Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny co s tim mají nějakou zkušenost. Mám vyndaný motor a převodovku z auta, jelikož budu motor měnit a celkem mě zarazila pohyblivost setrvačníku. Je mi jasné, že dvouhmota se hýbe na pružinách, ale já jí tak o cca 1.5 cm na obvodu pootočim bez odporu pružiny a pak je jen slyšet jak doklapne na pružinu a je cítit odpor. Nový setrvák jsem v životě nedržel tak netuším jestli to má takto dělat nebo je už načatý. Nerad bych auto zase po chvíli rozebíral až to složím. Jinak asi na tom uplně nezáleží, ale jedná se o 2.0 tdi pd 125kw. Díky za tipy a odpovědi 🙋

Vloženo

Odbornik na toto teda nejsem, ale pamatuju si, ze kdyz jsem si dvouhmotu menil, tak novy setrvacnik tuto vuli mel. Taky me to prekvapilo. Takze vule je podle me zkusenosti v pohode. Jen ti nedokazu rict, jestli novy setrvacnik mel tu vuli takto velkou, protoze to uz si bohuzel nepamatuju.

Vloženo

Jo, cekal jsem to same jako ty. Obvzlast u noveho setrvacniku. Ale ta vule mezi pruzinama tam rozhodne byla a dost mozna stejne velka jako ukazujes na videu.

 

Jen pro upresneni, bavim se o novem setrvacniku SACHS, novy LUK jsem v ruce nemel.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...