Publikováno Listopad 11, 200618 r Slyšel jsem neco otom že při diagnostice motoru na bloku 13 jsou hodnoty které udávají množství vstřikovaného paliva v zavislosti na opotřebení motoru. Podle tohodle opotřebení dostává valec víc paliva aby se udržel pravidelný chod. Máte stím nekdo zkušenosti? Dík za rady
Listopad 12, 200618 r Slyšel jsem neco otom že při diagnostice motoru na bloku 13 jsou hodnoty které udávají množství vstřikovaného paliva v zavislosti na opotřebení motoru. Podle tohodle opotřebení dostává valec víc paliva aby se udržel pravidelný chod. Máte stím nekdo zkušenosti? Dík za rady O tom nic nevim. Myslis, ze kdyz je opotrebeny motor tudis zere vice pri volnobehu? Spise bych rekl bumba vice oleje, kouri a dale kazdy snad uz vi. Striky bych u benzinu nikdy nemenil. Ty snad vydrzi dosmrti. Pokud neni nejaka porucha. Takove tlaky jako ma naftak - to uz je o necem jinem. Mozna se to tyka prave jich
Listopad 12, 200618 r 2Marks: 100% vytrzene z kontextu... "Opotrebeni" motoru ma mnoho projevu ale rozhodne se to neda rict takhle...
Listopad 24, 200618 r Slyšel jsem neco otom že při diagnostice motoru na bloku 13 jsou hodnoty které udávají množství vstřikovaného paliva v zavislosti na opotřebení motoru. Podle tohodle opotřebení dostává valec víc paliva aby se udržel pravidelný chod. Máte stím nekdo zkušenosti? Dík za rady jj, je to tak jak pises... je tam videt, kolik paliva jde pri volnobehu do jednotlivych valcu. Cim vice paliva, tim vetsi opotrebeni konkretniho valce je. Nevim ted presne, ale u meho auta je hodnota u valce 1,2,4 kolem 0.25 a u valce 3 kolem 0.4, ale pry je to v normalu... mezni hodnota je tusim nekde kolem 2.0, ale nevim presne, takze me kdyztak nekdo opravte.
Listopad 24, 200618 r Slyšel jsem neco otom že při diagnostice motoru na bloku 13 jsou hodnoty které udávají množství vstřikovaného paliva v zavislosti na opotřebení motoru. Podle tohodle opotřebení dostává valec víc paliva aby se udržel pravidelný chod. Máte stím nekdo zkušenosti? Dík za rady jj, je to tak jak pises... je tam videt, kolik paliva jde pri volnobehu do jednotlivych valcu. Cim vice paliva, tim vetsi opotrebeni konkretniho valce je. Nevim ted presne, ale u meho auta je hodnota u valce 1,2,4 kolem 0.25 a u valce 3 kolem 0.4, ale pry je to v normalu... mezni hodnota je tusim nekde kolem 2.0, ale nevim presne, takze me kdyztak nekdo opravte. Jenze taky rozhoduji tlaky valcu a jine opotrebeni, ktere VAG neukaze. Upraveno Listopad 24, 200618 r od Host
Listopad 24, 200618 r A podle kanalu 3,4 urci, kdy ten obed vyleze poslednim kanalem... Sorry, za impertinentnost
Listopad 25, 200618 r Jenze taky rozhoduji tlaky valcu a jine opotrebeni, ktere VAG neukaze. No to samozrejme, ale alespon neco VAGem vidis...
Listopad 25, 200618 r Já bych to pánové zase tak nepodceňoval... Ono skutečně ta volnoběžná regulace může alespoň částečně napovedět. Zobrazuje, o kolik jsoujednotlivé válce výkonově slabší anebo silnější oproti referenční hodnotě třetího válce, což skutečně může třeba ukazovat na sníženou kompresi, anebo vadné trysky, případně na jiné závady. Upraveno Listopad 25, 200618 r od Matrix
Listopad 25, 200618 r Ale to urcite, nikdo nerekl, ze s tim nejde nic zjistit, dyt je to diagnostika... Ale, ze bych na volnobezny chod vyhodnotil opotrebeni motoru, to asi ne... A takto byla otazka polozena!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.