Přejít na obsah

Cukání auta pod plynem ve vyšší rychlosti


l3ricktop

Doporučené příspěvky

Ahoj, jsem bezradný a potřebuju pomoct od zkušenějších.

Auto FII, 1.4TDi BNV, Nájezd 150kkm.

Popis problému: Auto mi asi pred půl rokem zacalo delat to ze v rychlosti kolem 80km/h na 5ku pri akceleraci sli vibrace do volantu a radici paky, velmi citelne razy. Jakmile jde noha z plynu okamzite ustanou i vibrace. Ze zacatku jsem mel hned podezreni na poloosu, ackoli byla delana 40 tis. km nazpet, zavada se projevovala uplne stejne. Zvedl jsem auto a na splujezdcove strane byla evidentne vule jak krava na kloubu co je u prevodovky. Kdyz jsem pootovcil kolem (radialne) v nebo v protismeru otaceni, slo to bez odporu asi 2 cm, pak se ozvalo cvaknuti kamenu a byl citit 'odpor' prevodovky. Poloosa na spolujezdcove strane KO, dobre, takze jsem objednal novou, SKF za 3600. Behem testovaci jizdy po vymene vse ok. Tedka asi po 2 tydnech jsem jel po dalnici, celkem jsem chvatal a nejednou to proste zaclo delat zase. Nyni se ty vibrace prestehovali na uroven cca 120km / h. Symptomy uplne stejne. Pod plynem je citit skubani v celym aute, jakmile dam nohu z plynu okamzite to prestene. V jinych rychlostech do cca 120 a nebo nad 130 je to v cajku. Myslel jsem ze ta poloosa je spatna z vyroby, treba spatne vyvazena, ale vcera jsem to zvedl, zkousel jsem s tim tocit a neprijde mi ze by tam byla nejaka vule, odpor od prevodovky je citit hned, zvuk to samozrejme vydava, ale neni to ani z daleka takove jako pred tim a samozrejme se ozyva jen kdyz menim radialni smer otaceni (zepredu dozadu), pri toceni ne. Muze to byt vule v prevodovce? Ostatni komponenty podvozku jsou vizualne ok, auto nikam neplave ani netaha, geometrie je delana pred koncem roku. Budu vdecen za jakoukoli radu.

Více na: https://www.skoda-club.net/forum-tema/cukani-auta-pod-plynem-ve-vyssi-rychlosti-80030

Editováno: , autor: l3ricktop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera jsem auto zvedl, zkontroloval dotazeni nove poloosy (té co jsem měnil teď), byla cajk. Potom jsem zvedl ridicovu stranu a ta kratsi poloosa je asi fakt KO. Kdyz s tim tocim dela to ten samy zvuk jako delala ta delsi poloosa na strane spolujezdce kdyz byla spatna. V nedeli s tim jedu do Chorvatska, jak se vratime z dovolene hned si pod to lehnu a dam update.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...