Publikováno Listopad 19, 200618 r chci se zeptat, jak se teďka ochladilo, tak než se "zahřeje" auto, tak mám problémy ve studeném voze řadit. Jde to dost ztuha, ale časem se to srovná a řadit jde ok. ?!
Listopad 19, 200618 r Lehce tuzsi chod pozoruju taky, stejne tak prvni 2-3 seslapnuti spojky jdou vic ztuha, ale nic, co by me zneklidnovalo, rekl bych, ze je to normalni... Otazka je, co je podle tebe "dost ztuha". Upraveno Listopad 19, 200618 r od Maverick
Listopad 19, 200618 r Autor Otazka je, co je podle tebe "dost ztuha". no, prostě 1,2 tam musím docela fest rvát, ale divný je, že časem to pak jde ok. Pokud by to bylo něco s "převodovkou", co by to mohlo být ?! Upraveno Listopad 19, 200618 r od luckyluck
Listopad 23, 200618 r Autor Otazka je, co je podle tebe "dost ztuha". no, prostě 1,2 tam musím docela fest rvát, ale divný je, že časem to pak jde ok. Pokud by to bylo něco s "převodovkou", co by to mohlo být ?! zeptám se ještě jednou, fakt někdo neví proč (předpokládám že to není standard), když ráno vyrážím, tak jde řadit, hlavně nízké rychlostní stupně, jen hodně ztuha, ale když se auto trochu "oklepe a zahřeje a "rozjezdí", tak jde řazení ok...
Listopad 23, 200618 r To se mi taky děje. U naší dodávky je to ještě markantnější tam je v převodovce hustší olej a než se ohřeje.
Listopad 23, 200618 r Hele jestli se někomu zdá, že u MPi je potřeba řadit větší silou, tak mrkněte na tohle Je to sprint s LIAZkou v Dakaru 1985.
Listopad 23, 200618 r Autor Hele jestli se někomu zdá, že u MPi je potřeba řadit větší silou, tak mrkněte na tohle Je to sprint s LIAZkou v Dakaru 1985. ty woe, skoro jako rá, ale on už to má asi zahřátý
Listopad 26, 200618 r Autor chci se zeptat, jak se teďka ochladilo, tak než se "zahřeje" auto, tak mám problémy ve studeném voze řadit. Jde to dost ztuha, ale časem se to srovná a řadit jde ok. ?! ještě mě napadlo. Na zimní prohlídce mi bylo řečeno, že mám "hlučnější ložisko spojky". Tak mě napadá, jestli to nemůže mít spojitost. Ať ano či ne, co si vůbec po technické stránce mám pod pojmem "hlučnější ložisko spojky" představit? Nějak jsem se blbec nezeptal, když mi na to řekli, že to je vpoho..
Listopad 26, 200618 r chci se zeptat, jak se teďka ochladilo, tak než se "zahřeje" auto, tak mám problémy ve studeném voze řadit. Jde to dost ztuha, ale časem se to srovná a řadit jde ok. ?! ještě mě napadlo. Na zimní prohlídce mi bylo řečeno, že mám "hlučnější ložisko spojky". Tak mě napadá, jestli to nemůže mít spojitost. Ať ano či ne, co si vůbec po technické stránce mám pod pojmem "hlučnější ložisko spojky" představit? Nějak jsem se blbec nezeptal, když mi na to řekli, že to je vpoho.. Hlučné ložisko nemá vliv na řazení. Tam máš origo olej v převodovce . Neměnil to náhodou někdo za něco nevhodného? ty jsi prvním majitelem?
Listopad 26, 200618 r Autor abych řekl pravdu, protože jsem druhý majitel bez servisní knížky, tak takovéto otázky nekážu zodpovědět A nemůže se tam něco pokazit, jestli se nevyplatí nechat to nějak překontrolovat?!
Listopad 26, 200618 r neviem ako MPI ale mne zatial ide radit v pohode akurat minulu zimu ked bolo -20 tak to bolo trochu citit zo zaciatku.
Listopad 27, 200618 r Hele jestli se někomu zdá, že u MPi je potřeba řadit větší silou, tak mrkněte na tohle Je to sprint s LIAZkou v Dakaru 1985. Husty. Kdysi jsem se par krát vezl v tatře 805 a ten týpek tam měl velke kladivo kterým jebnul po šaltr páce a bylo zařazeno. Jinak to taky vidim na něco s olejem.
Listopad 27, 200618 r loni v zime jsem mel podobny problem, auto bylo rok stare, prvni majitel...s olejem to neni nic...abych pravdu rekl, nechal jsem je v servisu seridit razeni a o dost se to zlepsilo, ale porad to neni ono, ale to uz jsem rezignoval, pac to trvalo tak dlouho ty prutahy, ze prislo jaro...no mozna se za nedlouho zase ukazu v servisu...podle toho kdy prijde zima
Listopad 27, 200618 r HTP-ka sa uz tesi na stvrtu zimu a problemy s tuhsim radenim som mal pred rokom pri -25°C pri rannom startovani islo tuhsie zaradit jednotku a dvojku, avsak po par km jazdy dole kopcom to uz bolo OK. Dany jav som pripisal nizkej teplote. Odvtedy som tento jav nespozoroval
Listopad 28, 200618 r Pokud nejde trvale řadit 1-2, tak by mohla být povolená matice na řadícím hřídeli v motorovém prostoru, která drží to setrvačné závaží a k tomu taky takový kovový nesmysl, který dělá samotné dráhy. Pokud je tohle povoleno, tak "nesmysl" naráží o převodovku a pak to jde ztuha. Jíra
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.