jirkaK Vloženo 23. Listopad 2006 Vloženo 23. Listopad 2006 Odešlo mi čidlo teploty chladicí kapaliny, což se projevuje opět trochu horším startem, jako v minulosti (viz vadný vstřikovače), ale taky tím, že při studeným startu se rozběhne ventilátor chlazení. Když si zpětně proberu všechny ty patálie z minulosti se startováním, skoro si myslím, že docházelo k neštastný schodě souvislostí, kdy kromě toho, že blbnuly ty vstřiky, mohlo už zlobit i tohle čidlo. Výsledkem pak byly už několikrát popisovaný potíže. Divný ovšem je, že to čidlo nikdy v minulosti VAS jako vadný neoznačil. Včera jsem byl znovu na diagnostice, protože se začal spouštět ten ventilátor a závada je jasná. Nějak začínám mít toho auta pomalu plný zuby. Kdo to trochu sleduje, si možná vzpomene, co všechno už mi odešlo. Citovat
ferda25 Vloženo 23. Listopad 2006 Vloženo 23. Listopad 2006 No vidíš a to vypadalo lepší než to moje....si za chvilku budem připadat skoro jako ty malomocné děti...ty řešili co jim odpadne dneska a mi budem řešit co se nám dneska porouchá....já už ani nemluvím.....mě občas škubne motor, občas zamlží všechna skla, občas zaklepe něco z topení, při troubení občas cvaká relé....atd.. Citovat
Brumla Vloženo 23. Listopad 2006 Vloženo 23. Listopad 2006 Odešlo mi čidlo teploty chladicí kapaliny, což se projevuje opět trochu horším startem, jako v minulosti (viz vadný vstřikovače), ale taky tím, že při studeným startu se rozběhne ventilátor chlazení. Když si zpětně proberu všechny ty patálie z minulosti se startováním, skoro si myslím, že docházelo k neštastný schodě souvislostí, kdy kromě toho, že blbnuly ty vstřiky, mohlo už zlobit i tohle čidlo. Výsledkem pak byly už několikrát popisovaný potíže. Divný ovšem je, že to čidlo nikdy v minulosti VAS jako vadný neoznačil. Včera jsem byl znovu na diagnostice, protože se začal spouštět ten ventilátor a závada je jasná. Nějak začínám mít toho auta pomalu plný zuby. Kdo to trochu sleduje, si možná vzpomene, co všechno už mi odešlo. Dneska jsem se dozvěděl že kamarádovi se taky začal sám spouštět ventilátor a nakonec se prý zjistilo, že je to slabá baterie (VAG prý ukazoval nejprve závadu na ŘJ pod volantem) je to vůbec možný??????????????? Citovat
Luke288 Vloženo 24. Listopad 2006 Vloženo 24. Listopad 2006 no, o ventilatloru mi nemluvte, s tim toho mam za sebou taky dost. jenze me se roztacel ventilator klimatizace(paradoxne je to ten vetsi, coz nechapu) a s teplotnim cidlem to nemelo nic spolecnyho. behem chvilky po startu i treba v 10°C se roztocil, stacilo klimu prepnout na econ a prestal(doporucuju vyzkouset, taky jsem si myslel, ze mam teplotni cidlo v hajzlu). furt mi tvrdili, ze VAG rika, ze je vsechno v pohode, ze je to normalni. nakonec vymenili ventilator s elektronikou dochlazovani, tejden to bylo dobry, ale pak to zacalo znova. uz ani nemam chut tam s tim jezdit. blby je, ze mam 14dni do konce zaruky Citovat
Diamant Vloženo 26. Listopad 2006 Vloženo 26. Listopad 2006 No ja som auto s vybitým akumulátorom štartoval už niekoľko krát (po prerábke interiéru a po dovolenke) a nikdy sa mi ventilátor nespustil svojvoľne. A že vadný teplotný snímač nezaznamenala diagnostika? No je to možné, ak ukazuje niečo zmysluplné, ale nie reálnu hodnotu, tak to VAG nevyhodnotí ako chybu. Prerušený či skratovaný kábel, to je už iné kafe. Ale myslím, že ak by sa technik pozrel na teploty, ktoré ukazujú jednotlivé čidlá pri studenom motore, tak by mu malo hneď doklapnúť, že ak je vonku 5st a všetky čidlá v motore ukazujú približne toľko isto len jedno ukazje povedzme 35, tak je kdesi chyba, nie? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.