloženo 21. Červen 2020 Zajímavé, jak v testech na auto.cz DCC vůbec nedoporučují, nicméně v testech Autosalonu (kde ale podle mě více Škoda Auto "maže") zase DCC nemohou vynachválit a nabádají, především u liftbacku, aby to něj člověk šel. A pak si zákazníku vyber (ne každý autosalon má obě verze k testu) :-D Citovat
RDMBR Vloženo 21. Červen 2020 Vloženo 21. Červen 2020 I na topspeed říkají že stačí bohatě normální podvozek 1 Citovat
ferda25 Vloženo 21. Červen 2020 Vloženo 21. Červen 2020 Osobně bych hledal problém v komunikaci ve voze, dle mého zjištění. Citovat
omicron Vloženo 21. Červen 2020 Vloženo 21. Červen 2020 (editace) Jak se DCC chová na autech s jednoduchou vlečenou nápravou? @ferda25 myslíš, že by to u nového auta byo nějak zprasené ? Editováno: 21. Červen 2020, autor: omicron Citovat
ferda25 Vloženo 21. Červen 2020 Vloženo 21. Červen 2020 Přijde Ti to zvláštní po opětovných problémech??? Citovat
petr.podzimek Vloženo 22. Červen 2020 Autor Vloženo 22. Červen 2020 (editace) @ferda25 Jaké problémy, prosím? Editováno: 22. Červen 2020, autor: petr.podzimek Citovat
misor1994 Vloženo 24. Červen 2020 Vloženo 24. Červen 2020 Lebo minimalne v topspeed mali auto bez DCC, len s jazdnymi rezimami. Z toh odovodu ten rozdiel necitili... Citovat
omicron Vloženo 28. Červen 2020 Vloženo 28. Červen 2020 V 21. 6. 2020 na 23:25, ferda25 napsal: Přijde Ti to zvláštní po opětovných problémech??? Nějak nerozumím Ferdo, víš dobře, že DCC v mé O3FL to chodí skvěle - sám jsi s tím jel a pochvaloval si to, tak nerozumím, jaké "opětovné problémy" máš na mysli ? Stále se domnívám, že to je jen hloupost některých novinářů, kteří vůbec neví, zda-li tam DCC je, a pletou si to jen s voličem jízdních režimů. A protože mám DCC na autě s multilinkem, a netušil jsem, že to dávají i na "hloupou" vlečenou nápravu, zajímá mě, jak se to chová na ní. To odskakování zadní nápravy v některých testech je symptomatické právě pro vlečenou nápravu, to už zde bylo, a to DCC asi nevyžehlí, pokud tam skutečně bylo... Citovat
cosby Vloženo 28. Červen 2020 Vloženo 28. Červen 2020 K nám do servisu jezdí poměrně dost aut s DCC,a´t už Supy,OIII,Passaty,občas golf a nikdy jsem neslyšel že by si na to někdo stěžoval.Vlasně ano,jeden pán co měl Alltracka nadával,že mu něco vzadu klepe,žert že vzal ty drahé tlumiče a nakonec to byla prasklá pružina-cca 1cm lítala v zadním rameni. Citovat
Andrews Vloženo 14. leden 2021 Vloženo 14. leden 2021 Stupidní dotaz: Mám tlačítko na volbu jízdního režimu, V individual nabídce lze zvolit podvozek normal/sport. Znamená to, že je auto vybaveno DCC? Šoupátko DCC co je ve videu, tam ale není. U nastavení volantu na sport je okamžitě znát, že ztuhne, ale u podvozku rozdíl nepoznám. Předpokládám , že to není DCC, ale to to pak vlastně nastavuje? V manuálu nic nepíšou :( Citovat
omicron Vloženo 15. leden 2021 Vloženo 15. leden 2021 Volba jízdních režimů neznamená automaticky volbu DCC. DCC je další z mnoha zařízení na palubě, jejichž režim může volič režimů měnit. Tak jak se ti mění odpor servopohonu volantu, nebo průběh plynového pedálu (a další věci jako světla, klimatizace atd.), tak se dá měnit i režim DCC. Pro adaptivní podvozek by jsi měl mít v infotainmentu další nastavení, např. v režimu Individual se ti nastavení pro režim DCC (pokud v autě je) objeví myslím hned v prvním řádku. A jestli máš DCC, to bezpečně poznáš i přezouvání svého auta, takto to vypadá např. u mě vzadu (multilink s DCC). Citovat
misor1994 Vloženo 15. leden 2021 Vloženo 15. leden 2021 (editace) Ked stlacis tlacidlo a objavia sa ti jazdne rezimy, musis tam mat napisane nieco v zmysle "Volba jizdniho profilu/DCC" Editováno: 18. leden 2021, autor: misor1994 1 Citovat
toomass Vloženo 17. leden 2021 Vloženo 17. leden 2021 cau, chtěl bych se zeptat kolik KM tak ty adaptivní tlumiče vydrží nez jsou na výměnu ? 1 Citovat
omicron Vloženo 23. leden 2021 Vloženo 23. leden 2021 V 17. 1. 2021 na 13:41, toomass napsal: cau, chtěl bych se zeptat kolik KM tak ty adaptivní tlumiče vydrží nez jsou na výměnu ? V několika recenzích, a včera v servisu mě sdělili, že cca 150 kkm. Záleží také ale na generaci DCC, modelu auta a celkovém provozu vozidla, kde je DCC instalován. Asi bude dobré, abych před takovým nájezdem auto poslal do světa. Citovat
Pawlisko Vloženo 28. leden 2021 Vloženo 28. leden 2021 Já mám DCC a mohu potvrdit rozdíl. Zkoušel jsem to na kostkách a znát to prostě je. V individualu lze nastavit rozsah a podle toho by si měl poznat, že to má nebo nemá. Teda, myslím si to, protože to je rozumné. Citovat
boban1108 Vloženo 2. Únor 2021 Vloženo 2. Únor 2021 Zdravím. Ještě jsem O IV nekoupil, ale manuál jsem už prostudoval 😊. Bohužel musím konstatovat, že na rozdíl od OIII tam je méně informací. Takže tady k tomuto tématu. Kdo již máte OIV s DCC, jaké všechny parametry (případně s jakými hodnotami) lze nastavovat pro režim Individual (v manuálu to fakt není)? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.