Publikováno Duben 22, 20205 r DCC. Ano či ne, to je oč tu běží. Zkoušel jste někdo DCC na nové Octavii? Je mezi režimy dostatečný rozdíl? Jak velký rozdíl je oproti standardnímu podvozku? Díky.
Duben 23, 20205 r Jel jsem v Octavii IV s DCC a rozdíly byly aspoň dle mého názoru dostatečné a adekvátní. V komfortním režimu bylo relativně pohodlné. Ve sportu podvozek ztuhl a byly cítit lehké rázy kol do karoserie, když jsem úmyslně vymetal kanály. Podvozek byl výrazně komfortnější i v režimu normal než moje OIII se standardním podvozkem. Ale chtělo by to přímé srovnání DCC vs klasika.
Duben 23, 20205 r Je nutno to vyzkoušet sám- ani novináři si nejsou tak jistí : https://www.auto.cz/skoda-octavia-1-5-tsi-110-kw-podruhe-a-lip-o-hodne-134168?kapitola=1 https://www.autorevue.cz/prvni-test-skoda-octavia-20-tdi-evo/110-kw-dsg-liftback-2020
Duben 23, 20205 r V tom prvom teste 1.5 tsi DCC nemajua u 2.0 tdi to nie je vidno. Totiz, ked ma auto DCC, je popis menu Vyber jazdneho profilu/DCC alebo cosi v tom zmysle, vid video.
Duben 23, 20205 r před 10 hodinami, Horza napsal: Podvozek byl výrazně komfortnější i v režimu normal než moje OIII se standardním podvozkem. Ale ano, tak je tomu i u O3FL, předpokládám, že u O4 tomu jinak nebude. A to např. i přes větší kola u auta s DCC. Běžné auto bez DCC např. na 17" má tvrdší podvozek, než auto s 18" a DCC v normal režimu, to je moje zkušenost u O3FL. Myslím, že je to tak v pořádku.
Duben 25, 20205 r Jezdil jsem s ní dvakrát a obě na 17 kolech s DCC.Nastaveno na Comfort a žehlí to pěkně.Mám testovací silnici z Prostějova po staré na Žešov,kde jsou různe druhy povrchů a filtrovalo to moc pěkně.S 18 kolama jsem ještě nejel.
Červen 21, 20205 r Zajímavé, jak v testech na auto.cz DCC vůbec nedoporučují, nicméně v testech Autosalonu (kde ale podle mě více Škoda Auto "maže") zase DCC nemohou vynachválit a nabádají, především u liftbacku, aby to něj člověk šel. A pak si zákazníku vyber (ne každý autosalon má obě verze k testu) :-D
Červen 21, 20205 r Jak se DCC chová na autech s jednoduchou vlečenou nápravou? @ferda25 myslíš, že by to u nového auta byo nějak zprasené ? Upraveno Červen 21, 20205 r od omicron
Červen 22, 20205 r Autor @ferda25 Jaké problémy, prosím? Upraveno Červen 22, 20205 r od petr.podzimek
Červen 24, 20205 r Lebo minimalne v topspeed mali auto bez DCC, len s jazdnymi rezimami. Z toh odovodu ten rozdiel necitili...
Červen 28, 20205 r V 21. 6. 2020 na 23:25, ferda25 napsal: Přijde Ti to zvláštní po opětovných problémech??? Nějak nerozumím Ferdo, víš dobře, že DCC v mé O3FL to chodí skvěle - sám jsi s tím jel a pochvaloval si to, tak nerozumím, jaké "opětovné problémy" máš na mysli ? Stále se domnívám, že to je jen hloupost některých novinářů, kteří vůbec neví, zda-li tam DCC je, a pletou si to jen s voličem jízdních režimů. A protože mám DCC na autě s multilinkem, a netušil jsem, že to dávají i na "hloupou" vlečenou nápravu, zajímá mě, jak se to chová na ní. To odskakování zadní nápravy v některých testech je symptomatické právě pro vlečenou nápravu, to už zde bylo, a to DCC asi nevyžehlí, pokud tam skutečně bylo...
Červen 28, 20205 r K nám do servisu jezdí poměrně dost aut s DCC,a´t už Supy,OIII,Passaty,občas golf a nikdy jsem neslyšel že by si na to někdo stěžoval.Vlasně ano,jeden pán co měl Alltracka nadával,že mu něco vzadu klepe,žert že vzal ty drahé tlumiče a nakonec to byla prasklá pružina-cca 1cm lítala v zadním rameni.
Leden 14, 20214 r Stupidní dotaz: Mám tlačítko na volbu jízdního režimu, V individual nabídce lze zvolit podvozek normal/sport. Znamená to, že je auto vybaveno DCC? Šoupátko DCC co je ve videu, tam ale není. U nastavení volantu na sport je okamžitě znát, že ztuhne, ale u podvozku rozdíl nepoznám. Předpokládám , že to není DCC, ale to to pak vlastně nastavuje? V manuálu nic nepíšou :(
Leden 15, 20214 r Volba jízdních režimů neznamená automaticky volbu DCC. DCC je další z mnoha zařízení na palubě, jejichž režim může volič režimů měnit. Tak jak se ti mění odpor servopohonu volantu, nebo průběh plynového pedálu (a další věci jako světla, klimatizace atd.), tak se dá měnit i režim DCC. Pro adaptivní podvozek by jsi měl mít v infotainmentu další nastavení, např. v režimu Individual se ti nastavení pro režim DCC (pokud v autě je) objeví myslím hned v prvním řádku. A jestli máš DCC, to bezpečně poznáš i přezouvání svého auta, takto to vypadá např. u mě vzadu (multilink s DCC).
Leden 15, 20214 r Ked stlacis tlacidlo a objavia sa ti jazdne rezimy, musis tam mat napisane nieco v zmysle "Volba jizdniho profilu/DCC" Upraveno Leden 18, 20214 r od misor1994
Leden 17, 20214 r cau, chtěl bych se zeptat kolik KM tak ty adaptivní tlumiče vydrží nez jsou na výměnu ?
Leden 23, 20214 r V 17. 1. 2021 na 13:41, toomass napsal: cau, chtěl bych se zeptat kolik KM tak ty adaptivní tlumiče vydrží nez jsou na výměnu ? V několika recenzích, a včera v servisu mě sdělili, že cca 150 kkm. Záleží také ale na generaci DCC, modelu auta a celkovém provozu vozidla, kde je DCC instalován. Asi bude dobré, abych před takovým nájezdem auto poslal do světa.
Leden 28, 20214 r Já mám DCC a mohu potvrdit rozdíl. Zkoušel jsem to na kostkách a znát to prostě je. V individualu lze nastavit rozsah a podle toho by si měl poznat, že to má nebo nemá. Teda, myslím si to, protože to je rozumné.
Únor 2, 20214 r Zdravím. Ještě jsem O IV nekoupil, ale manuál jsem už prostudoval 😊. Bohužel musím konstatovat, že na rozdíl od OIII tam je méně informací. Takže tady k tomuto tématu. Kdo již máte OIV s DCC, jaké všechny parametry (případně s jakými hodnotami) lze nastavovat pro režim Individual (v manuálu to fakt není)?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.