Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahojte, prosim o radu. Jedna sa o skodu octaviu combi 2.0tdi 110kw, verzia 3 po fl r.v. 2020. Dal som si namontovat tazne s original elektrikou 13 polovou zasuvkou s oznacenim WYR426213R-T. Chalani v servise vsetko zapojili podla navodu. Najprv to spravili sposobom (method 1 na obrazku v prilohe) kedy vypinovali kable z konektorov z konfortnej jednotky a pouzili konektory, ktore boli v baleni od elektroniky. Vsetko bolo niekolko krat zkontrolovane a auto pri pokuse nastartovat hlasilo "chybu" : prilozte kluc na miesto na to urcene.

Takto sa im to ani na niekolky pokus nepodarilo rozbehat. 

Nasledne to zapojili druhym (method 2 na obrazku v prilohe) sposobom popisanym v navode, kedy miesto vypinovania vodicov z konektora pouzili pripojovacie svorky priamo na konkretny vodic. Pri tomto sposobe auto vie nastartovat normalne, ale po pripojeni nosica na bicykle funguje iba brzdove svetlo (svetla na nosici su urcite ok, na inom aute funguje spravne). Ako bonus mi po tomto zapojeni z menu asistentov zmizla polozka "mon.pri couvani" a "side asistent" hlasi ze je nedostupny.

 

Auto nemalo pripravu na tazne (v servise ju teda nenasli a info od predajcu elektroniky podla vin je,z e to nema pripravu), takze kable sa tahali az do komfortnej jednotky. Bohuzial ani priamo predajca elektroniky nepomohol. Stretli ste sa niekto s takymto problemom? Pripadne kde moze byt zrada?  Netreba nieco nastavit/povolit/naprogramovat v riadiacej jednotke? 

 

 

20220501_193215.jpg

20220501_193203.jpg

Vloženo

Pokud nešlo nastartovat tak je buď jednotka vadná nebo can bus vodiče po zapojení byly prohozené. Po instalaci je nutné jednotku zakodovat. Pokud je připojeno zařízení na tažné tak PDC a side assist fungovat nebude. 

Vloženo

Dakujem za tipy.Takze nakoniec bol niekde na kabloch medzi komfortnou jednotkou a zasuvkou studeny spoj.Dali nove kable a zacalo to fungovat....ostali vsak ine problemy.Prestal fungovat front asisten a side asistent. A zatial nikto nechape preco :(...nejake tipy?

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Jen tak z legrace, kolik W utáhne PIN 9/13 (stálý) a 10/11 (spínaný) na originálním 13p tažném? Je kabeláž tažného (nebo pak i vleku) vykostěná tak, že různé piny/spotřebiče mají různý průřez? Protože se zabývám myšlenkou něco dobíjet ze zásuvky tažného, za jízdy.

https://www.vapp.cz/zapojeni-vidlic-a-zasuvek-privesu-a-taznych-zarizeni

 

Podle:

 iso-11446-1-2012-connections.jpg

to utáhne 4 kW :D No, otázka tedy je, jaké je tam jištění.

Editováno: , autor: bouchy

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...