zott Vloženo 24. Listopad 2020 Vloženo 24. Listopad 2020 (editace) Ahoj, řešili jste někdo trvalé vypnutí start-stop nebo je třeba to při každě jízdě deaktivovat? Díky Editováno: 24. Listopad 2020, autor: zott Citovat
Caster Vloženo 24. Listopad 2020 Vloženo 24. Listopad 2020 Rozpoj konektor u "-" pólu baterie. Současně se přepne "inteligentní" nabíjení (na max. 80%) autobaterie na konvenční nabíjení na 100%. Citovat
Josef177 Vloženo 25. Listopad 2020 Vloženo 25. Listopad 2020 ... já jsem se někde dočetl, že je na to připojen filtr pevných částic nebude to hlásit poruchu ? Citovat
Joseamigo Vloženo 21. leden 2021 Vloženo 21. leden 2021 To pouhé rozpojení konektorů zní v dnešní přetechnizované době až podezřele... opravdu je to takhle snadné? Co na to diagnostika? btw: Teď mi říkal kolega, co má Mazdu 6, že když jede se zapnutým start-stopem tak motor používá palivovou mapu pro eko režim a je výrazně línější, než když hned po startu auta SS vypne... nepozorovali jste tohle i u O4? Citovat
JanekJankovic Vloženo 21. leden 2021 Vloženo 21. leden 2021 Je to tady ten konektor viz fotky. Stačí odpojit. Testuju měsíc a zatím bez problémů. Je potřeba jen sem tam zapojit aby se stáhly aktualizace. 1 Citovat
jakas Vloženo 21. leden 2021 Vloženo 21. leden 2021 Zajímalo by mě, jestli se spustí nezávislé topení, když je konektor rozpojený. Obávám se, že ne. Citovat
JanekJankovic Vloženo 21. leden 2021 Vloženo 21. leden 2021 Přesně tak, nezávislé topení nebude fungovat. 1 Citovat
cosby Vloženo 21. leden 2021 Vloženo 21. leden 2021 OIII,SIII normálně Webasto funguje i po odpojeném konektoru-tedy vyzkoušeno do 2018 Citovat
JanekJankovic Vloženo 21. leden 2021 Vloženo 21. leden 2021 (editace) Bavíme se ale o O4 budu citovat (vyzkoušené to nemám) „Popsaným odpojením systém vozu ztrácí informaci o kapacitě nabití případně stavu baterie. Kromě toho, že důsledkem tohoto zákroku zákazník přichází o komfortní funkce, jakými jsou například nezávislé topení nebo aktualizace softwaru infotainmentu, ovlivňuje tento stav vozu i bezpečnost posádky. Kombinace staré, vybité nebo poškozené baterie a velkého zatížení palubní sítě „spotřebiči“ (klimatizace, dobíjení externích zařízení, využívání infotainmentu, elektronika řízení, asistenční systémy) může vést při případném vyhýbacím manévru vozu za podpory ABS a ESP ke skokovému zvýšení odběru proudu. Tím dojde k poklesu napětí v palubní síti a následovat může výpadek funkcí a komunikace mezi řídícími jednotkami,“ říká Pavel Jína, tiskový mluvčí Škoda Auto Česká republika." ODKAZ Editováno: 21. leden 2021, autor: JanekJankovic Citovat
thejohndoe Vloženo 18. Březen 2021 Vloženo 18. Březen 2021 Já to vytáhl u Scaly před rokem a pohoda. Inteligentní nabíjení jen ničí baterii a start stop je o nervy. Ty reklamní kecy "tiskového mluvčího" vůbec neřešil - nedávají smysl. Citovat
Thomas808 Vloženo 26. Březen 2021 Vloženo 26. Březen 2021 Mám to tak stejně několik měsíců a pohoda... Citovat
Austin Vloženo 6. Červenec 2021 Vloženo 6. Červenec 2021 Prý se to musí rozpojit na vícero místech, není to práce pro každého, musí vědět, co dělá. Takových je celkem málo. Pokud by se někdo uvolil, mám RS a mám zájem o sw vypnutí. Citovat
-MarťaS- Vloženo 27. Červenec 2021 Vloženo 27. Červenec 2021 V 21. 1. 2021 na 12:46, JanekJankovic napsal: Je to tady ten konektor viz fotky. Stačí odpojit. Testuju měsíc a zatím bez problémů. Je potřeba jen sem tam zapojit aby se stáhly aktualizace. A najde to aspoň ty aktualizace i s rozpojeným konektorem, abych věděl, že je nová aktualizace a mám ho zapojit pro stažení? Citovat
JanekJankovic Vloženo 27. Červenec 2021 Vloženo 27. Červenec 2021 (editace) V 7. 7. 2021 na 0:09, Austin napsal: Prý se to musí rozpojit na vícero místech, není to práce pro každého, musí vědět, co dělá. Takových je celkem málo. Pokud by se někdo uvolil, mám RS a mám zájem o sw vypnutí. Nemusí. Je to jeden kabel a zvládne to každý. Viz moje foto výše. Jinak aktualizace se stahují i když to je odpojeno, takže pohoda. Editováno: 27. Červenec 2021, autor: JanekJankovic 2 Citovat
kacer1 Vloženo 6. Srpen 2021 Vloženo 6. Srpen 2021 Od poslední aktualizace SW odpojený konektor na baterce a zatím bez jediného problému infotaimentu😉👍 1 Citovat
Austin Vloženo 19. Srpen 2021 Vloženo 19. Srpen 2021 NO a máte bufík? co jsem četl, tak to vyřazuje funkci bufíku a to je 6 měsíců v roce nežádoucí... Bufík je "webasto" nezávislé topení... Citovat
OpelInsi Vloženo 20. Srpen 2021 Vloženo 20. Srpen 2021 stačí čítať toto vlákno a odpoveď tam máš dávno hneď v prvých odpovediach... Citovat
Ivoš_Scout2021 Vloženo 16. Září 2021 Vloženo 16. Září 2021 Mám takový pocit že to odpojuje i předehřev, jestli tam nějaký mám, protože se zapojeným kabelem se zahříval motor hodně rychle a teď mu to pár kilometrů trvá. Ale mám to odpojené než bude SW řešení :) O4, 2021, 2.0 Citovat
Thief1 Vloženo 16. Září 2021 Vloženo 16. Září 2021 Ak myslíš PTC ako predohrev, tak v týchto aktuálnych teplotách aj tak sa nespúšťa ešte. 1 Citovat
Jan R. Vloženo 7. Říjen 2021 Vloženo 7. Říjen 2021 Zkusil jsem taky odpojit kablík ( netuším jestli správný) a po kilometru vyskočila hláška. Jako jezdit stále s hláškou a co nevidět zase závolá servis, že má v systému závadu … Zapojil jsem zpět. 1 Citovat
JanekJankovic Vloženo 9. Říjen 2021 Vloženo 9. Říjen 2021 To mi nedělá. Vždy jen vyskočí na cockpitu hláška "závada start stop" a za 3 vteřiny zmizí. Mám to odpojené už tak půl roku a žádný problém. 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.