keras Vloženo 4. Únor 2022 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2022 Tak jsem koukal do měřených hodnot v motoru. Vypočtená hmotnost sazí 23,49g. Naměřená hmotnost sazí 6,92g. Km od poslední regenerace 547km. Doba od poslední reg. 698min. Spotř. paliva od poslední reg. 25l. Co je důležité?? Vypočtená nebo naměřená hmotnost? Na co koukat? A od kolika gramů to začne cca regenerovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Vloženo 24. Březen 2022 Sdílet Vloženo 24. Březen 2022 Chtěl bych se zeptat místních majitelů jakékoli diagnostiky, jestli už zkoušeli spustit regeneraci na místě. Jde mi o to, kvůli čemu je tam tato funkce. Jestli čistě z preventivních důvodů, nebo k tomu, až když se rozsvítí kontrolka filtru. Někde jsem četl, že když už se rozsvítí kontrolka, tak je pozdě a auto musí do servisu na výměnu nebo čištění. Ale to je podle mně blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. Březen 2022 Sdílet Vloženo 25. Březen 2022 Co to máš za pěknou apku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Vloženo 25. Březen 2022 Sdílet Vloženo 25. Březen 2022 (editace) @Clerfayt Car Scanner Editováno: 25. Březen 2022, autor: hardhouse.trip 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osasco Vloženo 25. Březen 2022 Sdílet Vloženo 25. Březen 2022 Regenerace je udělaná tak, aby si ji běžný běžný uživatel nemusel nijak všímat, pokud jezdí s autem normální trasy, kdy může regenerace doběhnout. Ten algoritmus na řízení regenerace, je podle toho, co mi bylo řečeno, poměrně komplikovaný. Detaily ale neznám. Rozsvícená kontrolka znamená, že stupeň zaplnění DPF je už tak velký, že již auto vyžaduje aktivní spolupráci a jízdní režim se zátěží po tak dlouhou dobu, aby regenerace (spálení sazí) proběhlo úspěšně. Regenerace (spálení) může proběhnout (doběhnout) i při zvýšených volnoběžných otáčkách, ale trvá to neúměrně dlouho, myslím, že těch 30 min. odpovídá. Lepší je si toho nevšímat a užívat si dálniční jízdu s nízkou spotřebou :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 25. Březen 2022 Sdílet Vloženo 25. Březen 2022 Mám pocit, ze se mi spustila po dvou kilometrech jízdy. Otáčky na volnobeh 1000, větráky jak v parním létě, spotřebiče vypnute, auto studené. Teď potřebuješ odejít a co, babo raď!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubo22 Vloženo 25. Březen 2022 Sdílet Vloženo 25. Březen 2022 No nic. Vypnes auto. Ono sa to neskor v pohode zregeneruje. Uz som takto jazdil so zapnutymi ventilatormi asi 3-4 dni. Nebola ina moznost. A potom to prestalo, DPF sa zregeneroval a vsekto je Ok. Netreba zabudat ze tu uz mame AdBlue, co pomaha cisteniu spalin a DPF nie je tak zatazovane ako v dobach, ked to bola jedina vec, s EGR ktora musela cistit spaliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Vloženo 25. Březen 2022 Sdílet Vloženo 25. Březen 2022 Nj...ale to AdBlue jsou plyny, který se mění akorát na jiný plyny, ne? Nejsou to pevný částice... Proto by mně zajímalo, jestli ty častý spouštění větráků, atp. .někdo řeší přes diagnostiku regenerací na místě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubo22 Vloženo 25. Březen 2022 Sdílet Vloženo 25. Březen 2022 Co ja viem, regeneraciu na mieste, resp. nutenu regeneraciu mi pri Japonskom aute robili jedine v servise. Robila sa az vtedy, ked z nejakeho dovodu auto nevedelo regenerovat same. Bol to posledny pokus, predcrym, ako bolo DPF uplne upchate. Ja to chspem, ako poslednu servisnu moznost skusit filter vypalit. Urcite by som to nerobil len tak, lebo mi bezia ventilatory. U mazd to bolo proces na cca. 40 min. auto samo od seba prodavalo a uberalo plyn, tiez bezali vetraky a vsetko pri tom smrdelo. Urcite to nie je standardna cesta vypalovania filtra. Ja by som to nerobil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 26. Březen 2022 Sdílet Vloženo 26. Březen 2022 Tiez by som to nerobil. Ak uz budu problemy, tak za cca 200eur si to daj strojovo precistit a mas faranciu dalsich 100k km. Ale ak auto nedusis v meste, tak do min 150, no skor 180-190k km nebudes mat s dpf problemy. Ja som na predchodcovi daval precistit pri 210k km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Marků Vloženo 2. Září Sdílet Vloženo 2. Září Zdarec,mám scalu 1.6 TDI svítí oranžová kontrolka motoru,byl.jsem na diagnostice, hlásí filtr pevných částic, už jsem stim ujel asi 30 km na 2000/o A stále kontrolka motoru svítí.Muze mě někdo poradit co mám dělat, znervózňuje mě ta kontrolka..... díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roubic Vloženo 3. Září Sdílet Vloženo 3. Září 30km je i docela malo pokud sviti kontrolka tak u meho supa 3 to bylo i pres 50km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Září Sdílet Vloženo 3. Září před 20 hodinami, Marek Marků napsal: Zdarec,mám scalu 1.6 TDI svítí oranžová kontrolka motoru,byl.jsem na diagnostice, hlásí filtr pevných částic, už jsem stim ujel asi 30 km na 2000/o A stále kontrolka motoru svítí.Muze mě někdo poradit co mám dělat, znervózňuje mě ta kontrolka..... díky moc Manuál k autu je k čemu? Jistě jsi postupoval podle něj, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medved09 Vloženo 3. Září Sdílet Vloženo 3. Září jeste existuje finta jak poznas ze probiha regenerace: nelze aktivovat start-stop. v infotainmentu napise neco jako "system nedostupny". po dokonceni regenerace uz pujde aktivovat, respektive ta hlaska "system nedostupny" se sama zmeni na "system aktivni" nebo neco podobneho.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 5. Září Sdílet Vloženo 5. Září To není směrodatné. SSS nemusí fungovat z třeba deseti důvodů. Nejjednodušší a efektivní je přes OBD připojit mobil a se soutěž např. VAG DPF regeneraci sledovat. Toho by měl být schopen každý kdo umí s telefonem a připojit k němu přes BT jiné zařízení. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.