Jump to content

G450 - 001138 - signal prilis nizky (i po vymene cidla)


Recommended Posts

Ahoj,

na RJ motoru my vyskocila chyba 001138 - signal prilis nizky a 001137 - neverohodny signal. Zkusil jsem vymenit cidlo g450, jen v pameti zavad zustala chyba 001138 a nejde vymazat. Pred vymenou cidla chyby aspon vymazat sly, jen po kratke jizde zase naskocily. 

 

Netusim, jakou roli na to hraje adaptace, protoze ta byla jednotkou po vymene prijata, ale offset mam neustale 22,5 a -22,5 bez ohledu na chod motoru nebo na otacky.

 

Predem dekuji za podnety.

Link to post
Share on other sites

Pokud je to po výměně, nejlépe opakované, je G450 nejspíš v pořádku. Potom bývá problém obvykle v kabelu. Někdo tu někde psal, že ty tenké drátky na straně konektoru rády uhnívají a někdo snad měl dokonce káblík překousaný. Mohl být načatý a manipulací při výměně snímače se vedení přerušilo úplně. Takže zkus zkontrolovat vedení. Kdyby nic jiného, vyloučíš jednu z možností.

Link to post
Share on other sites

Dalsi poznatek je, ze pri vynuceni regenerace (21295) mi v merenych hodnotach, skupina 75 - 3 hodnota neustale ukazuje 15%, i kdyz je pred i po regeneraci. Auto ma najeto pres 300k, z toho jsem 200k najel ja a porad je puvodni DPF. 

 

Nezazil nekdo podobne chovani?

 

Dik.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By miklisek
      U tátovy "nové" (= ojeté) Fabie 3  motorem 1,0 55kW CHYB s najetými 117tkm je běh studeného motoru na volnoběh hrozný, jako první jsem dal nové svíčky, budu měnit i filtr. Chci dál vyčistit škrtící klapku, protože je docela hodně zakarbonovaná. Asi ji odmontuju a vyčistím pořádně i zespodu acetonem, čističům ve spreji moc nedůvěřuji, ty se dolů pod klapku nedostanou. Jak ale udělat základní nastavení přes VCDS 20.4.1 ?   Na netu jsem našel jen nastavení u starších aut typu Fabia 1 s původním MPI 1,4 přes VSDS v jednotce 01 Motor/04 Základní nastavení/kanál 060. V novém VCDS 20.4.1. to je ale asi jinak. Poradí někdo z mechaniků?
    • By Mr.PeLi
      Zdravím všechny uživatele tohoto fora!

      Dobu jsem zde i na internetu hledal informace o adaptaci klapky přímo na motoru 1,4 MPI 50kw a bohužel jsem nikde neuspěl.. Skrz „diagnostiku“ jsem si udělal adaptaci klapky. Z vyhodnocení – Adaptace O.K. usuzuji, že by v tom problém neměl být, nicméně…
       
      Koukal jsem se na základní nastavení, které při nesešláplém pedálu ukazuje hodnotu 10110110. Dále by mě zajímalo, kolik km najedete na nádrž.
       
      Tykám si s vyšší aktuální spotřebou, která při sešláplém plynu skočí za studena i na 32L\100km. Ve městě z toho je podle palubního počitače průměrně kolem 10L\100km.
      .. Nemám v okolí žádné Fabiátory, u kterých bych si mohl tuto hodnotu ověřit, tak doufám, že se zde někdo najde.

      Předem děkuji za pomoc  
    • By Shaarky
      Ahojte,
       
      poradíte mi prosím, který Senzor odchylky tlaku G450 je správný pro 2,0 TDI 103kW PD - typ motoru BMM ? Dle ETKY to je 076 906 051 A, dle eshopů 07Z 906 051 B,tipuji že 07Z 906 051 B.
        Dále mám problém se "žvejkavým" zvukem (viz. příloha) při studeném motoru od klínového řemene, který cca po 10min zmizí - v autoriz. servisech měnili již myslím volnoběžku?, tak i řemen (po dvou návštěvách...), jednou na chvíli pomohlo mýdlo (známý technik)... nenapadá vás někoho, kde může být problém ? Původně mi to dělalo při teplotách pod bodem mrazu, ale postupně to začalo dělat i při 20-ti stupních Celsia.
        A ještě poslední věc - kromě problému s G450,doporučili byste preventivní výměnu něčeho dalšího na motoru ? Mám najeto cca 110000km, pravidelně servisováno....diagnostika kromě G450 čistá.  
      Díky.
      motor.wav
×
×
  • Create New...