Publikováno Únor 24, 20214 r U mé dva roky staré Fabie mi od začátku pískají( hučí) zadní bubnové brzdy. Není to při každém brždění, ale dost často, aby to obtěžovalo jak řidiče tak okolí. Máte s tím někdo také stejnou zkušenost? Mám obavu jak to předvést v servise, když se to neprojevuje vždycky.
Březen 1, 20214 r Na 2 roky starou Fabii by to TPI už nemělo pravděpodobně platit, v té době se již montovaly jiné plechy. Jinak v servisním plánu je u bubnových brzd psáno po 2 letech jejich rozdělání a vyčištění. Že Ti to ale píská, hučí od novoty, tak to je divné. Každopádně po 2 letech je předepsána ta servisní prohlídka a tak to tam řekni, oni automechanici velice "rádi" na tohle kašlou a člověk/zákazník na první pohled nepozná, jestli to měli rozdělané, nebo ne.
Březen 3, 20214 r Autor Díky za reakce. Byl jsem na první garanční prohlídce v lednu, včetně čištění zadních brzd. To nijak nepomohlo. Nechce se mi věřit, že by se na to vyflákli, ale dnes je možné asi všschno. Jak se to dá ohlídat? Asi nijak. V servise mi řekli, že mám přijet a předvést jim co to dělá. Z toho mám obavy, protože to není po každém zabrždění. Někdy je to při vyšší rychlosti, někdy jen při dobrždování v nízké rychlosti. Co je TPI ? Dík za odpověď.
Březen 3, 20214 r Co tak autu zkusit trochu naložit i jízdní styl má trochu vliv. Kde auto stojí? Na dešti, garáž? Kolik je najeto? Bubny jsou zpravidla téměř bezúdržbové, spolehlivé a s minimální cenou za údržbu po dobu životnosti auta. TPI je technická produktová informace? k závadám a jejich způsobu odstranění.
Prosinec 29, 20213 r Teď trochu z jiného soudku, ale řekl bych že to patří sem. Auto stává v kopci, takže ručka je nutností. Když zaprsi atp. a auto par dni stojí tak pak je rozjezd se zablokovanym aspoň jedním kolem. Většinou pár metrů a povolí to. Řekl bych, že situace je čím dál horší. V servisu řekli že to vyčistí a víc nejde dělat. R.v. 2016 najeto cca 60 tis. No a teď aktuálně přírezly obě zadní kola. Jedno povolilo ale jedno nejde. A teď co s tím. Sundat kolo a poklepat buben kladivem?
Prosinec 29, 20213 r Zablokované kolo je samozřejmě špatně. Stejný jsem to měl u O1 parkující v prudkém kopci ke konci životnosti zadních brzd. Taky můžou být přirezlé lanovody, nebo i zaseklý samostav, který je někdy nutno i před sundáním bubnu uvolnit. Očista a posouzení opotřebení je nezbytné. Kladivo by to mělo uvolnit, na feldu to platilo vždy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.