Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Lehce tuzsi chod pozoruju taky, stejne tak prvni 2-3 seslapnuti spojky jdou vic ztuha, ale nic, co by me zneklidnovalo, rekl bych, ze je to normalni...

Otazka je, co je podle tebe "dost ztuha".

Editováno: , autor: Maverick
Vloženo (editace)
Otazka je, co je podle tebe "dost ztuha".

no, prostě 1,2 tam musím docela fest rvát, ale divný je, že časem to pak jde ok. Pokud by to bylo něco s "převodovkou", co by to mohlo být ?!

Editováno: , autor: luckyluck
Vloženo
Otazka je, co je podle tebe "dost ztuha".

no, prostě 1,2 tam musím docela fest rvát, ale divný je, že časem to pak jde ok. Pokud by to bylo něco s "převodovkou", co by to mohlo být ?!

zeptám se ještě jednou, fakt někdo neví proč (předpokládám že to není standard), když ráno vyrážím, tak jde řadit, hlavně nízké rychlostní stupně, jen hodně ztuha, ale když se auto trochu "oklepe a zahřeje a "rozjezdí", tak jde řazení ok...

Vloženo
chci se zeptat, jak se teďka ochladilo, tak než se "zahřeje" auto, tak mám problémy ve studeném voze řadit. Jde to dost ztuha, ale časem se to srovná a řadit jde ok. ?!

ještě mě napadlo. Na zimní prohlídce mi bylo řečeno, že mám "hlučnější ložisko spojky". Tak mě napadá, jestli to nemůže mít spojitost. Ať ano či ne, co si vůbec po technické stránce mám pod pojmem "hlučnější ložisko spojky" představit? Nějak jsem se blbec nezeptal, když mi na to řekli, že to je vpoho..

Vloženo
chci se zeptat, jak se teďka ochladilo, tak než se "zahřeje" auto, tak mám problémy ve studeném voze řadit. Jde to dost ztuha, ale časem se to srovná a řadit jde ok.      ?!

ještě mě napadlo. Na zimní prohlídce mi bylo řečeno, že mám "hlučnější ložisko spojky". Tak mě napadá, jestli to nemůže mít spojitost. Ať ano či ne, co si vůbec po technické stránce mám pod pojmem "hlučnější ložisko spojky" představit? Nějak jsem se blbec nezeptal, když mi na to řekli, že to je vpoho..

Hlučné ložisko nemá vliv na řazení. Tam máš origo olej v převodovce . Neměnil to náhodou někdo za něco nevhodného? ty jsi prvním majitelem?

Vloženo

abych řekl pravdu, protože jsem druhý majitel bez servisní knížky, tak takovéto otázky nekážu zodpovědět ;)

A nemůže se tam něco pokazit, jestli se nevyplatí nechat to nějak překontrolovat?!

Vloženo
Hele jestli se někomu zdá, že u MPi je potřeba řadit větší silou, tak mrkněte na tohle -_-:smich:

Je to sprint s LIAZkou v Dakaru 1985.

Husty.

Kdysi jsem se par krát vezl v tatře 805 a ten týpek tam měl velke kladivo kterým jebnul po šaltr páce a bylo zařazeno.

Jinak to taky vidim na něco s olejem.

Vloženo

loni v zime jsem mel podobny problem, auto bylo rok stare, prvni majitel...s olejem to neni nic...abych pravdu rekl, nechal jsem je v servisu seridit razeni a o dost se to zlepsilo, ale porad to neni ono, ale to uz jsem rezignoval, pac to trvalo tak dlouho ty prutahy, ze prislo jaro...no mozna se za nedlouho zase ukazu v servisu...podle toho kdy prijde zima

Vloženo

HTP-ka sa uz tesi na stvrtu zimu a problemy s tuhsim radenim som mal pred rokom pri -25°C pri rannom startovani islo tuhsie zaradit jednotku a dvojku, avsak po par km jazdy dole kopcom to uz bolo OK. Dany jav som pripisal nizkej teplote. Odvtedy som tento jav nespozoroval

Vloženo

Pokud nejde trvale řadit 1-2, tak by mohla být povolená matice na řadícím hřídeli v motorovém prostoru, která drží to setrvačné závaží a k tomu taky takový kovový nesmysl, který dělá samotné dráhy. Pokud je tohle povoleno, tak "nesmysl" naráží o převodovku a pak to jde ztuha.

Jíra

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...