Radekbar Vloženo 24. Únor 2021 Sdílet Vloženo 24. Únor 2021 U mé dva roky staré Fabie mi od začátku pískají( hučí) zadní bubnové brzdy. Není to při každém brždění, ale dost často, aby to obtěžovalo jak řidiče tak okolí. Máte s tím někdo také stejnou zkušenost? Mám obavu jak to předvést v servise, když se to neprojevuje vždycky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 28. Únor 2021 Sdílet Vloženo 28. Únor 2021 V servise na to mají TPI. Mění ten zadní plech... osobně mám vyměněno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 1. Březen 2021 Sdílet Vloženo 1. Březen 2021 Na 2 roky starou Fabii by to TPI už nemělo pravděpodobně platit, v té době se již montovaly jiné plechy. Jinak v servisním plánu je u bubnových brzd psáno po 2 letech jejich rozdělání a vyčištění. Že Ti to ale píská, hučí od novoty, tak to je divné. Každopádně po 2 letech je předepsána ta servisní prohlídka a tak to tam řekni, oni automechanici velice "rádi" na tohle kašlou a člověk/zákazník na první pohled nepozná, jestli to měli rozdělané, nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radekbar Vloženo 3. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 Díky za reakce. Byl jsem na první garanční prohlídce v lednu, včetně čištění zadních brzd. To nijak nepomohlo. Nechce se mi věřit, že by se na to vyflákli, ale dnes je možné asi všschno. Jak se to dá ohlídat? Asi nijak. V servise mi řekli, že mám přijet a předvést jim co to dělá. Z toho mám obavy, protože to není po každém zabrždění. Někdy je to při vyšší rychlosti, někdy jen při dobrždování v nízké rychlosti. Co je TPI ? Dík za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 Co tak autu zkusit trochu naložit i jízdní styl má trochu vliv. Kde auto stojí? Na dešti, garáž? Kolik je najeto? Bubny jsou zpravidla téměř bezúdržbové, spolehlivé a s minimální cenou za údržbu po dobu životnosti auta. TPI je technická produktová informace? k závadám a jejich způsobu odstranění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra.rs Vloženo 29. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2021 Teď trochu z jiného soudku, ale řekl bych že to patří sem. Auto stává v kopci, takže ručka je nutností. Když zaprsi atp. a auto par dni stojí tak pak je rozjezd se zablokovanym aspoň jedním kolem. Většinou pár metrů a povolí to. Řekl bych, že situace je čím dál horší. V servisu řekli že to vyčistí a víc nejde dělat. R.v. 2016 najeto cca 60 tis. No a teď aktuálně přírezly obě zadní kola. Jedno povolilo ale jedno nejde. A teď co s tím. Sundat kolo a poklepat buben kladivem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 29. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2021 Zablokované kolo je samozřejmě špatně. Stejný jsem to měl u O1 parkující v prudkém kopci ke konci životnosti zadních brzd. Taky můžou být přirezlé lanovody, nebo i zaseklý samostav, který je někdy nutno i před sundáním bubnu uvolnit. Očista a posouzení opotřebení je nezbytné. Kladivo by to mělo uvolnit, na feldu to platilo vždy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondra.rs Vloženo 31. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2021 Kladivo zapůsobilo a už se to zase točí. Ale "chvíli" to teda trvalo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.