Publikováno Listopad 9, 20204 r Zdravím všechny co s tim mají nějakou zkušenost. Mám vyndaný motor a převodovku z auta, jelikož budu motor měnit a celkem mě zarazila pohyblivost setrvačníku. Je mi jasné, že dvouhmota se hýbe na pružinách, ale já jí tak o cca 1.5 cm na obvodu pootočim bez odporu pružiny a pak je jen slyšet jak doklapne na pružinu a je cítit odpor. Nový setrvák jsem v životě nedržel tak netuším jestli to má takto dělat nebo je už načatý. Nerad bych auto zase po chvíli rozebíral až to složím. Jinak asi na tom uplně nezáleží, ale jedná se o 2.0 tdi pd 125kw. Díky za tipy a odpovědi 🙋 VID_20201109_101950.mp4
Listopad 9, 20204 r Odbornik na toto teda nejsem, ale pamatuju si, ze kdyz jsem si dvouhmotu menil, tak novy setrvacnik tuto vuli mel. Taky me to prekvapilo. Takze vule je podle me zkusenosti v pohode. Jen ti nedokazu rict, jestli novy setrvacnik mel tu vuli takto velkou, protoze to uz si bohuzel nepamatuju.
Listopad 9, 20204 r Autor Díky za odpověď, mě to právě taky překvapilo, čekal jsem že se s tim bude hejbat ale ne že se to bude pohybovat mezi pružinama.
Listopad 9, 20204 r Jo, cekal jsem to same jako ty. Obvzlast u noveho setrvacniku. Ale ta vule mezi pruzinama tam rozhodne byla a dost mozna stejne velka jako ukazujes na videu. Jen pro upresneni, bavim se o novem setrvacniku SACHS, novy LUK jsem v ruce nemel.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.