Publikováno Červen 29, 20223 r Ahoj všem, chtěl bych požádat o radu. S přítelkyní jezdíme na dovolené, k našemu Superbu máme předstan a spíme v autě. "Problém" je ten, že máme originální alarm s tlačítkem na B sloupku. Ať již tlačítko stisknu, či ne, alarm vždy houká. Takže když spíte v noci v autě a chcete se otočit z levého boku na pravý, tak jediná možnost, jak nehoukat a nevzbudit tak půl kempu, je prostě nechat auto odemčené, což se nám úplně nechce. Zajisté mi budete rozumět. Máte prosím někdo nějaký návod, jak tento alarm vypnout, alespoň na určitou dobu? Předem děkuji. V. Upraveno Červen 29, 20223 r od VBery78
Červen 29, 20223 r To je divné, když po vypnutí zapalování zmacknes tlačítko u dveří, které se rozsvítí oranžově, vypnou se vnitřní čidla, leda tam hipsáte a reagoval by náklon, čemuž moc nevěřím. V autě jsem spával hodně krát a problém s alarmem nebyl. Pak jedině stáhnout okénko, odloupnout krytku na klice a zamknout, snad půjde vytáhnout okno, to je bez alarmu, ale nejspíš to možná nezmäkne celé auto. Vycházím z toho, že opačně, při nouzovém odemknutí auta klíčem, se otevřou jen dveře řidiče a alarm houka jako pominutý.
Červen 29, 20223 r Autor Přesně to dělám, stisknu tlačítko alarmu, které se rozsvítí oranžově. Pokud poté ale klasicky klíčkem zamknu auto (již jsem uvnitř a jdu spát) a pohnu se vzadu v autě, jak říkám, přetočím se z jednoho boku na druhý (nevážím tunu, mám 65kg) tak auto začne houkat. Nehouká jen tehdy, pokud jej odemknu, ale to zase nechci kvůli bezpečnosti... Proto mi jde o to, jak alarm vypnu, třeba i jen na tu noc, ale abych mohl zamknout auto. Zkoušel jsem to tlačítko alarmu zmáčknout, pak jej naopak nemačkat a je to pořád stejné. Je tedy možné, že by auto aktivovalo náklonové čidlo? Beru to tak, že jsou kola stále na zemi, na rovném povrchu, jen se pouze "zhoupne" zadek auta, to když jsem uvnitř. Lze toto čidlo nějak vypnout? Dočasně deaktivovat? Díky moc za rady. V.
Červen 29, 20223 r Stejná funkce jako zmáčknutí tlačítka na sloupku u dveří by mělo být i dvojí zmáčknutí zamykacího tlačítka na klíčku. Nebo zamknutí se v autě pomocí vnitřního tlačítka u řadící páky. Teď mi došlo, že takto jsem to vždy dělalal já, že jsem natahnul ruku mezi sedadly a zmackl tlačítko u řadící páky. Upraveno Červen 29, 20223 r od guest100
Červen 29, 20223 r Autor Hmmm zajímavý tip. Vyzkouším to zamknutí pomocí tlačítka u řadicí páky. To mě nenapadlo vyzkoušet. Měl jsem za to, že tyto tlačítka fungují stejně a je jedno, které z nich pro uzamčení využiji. Děkuji. Zkusím zda to pomůže.
Červen 29, 20223 r před 5 hodinami, VBery78 napsal: ... máme originální alarm s tlačítkem na B sloupku. Ať již tlačítko stisknu, či ne, alarm vždy houká.... Pokud si dobře pamatuji, tlačítko na sloupku (ochrana proti odtažení ) jsem vždy používal hlavně pro dočasné odstavení náklonového senzoru, např. při převozu auta na trajektech. Mnohokrát dost rozbouřené moře a alarm nehoukal. Vnitřní ultrazvukové senzory by to také ale mělo vypnout. Ten trik s uzamykacím dvojklikem také funguje, je tam ale nějaký časový dohled (2 sek ?). V autě bych se ale vždy zamykal tlačítkem centrálu, určitě ne klíčenkou...
Červen 29, 20223 r nemalo to by tak, ze najprv otvorit dvere vodica, potom stlacit tlacidlo, zatvorit dvere a zamknut? co si pisal tak to chapem tak, ze stlacas tlacidlo pri zatvorenych dverach. no mozno sa mylim a moja poznamka je zbytocna
Červen 30, 20223 r Tam je chyba hlavně v tom ze se zamykas ovladacem. Kdyz jses vevnitr zak se zamkni tlacitkem u radici paky a mas po problemu 😉
Červen 30, 20223 r Také bych se zamkl vnitřním tlačítkem, pak lze auto otevřít jenom vzetím za kliku a nemusí se hledat klíč k odemčení
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.