Scofield Vloženo 21. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2021 Zdravím, začátkem týdne jsem udělal rozvody (INA) na eresu (motor BWA) Najel jsem cca 100km a rozsvítila se kontrolka motoru, napichnul jsem to na Vag a vyskočila chyba P0016 nesprávný poměr G40 a G28. Ikdyz chyba svítila, tak žádný pokles výkonu nebyl a startovalo to úplně normálně. Chybu jsem vymazal a po opětovném nastartování se již neobjevila. Poté jsem něco málo opět pojezdil (asi 50km dohromady) a kontrolka svítila znovu. Opět šla vymazat a po nastartování se znovu neobjevila. Jelikož je to chyba spojená s rozvody, tak jsem se podíval ve vagu do měřených hodnot do skupiny 93/3 kde jsem objevil hodnotu -5 (hodnota průběžně po chvilkách přeskakovala v rozmezí -4 a -6) Tato hodnota mě poněkud zarazila, jelikož by po výměně rozvodů měla být 0, ale zase to není hodnota, že by to bylo skočené. takže se chci zeptat, jaké jsou možné příčiny. Všem děkuju za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2021 ak je správne rozvod často je problém na druhej strane , reťaz medzi vačkami , zodraté klzáky - napínák , zakarbonovaný prestavovač... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 21. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2021 Jsou jen 4 možnosti řešení, takže nic složitého: 1) Vyměnit olej s filtrem. Když to nepomůže: 2) Vyčistit/vyměnit elektro-hydraulický regulační ventil kinklání vačkovým hřídelem. No a samozřejmě možná také i něco, co není tak pravděpodobné: 3) Očistit/vyměnit snímač polohy vačkového hřídele. 4) Očistit/vyměnit snímač polohy klikového hřídele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scofield Vloženo 21. Listopad 2021 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2021 před 30 minutami, suri. napsal: ak je správne rozvod často je problém na druhej strane , reťaz medzi vačkami , zodraté klzáky - napínák , zakarbonovaný prestavovač... V rámci výměny rozvodů se dělala právě i řetězová sada mezi vačkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2021 tak to máš skočené , prípravok na zaistenie vačiek pri reťazi si mal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scofield Vloženo 21. Listopad 2021 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2021 Osobně si nemyslím, že by to bylo skočené, pokud by bylo, tak: -Chyba by byla buť trvalá a nešla by vymazat, nebo po každém vymazání by ihned naskočila znovu - toto se neděje, normálně třeba 2 dny se s tím dá jezdit než to vyskočí, i za běhu motoru jde smazat. -Motor by na volnoběh měl buď nepravidelný chod či nějaké vybrace, podivné zvuky, nebo něco podobného - toto se také neděje, funguje to furt vše stejně pěkně jako předtím - Motor by teoreticky mohl mít nižší výkon - opět snížení výkonu vůbec nepozoruju - Motor by mohl hůře startovat - opět se nic takového neděje a chytá uplně krásně jak za studena, tak za tepla Ve středu bude na to čas, tak to pujde rozebrat, uvidíme jestli se na něco přijde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Listopad 2021 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2021 to je všetko pekné ale nemusí to byť pravda , boli zaistené vačky pri výmene reťaze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.