bouchy Vloženo 18. Červen 2021 Sdílet Vloženo 18. Červen 2021 Dofouknout chladivo, zkontrolovat případné netěsnosti. Pro fajnšmekry nějaká ta diagnostika kompresoru. Jinak jezdit a jezdit. před 12 hodinami, ben06 napsal: U manuálu pořád točím knoflíky Pak je ta třetí skupina, tj. já, které u automatu vadí, že ráno začne topit, viz flame v podobném tématu :D Takže já občas něčím otočím i v automatické AC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Červen 2021 Sdílet Vloženo 18. Červen 2021 Taky občas koriguji i automat Manuál mi nevadí, být to aspoň Climatic, který sám držel teplotu, respektive reguloval mísení studeného a teplého vzduchu tak spokojenost. No v rámci pokroku ho zrušili. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 18. Červen 2021 Sdílet Vloženo 18. Červen 2021 Tak, tak "pokrok nezastavíš", ehm pardon, správně by asi bylo napsat "šetřit se musí za každou cenu". Dodnes jsem nepochopil krok a důvod Škodovky, nebo snad přímo koncernu s ukončením výroby Climatiku a přechod na totálně manuální klimatizaci, tedy snad kromě těch ušetřených peněz??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Červen 2021 Sdílet Vloženo 18. Červen 2021 Chtěli asi lidi dotlačit k příplatkům za Climatronic. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheFuZZ Vloženo 19. Červen 2021 Sdílet Vloženo 19. Červen 2021 Manuální klima je asi nejhorší věc na mojí Fabce. Za těch 5 let co to auto mám jsem se s tou věcí nenaučil zacházet. Točítko "teploty" mívám nastaveno na téměř minimu, tak aby to samo nespouštělo vynitřní okruh, směr foukání dávám na sklo a nohy a když je mi vedro tak na střed, větrák běžně na stupni 1, když je vedro tak stupeň 2 a když je echt vedro tak nastupeň 3. V reálu je to tak, že tato nastavení furt měním, protože buď je mi vedro nebo mi vadí jak mi studený vzduch fučí do ksichtu.. Nejhorší klima jakou znám. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 19. Červen 2021 Sdílet Vloženo 19. Červen 2021 Automaticka v F3 nie je o nic lepsia, takze netreba lutovat 😀 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 19. Červen 2021 Sdílet Vloženo 19. Červen 2021 (editace) Dnes hnus s manuálem při vekovních 34°, zlatý Auto 😀 Editováno: 19. Červen 2021, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 20. Červen 2021 Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 nj, automaticka pri nastaveni na 18 bud chladi nebo pri 24 topi. Nic moc mezi tim... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 20. Červen 2021 Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 Ale no. Aj manualna aj plne automaticka chladi. Vsetko je to len o pocite. K to neveri nech si da do interiru teplomer. Druha vec je ze ked auto stoji vonku na slnku aj keby lad padal z vyduchou bude trvat kym vychladnu plasty a interier dovtedy to nebude na pocit prijemne. Pri manualnej sa ludom zda ze to nechladi, lebo sadnu z vonku spoteny prehriaty, kym sa ochladia vyfuky, potrunie a zacne fukat studeny vzduch to je min 5 min. Aj to sa este nebavime ze auto niekde brumbla na volnobeh na semafore. Dalsia vec kolko ludi da hned na vnutronu cirkulaciu, aby to lepsie chladilo. Pac je rozdiel tahat z vonku 40st vzduch z rozpaleneho auta alebo z interieru 32st ktory nadalej klesa na teplote lebo klima ho ochladzuje. O tom ze pred zapnutim treba otvorit okna nech horuci vzduch prevetrame jazdou. Tak ze pri manuale super pocit ze je chladno, no super tak na anginu pac fukame naplno 12st vzduch aj ho dychame, keby sme to robili hodinu vkuse tak za hodinku mame pocit zimi a klepeme sa. Toje presne ten rodiel od automatiky co drzi nastavenu teplotu, sice pocitovo je nam teplo ale realita je taka ze vzduch v interieri ma cca nastavenu hodnotu. Pri manuale treba skusenosti kde to treba nastavit aby to bolo tak akurat. Ano na zaciatku to chvilku mozeme hulit na plno ale potom to chce zregulovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 20. Červen 2021 Sdílet Vloženo 20. Červen 2021 Samozřejmě, kdo ušetřil na klimatroniku tak si točí kolečkama celý rok, kdo ho má, točí jedním čudlíkem a to o dost výrazně méně. Angínu jsem jednou chytl jen v manuálu po 350 km cestě. Mám doma oba systémy, plus bonus Juniora bez klimy se švihadlama 😂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojtaa Vloženo 11. Květen 2022 Sdílet Vloženo 11. Květen 2022 Chtěl bych se prosím zeptat, jak přesně funguje manuální klimatizace u současné trojkové Fabie. Zda má kompresor spojku, či regulaci jako Climatronic. Jak přesně funguje regulace teploty: - jestli je to opravdu jen o tom, že všechen plně ochlazený vzduch vzápětí zas ohřívám topením, či zda je tam i nějaká regulace kompresoru a tím i teploty výparníku. - či zda teplý vzduch z topení neprochází výparníkem a tudíž výparníkem prochází jen menší množství vzduchu (které se smíchá s teplým až dál) a kompresor nemusí tolik spínat, aby výparník ochladil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 12. Květen 2022 Sdílet Vloženo 12. Květen 2022 Presnu odpoved nemam, no manualna klima sa uz riesila https://forum.skodahome.cz/topic/139455-manuální-klimatizace-používání-prosím-o-radu/ https://forum.skodahome.cz/topic/145061-manuální-klima-tři-zvláštnosti-oproti-f2-které-mě-iritují/ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Květen 2022 Sdílet Vloženo 12. Květen 2022 Témata jsem sloučil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.