Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Poprvé za volantem Škody Enyaq Coupé RS: Jak jezdí první elektrické ereso? | auto.cz

 

„Ereso“ slibuje maximální výkon 220 kW (299 k) a 460 newtonmetrů točivého momentu. Záměrně píšu slibuje, neboť pro dosažení nejvyšších parametrů je třeba splnit několik podmínek, přičemž ne vždy na ně má řidič přímý vliv. Například akumulátor s využitelnou kapacitou 77 kWh musí být nabitý alespoň na 88 %, navíc musí být baterie v optimálním teplotním okně 23 až 50 stupňů Celsia. Vliv na maximální výkon však může mít třeba i venkovní teplota. Když se do ideálního okna dostanete, maximum je k dispozici pouze na 30 sekund.

Enyag je za mě nejošklivější škodovka bohužel, jde pouze o moje vnímání, když se někomu zamlouvá, tak proč ne  za mě elektro je pro moje potřeb mrtvé, dojezdy v zimě jsou žalostné až to ujede v zimě když si topím přes 800km tak proč ne, ale zase jak dlouho vydrží ta baterka... pokud to půjde, benál a nafta je jistota pro mě. A obečně kvalita u Škody jde dost dolů... čekám na druhou Scalu se všema hejblátkama a ze předu a bok to taky není nějaká výhra, ale za ty koruny co jsem objednal prostě nic lepšího nekoupím a bonus je že si celkem drží škody cenu... PS: I tak držím palce Škodě...

před 1 hodinou, Rapid1.0 napsal:

Poprvé za volantem Škody Enyaq Coupé RS: Jak jezdí první elektrické ereso? | auto.cz

 

„Ereso“ slibuje maximální výkon 220 kW (299 k) a 460 newtonmetrů točivého momentu. Záměrně píšu slibuje, neboť pro dosažení nejvyšších parametrů je třeba splnit několik podmínek, přičemž ne vždy na ně má řidič přímý vliv. Například akumulátor s využitelnou kapacitou 77 kWh musí být nabitý alespoň na 88 %, navíc musí být baterie v optimálním teplotním okně 23 až 50 stupňů Celsia. Vliv na maximální výkon však může mít třeba i venkovní teplota. Když se do ideálního okna dostanete, maximum je k dispozici pouze na 30 sekund.

Zajímavý údaj  ten max. výkon omezený pouze na 30 sekund, pokud to tak opravdu je.  Taková malá vojenská  stíhačka se startovní forsáží, lehce znalí z letecké techniky, vědí o co se jedná.  Petrolheadi by se museli asi  chytat za hlavu, pokud by jim prodejce nabídl sportovní auto, u kterého by po 30 sekundách na plný plyn klesal výkon. I tohle je daň ze současné elektromobility, moc mi nejde dohromady elektromobil a označení  RS coupé. Jako sportovní vizuálně vypadá, sportovně zrychluje, jen ten maximální výkon omezený na malý časový úsek a ještě za ideálních podmínek?

No nic, ony dnes jsou za sportovní prezentována i auta, co jsou jen lehce oplastována spoilery a jinými tzv. sportovními doplňky, mají velká kola apod.. Doba je už taková......

 

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Auto krásné, ovšem cena šílená, byť každé auto má svého kupce. Za RS Ovci jsem dal (respektive dám, ještě čekám) polovinu. A těch dalších 900K rozdílu na benzín a na údržbu? To ani zdaleka nebude za životnost Octavie. Toť můj názor, byť samozřejmě zkreslený, neboť rozhodně v tuhle chvíli nejsem cílovka elektro aut.  A ani nebudu do té doby, dokavaď se drasticky nezmění dojezd, komfort a rychlost dobíjení, cena aut, nebo dokavaď mě k tomu nedonutí úplným zákazem spalováků.

Ano cena je šialená ale je to kurva tak návykové že sa človeku s toho nechce vyliezť a to sa u ropaka asi nikdy nestane okrem dákeho supersportu.

Proč to porovnáváš s naftovým motorem, když má koncern za tu cenu 2,0 Tsi (206, 228, 235 kW eventulně 2,5 Tsi / 287 kW u Formentoru....) ? Potom to parametrově až takový zázrak není.

RS coupé jinak pěkné je a o ceně by se dalo i polemizovat, tam je to opravdu otázka priorit.

Tu nejde o to ci nafta alebo benzín, či 150alebo 200kw skús si to požičať na víkend a zmeníš názor

 

Mě teda nejvíc na Enyaq Coupé vadí ta prosklená střecha, to je prostě za trest. Nevím proč to nenechali za příplatek.... Nebo proč nedaj za příplatek normální střechu, navíc s alcantarou uvnitř :-)..... 

  • 1 měsíc později...

Bez těch poklic ...

FAF07E69-2BA0-4CF8-922E-1AABE9EB0AB0.jpg722B8F7F-E1FB-45CF-BEB2-2607ED9ED003.jpg

55ECB704-F07A-4788-90C4-C4F7452828BA.jpg560A7528-9309-4954-B30E-9CC8A3D57AF8.jpg

  • 2 týdny později...

V Automechanice Prostějov.Příští týden bude na RZ:

 

20220616_104652.thumb.jpg.2081889d6a440e5311da12e36170a8d8.jpg

 

 

v té černé mě to přijde jako nevýrazný auto.

  • 1 rok později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.