Únor 2, 20241 r V 30. 1. 2024 na 14:25, informator napsal: Je to i složením brzd. Klasické malé zadní kotouče 253mm drahé ATE po roce zrezlé na sračku a v podobném provozu levné zimmerman kotouče a desky po roce jak nové. Řekl bych že v destičkách ATE bude nějaké směs, která hodně reaguje s kotoučem a rezaví to k sobě víc než je zdrávo. Kotuc je tvrdy a platnicka makka...kym sa stihne ohriat,vobec kotuc necisti.Tam je problem. Upraveno Únor 2, 20241 r od Patrik1971
Únor 2, 20241 r V 30. 1. 2024 na 15:30, luki52 napsal: Tak s mojím nájazdom cca 20tis.km na rok to bude zaujímavé. Len ma zaujímalo keď som prešiel fórum, že problém robia dosky, kotúče sú v pohode, že či dosky hneď nevymeniť za iné ktoré hneď nezničia kotúč, alebo kašľať na to. Vymen za ten zimmerman,co spominan a nemas problem.
Únor 2, 20241 r před 40 minutami, Patrik1971 napsal: Kotuc je tvrdy a platnicka makka...kym sa stihne ohriat,vobec kotuc necisti.Tam je problem. Myslíš tím, že brzdové destičky ATE jsou příliš měkké a nedostatečně abrazivní pro kotouče? Zdá se, že nakonec to stejně nemá velký význam, protože jsem nakonec vždy vyměnil destičky a kotouče současně, vzhledem k tomu, že hodnota mého času převyšuje cenu materiálu. Vždy jsem preferoval nákup obou komponentů od stejného výrobce a dosud jsem volil značku ATE. Nicméně, na základě zkušeností z posledních tří let, kdy se mi přední brzdové kotouče ATE po 1000 km zvlnily a zadní zkorodovaly do nepoužitelného stavu, jsem přešel na přední brzdy od Textar. Ty sice mohou být o něco tvrdší a občas lehce pískají, ale ani po 20 000 km neprokazují žádné známky opotřebení. Pro zadní brzdy jsem si oblíbil značku Zimmermann a jsem s nimi velmi spokojen. ATE destičky a kotouče na zadní nápravu vyjdou na cca. 2300 KČ zatím co Zimmerman na 1400 a to je sakra velký rozdíl, nevím tedy za co se u ATE platí, ale rozhodně nehodlám připlácet skoro jednou tolik abych musel ladit tvrdost obložení.
Únor 2, 20241 r Nie,myslel som tie fabricke sunty,teda platnicky,kotuc sa celkom da.Zimmerman tiez max spokojnost,ako popisujes. Upraveno Únor 2, 20241 r od Patrik1971
Březen 12, 20241 r Já teď měnil komplet brzdy. Dal jsem originál, tak jsem zvědavý, jestli se za těch pár let něco změnilo nebo to bude zase taková sra*ka jako z továrny.
Březen 13, 20241 r Čo som sa bol pozrieť na FL a predajca nevedel že mám scalu a začal ju chváliť ake to je auto a keď som mu povedal že nemusí lebo som majiteľ a viem čo to je za auto a začal sa smiať a hneď iná retorika a na brzdy vravel že stále sú to šmejdy a bude záležať čo momentálne montujú ale že sú to odpad
Září 18, 2024Zář 18 Nejazdim veľa. Takže mám po 3 rokoch iba 16 000km. Ale tak ako zožrala hrdza moje disky to som ešte nikde nevidel. Ten materiál je blato.
Září 18, 2024Zář 18 Teď už jsem línej jít do garáže udelat foto, ale na mě Scale jsou pěkně stříbrné. Rok 2023 a nájezd 49000,-😉 Upraveno Září 18, 2024Zář 18 od Vojta.MM
Září 19, 2024Zář 19 @Mrslv …mel jsem neco podobného. (paní Kamiq) Original = mene jezdis, tolik nebrzdis, vysledek viz tvoje fota. Neprida tomu vlhkost. Reseni u me = vymena za zn. ATE a pri stale stejnem pouzivani jsou ok. @Vojta.MM jezdis a jsi v pohode 👍 Sam to mam u scaly s origo taky jeste v norme.🤓 Upraveno Září 19, 2024Zář 19 od Dodi 15 Text
Září 19, 2024Zář 19 Spíše bych řekl, že dotyčný málo jezdil, zatuhly mu brzdové třmeny a přehřál kotouče, proto se odlupují tak velké kusy. Běžná koroze způsobená nevyužíváním vozu by tak tlusté pláty z kotoučů neodpárala... Chce to ty třmeny po zimně vyčistit...
Květen 13Kvě 13 Pridám moju skúsenosť, pre info keby vás zaujímalo. V podstate už pri prehliadke 20000km, 2 roky, odporúčali výmenu zadných bŕzd lebo boli hrdzavé. To isté sa odporúčali pri ďalšej prehliadke. Po 62000km a 5,5roka začali aj hučať pri brzdení tak som ich dal vymeniť v originál Škoda servis, cena 257eur. (s pozáručnou zľavou 20%)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.