Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • 1 měsíc později...
  • 1 měsíc později...

Na stávající Scale se mi hrozně nelíbily přední světla, tyhle jsou nádherné! Budu nad ní hodně přemýšlet...

@Mariacek Tak je dobré upřesnit jaká světla, on je pohledově veliký rozdíl mezi základem a style. Ono je otázka jak po FL budou vypadat ty základní :-)

S tím seseknutím toho nesmyslného klínu do štíhlejšího tvaru budou jistě i základní světla podstatně lepší než základní světla původní verze.

hlavne dúfam, že okrem tých rozdelených denných svetiel v prednom svetlomete pridali aj ďalšiu led šošovku ako ma fóbia a zlepšili svietivosť svetiel tým.

úprimne, ja v tom FL nevidím nič nového. príde mi ko vynútená zmena, že tak rozdelím pás denného svietenia, trocha to zúžim, len aby akože sme mohli hlásať, že máme FL...som zvedavý na interiér, čo prinesie. 

 

Pre mňa by bolo očakávaním FL dať do poriadku hlavne nedostatky na ktoré mali najviac reklamácii. Potom samozrejme kozmetické úpravy. Dat nové svetlá a nejaké tvary plechu je pekne ale nechať hrkalku a neodstranit chybný IFT je na zamyslenie

  • Autor

Já bych udělal pro potenciální zákazníky jednoduchou věc po vzoru Fab.3 Tour - vzadu bubny, kotouče + 2tis. Těch lidí, co už to řešilo …

Super, tak led matrixi vpredu.

Ty přední světla se Škodovce hodně povedla.

To muselo dát práce, a přitom taková blbost, co? 😄 Vypadá to fakt dobře, přední světla "opravili" a celkově i s tou výbavou, myslím, že prodeje půjdou dost nahoru... Láká mě hodně!

Nemyslím si, že FL potiahne predaj. Bude tio také isté "trápenie" keďže vládne SUV doba a kamiq to skanibalizuje. K tomu ešte to auto neponúka ani hybrid, ani elektro verziu, ani tdi pre firmy, takže je to taký faceliftnutý dinosaurus. Ako tie svetlá sú fajn. No inak veľké zmeny nevidieť. 

Upraveno od csabac

No myslím, že to může přetáhnout nějaké zákazníky od Fabie a zároveň od Octavie. Octavia už není zrovna levné auto a pokud nutně nepotřebujete velký kufr, můžete si pořídit plnohodnotně vybavenou ale finančně rozumnou Scalu... Ale uvidíme... U nás je Scala stále ve hře, tak jsem rád za pozitivní změny - protože jsem ještě neviděl ceník 🙂

Upraveno od Mariacek

Zajímavé je, že se rozcházejí informace o motorech. Někde se píše (garaz.cz), že se motorizace nemění, a jinde (auto.cz) zase že 1,0 TSI bude Evo2 a bude mít 85kW... Ale pobavilo mě, že auto představili, ale objednat se dá až příští rok...? To vypadá, jako by chtěli zásadně zkrátit dodací lhůty...

Upraveno od Mariacek

Z tiskové zprávy:

 

Škoda Scala a Škoda Kamiq: Rozsáhlá modernizace úspěšných kompaktních vozů - Škoda Storyboard (skoda-storyboard.com)

 

Škoda Auto opět zvýšila podíl udržitelných materiálů v modelech Scala a Kamiq vyráběných v hlavním závodě v Mladé Boleslavi. Například odtokové kanály pod čelním sklem a obložení podběhů kol jsou vyrobeny z recyklovaných plastů. V interiéru jsou v obložení dveří a ve struktuře střešního obložení použita přírodní rostlinná vlákna z konopí a kenafu. Pro čalounění, podlahu a koberce byly použity recyklované látky. Nabídka motorů zahrnuje tři moderní jednotky TSI z vysoce účinné generace evo2. Základním motorem je tříválec 1,0 TSI o výkonu 70 kW (95 k) s manuální pětistupňovou převodovkou. Motor 1,0 TSI o výkonu 85 kW (115 k) je k dispozici s manuální šestistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Stejnou kombinaci převodovek nabízí také vrcholný čtyřválec 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k). Ten je vybaven systémem automatického odpojování válců ACT, který automaticky vypíná dva vnitřní válce, pokud není jejich výkon potřeba. Řidič to v praxi nepostřehne a snižuje se tím spotřeba. Kromě standardních tlumičů je pro oba modely na přání k dispozici paket pro špatné cesty se zvýšenou světlou výškou u modelu Scala o 15 mm. Pro verzi Monte Carlo je k dispozici Sport Chassis Control s možností volby dvou nastavení tlumičů pérování s podvozkem sníženým u modelu Scala o 15 mm a u modelu Kamiq o 10 mm.

 

  • Autor

Bude v předprodeji FL za 599.900,- s 85kW a pěkná nálož výbavy. Matrix, virtuální pedál i cokpit, PDC, full Kessy, asistovaná jízda 1.5 …

Výbava 1st edition je pekná, ale aj tá cena na to, že tam je 1l motor.

pri tej cene by som o tom aute ani neuvažoval...

Pak už můžeš ale uvažovat jen o Fabii a ta ne úplně každému vyhovuje. Řekl bych, že ta cena je víceméně odpovídající dnešní době. Je třeba se smířit s tím, že auta nebudou za 350 tisíc. Vždyť se stačí podívat na tu výbavu... Mě to vychází ceníkově 685 tisíc. Dobře vybavená Octavia je za milion...

Suzuki scross 4x4 v manuali ;) , leon, i30,kia ceed, xceed obe s 1,5t motorom nie 3 valcom a este by sa dalo menovat. 25k eur s 1,0 motorom teda konkurenciu nepobije. Keby tam je 1,5ka to je ine. Ale to je dalsi priplatok

Upraveno od csabac

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.