Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, mám Fabii 1.4 16V a rozsvěcuje se kontrolka motoru,diagnostika načetla chybu 17559-válec 1,nedosaženo ochuzení směsi.Poradí někdo jak dál postupovat a jaké hodnoty případně naměřit.

Pozeral som tu zavadu v AUTODATACH možne pričiny:

tlak paliva

injektor

sacie a vyfukove potrubie

Zdravím, mám Fabii 1.4 16V a rozsvěcuje se kontrolka motoru,diagnostika načetla chybu 17559-válec 1,nedosaženo ochuzení směsi.Poradí někdo jak dál postupovat a jaké hodnoty případně naměřit.

Zdravim. Zkus vymenit svicky a kable ke svickam, ale pozor svicky musis koupit podle cisla motoru!

  • Autor

Díky za návod vyzkouším.

Díky za návod vyzkouším.

Co ti povedeli v servisu? to cislo zavady ti povedeli?

  • 7 měsíců později...
Zdravím, mám Fabii 1.4 16V a rozsvěcuje se kontrolka motoru,diagnostika načetla chybu 17559-válec 1,nedosaženo ochuzení směsi.Poradí někdo jak dál postupovat a jaké hodnoty případně naměřit.

Tak to mi taky hlásí, v servisu mi doporučily vyměnit lambda sondu před katalyzátorem a svíčky, že by to pry mohlo pomoct

to moze byt ale skontroloval by som : vstreky, tesnost sacej sustavy, pozrel arg ventil a nakoniec lambda sondy. inak neviem co riesia ale lambdu mozu priamo v servise skontrolovat ci je v poriadku.

Skús dať premerať lambda sondu nejakému elektrikárovi nemala by mať na výstupe viac ako 450mV,chcelo by to premerať podla DP.

  • 1 rok později...

Ahoj vsichni, prosím o radu kam sahnout nebo co udelat v pripade tehle chyby.

Číslo chyby: 17559 rada valcu 1 - prizpusob. smesi rozsah 1: meze chude smesi nedosazeno .

vis bohuzel zadne doporuceni nedal. Nemáte s tím někdo zkusenost? Jedná se o skoda fabia 1,4 16v rv2001

Děkuji za pomoc. :help::help::help:

Upraveno od dex

manual hovori ze by to mohla byt RJ , uhlikovy filter co je za nadrzou a v mojom pripade to bola lamda sonda pred katom.

  • 3 týdny později...

Zdar, mám taktéž 1,4 16V 55kW rv2001, navíc stejnou chybu na Vagu "17559" :feve: a trpím už od srpna loňského roku.

Prošel jsem několik servisů všude tvrdí jen sporadická chyba :aggressive: vymažou a nic - pak se začali čistit i měnit filtry a dokonce

i lambda sondu před katem a .... nic sem ta i sama od sebe zhasne a zas objeví. Většinou když zastavím či přibrzdím u křižovatek nebo kruháčů a pak přidám plyn na rozjezd a je tam.... často je to i ve spojitosti s natankováním???? Už jsem po tom dost pátral a jsem v koncích.

Dokonce jsem tento týden prošel bez závad technickou, na emisích mi to extra kontroloval a v pohodě, servisák na technické měl záchvat smíchu - má taky fabku - taky svítí - je od fochu a vyřešil to přelepením kontrolky na budících :kuk: . Jinak to nemá absolutně na nic vliv - na spotřebu, na jízdní vlastnosti... Tak do pr... nevím - zkouším ji ignorovat ale svítí fakt dost ostře...

ked to svieti tak tomu nieco je mozno len vadny kontakt na osciloskop s tym !

Nejhorší je že do chyby 17559 se schová dost závad od obou lambd přes problémy s paliv. soustavou a sáním až po děravý výfuk.

Nezbývá než hledat.

  • 2 roky později...

Zdravím,

mám u 1.4 16V 55kW (najeto 160000km) stejný problém - chybu 17559 a už si nevím rady, co s tím... :(

Auto jsem měl v několika servisech, kde se provedly tyto úkony :

konstatování, že se jedná o špatný benzín, natankovaní u jiné pumpy samozřejmě nepomohlo.

výměna svíček

výměna vzduchového filtru

kontrola sání na netěsnosti

kontrola, čištění, nastavení škrtící klapky

kontrola, čištění, nastavení EGR ventilu + objevili nějaky vadný plastový ventilek před EGR asi za 25Kč, který vyměnili

kontrola obou lambda sond

Nicméně žádnou závadu nenašli. Servisák řekl, že se jedná o sporadickou chybu a že ji prostě nedokáže objevit, což mě po 3 dnech, kdy bylo auto v servisu a zaplacení 2500,-Kč pouze za práci celkem naštvalo.

Jinak co vidím já jako uživatel za závadu je, že při přidržení plynového pedálu na cca 1200n, začnou otáčky kolísat v rozmezí cca 250 - 500n (někdy až pod volnoběh), což je hodně nepříjemné hlavně při rozjíždění.

Chci se Vás tedy zeptat, zda-li obě závady spolu mohou souviset a čím by to mohlo být, kromě výše uvedených věcí? Může být například lambda teprvé "načatá", že se nedá zjistit jako vadná a přitom dělat takovéhle vylomeniny? Případně doporučit nějaký prověřený servis (kromě autorizovaných), v okolí Jablonce nad Nisou, kde se ve škodovkách vyznají a nevyždímou ze mě zase X tisíc za nic.

Předem Děkuji!

  • 4 měsíce později...

Zdar chlapi, podařilo se nějak vyřešit tuhle závadu? Bohužel se mi objevila taky :-(

  • 3 týdny později...

Tak mi za jízdy po okrsce asi v 90kmh zdechl motor. Naštěstí jsem ho pak nastartoval a cestou se stavil v servisu, kde mi přečetli chybu 17559 P1151 035 Adaptace směsi rozsah 1 nedosažena mez chudé směsi.

Ucpal jsem výfuk a vpředu někde pod motorem, nejspíš ve sponě mi to podfukuje. Tak doufám, že pomůže jen přetěsnění a nebude to na půl novýho auta :-)

  • 3 roky později...

Zdravím Vás všechny, také mám stejný problém. byl jsem v servise a tam mi řekli že to je EGR ventil, že mám koupit nový, protožr zkoušel ho vyčistit a znova nastavi, ale neepomohlo to. Ale prej to je sporadická chyba že to nemá moc vliv na nic. Ikdyž nový egr stojíí cca 4500kč .
jinak mám vyměněný svíčky, filtry, vstřikování

Upraveno od Fabi Pavel

Zdravím lidi, mám podobný problém na své Fabce. Sem tam se mi rozsvítí kontrolky elektroniky, výfuku, k tomu ještě někdy i protiprokluz. A většinou, jak se rozsvítí všechny naráz, tak auto přestane jet. otáčky spadnou na cca 1200min-1. a pomůže jenom vypnout motor a po chvilce znova nastartovat. V servise na nic nemohou přijít, vyměnili lamdu, ale pořád to samé.... Není to příjemný, když člověk předjíždí a zničeho nic auto přestane jet....

  • 5 týdnů později...

S chybou 17559 se také už delší potýkám. Víc nez rozsvícená kontrolka mě ale trápí kolísání otáček, které pravděpodobně s chybou souvisí. Otáčky mi na volnoběh kolísají takřka pořád, ale jen zlehka. Jednou za čas ale vždy přijde absolutní dušení motoru, jako je vidét na videu + obrovský pokles otáček. Mám pocit že tento extrém sem zatim měl vždy se zahřátým motorem a když to začne dělat, nepomůže ani chcípnutí motoru a opětovné nastartování nebo vytáčení na neutral. Nepomohla výměna svíček, čištění egr, klapky. Nemá s tím někdo zkušenost?

Odkaz na video:

http://youtu.be/72Iq2KI-owM

Díky.

Nebude to preskočeným ozub.(rozvody) remeňom,?

Že bych jezdil s přeskočenym rozvodem už půl roku? Nebylo by to ještě někde znát? Treba na výkonu .. výkon mi přijde ok. Jen motor v nízkých otáčkách klepe, což sem připisoval spíše té vyrobní vadě (písty) u motoru AUA.

k tomu brutalnimu kolisani :  v posledni době mi  to dělalo taky  ,pomohlo prošlapnout plyn  nad 3500ot/min ale to bylo jen kratkodobe řešení  Vag mi místo chyby 17559 ukazal 16555  . zatim jsem použil nejlevnejsi variantu   VIF super benzin aditiv za 230kč ( 500ml    ;;  jedna davka 45ml na 45L paliva )   a mam klid s kolisanim ale nepomohlo to s chybou 17559 udělal jsem toto :

-Nový výfuk -  komplet i s katalyzatorem ( stary byl rozbitý a ucpaný )

-palivový i vzduchový filtr 

-lambda sonda  za katem

-klapa v krytu  motoru 

-vyčištěný čidlo tlaku viz obrazek - byl klid 500km 

-vyčištěna škrtící klapa a zpetne vedeni vyfukovych plynů - oboje  poté nastaveno 

 na víc  si teď nevzpomenu 

 podezíram   ř.j motoru  ( chtěl jsem aby přehrali sw ř.j. v Škoda auto  - prý  ten sw nemají ->auto pro německý trh :-\)

                       a palivový systém ( čerpadlo, vstřikovače )

 chyba  vyskočí vždy když  jedu a zastavím   např.  zastavím na křižovatce  , zastavím před domem  ale sepne to až při zahřátém motoru na provozní teplotu!!!

 

 

Chyba   zmizela při pravidelnem  používání VIFu ,  nyní tankuju  aditivovany benzín od Eurooilu (čepro)  takže kdo ví co bylo špatně. naštěstí mám už klid .

post-72371-0-30816500-1420903791_thumb.p

post-72371-0-91263200-1420903792_thumb.p

post-72371-0-13467400-1420903794_thumb.p

Upraveno od George_rider

  • 2 roky později...

Tady Vam nikdo neporadi akorat Vas moderatori peskujou

Upraveno od PTPStudio

  • 2 roky později...
V 8. 12. 2006 na 22:03, mika22 napsal:

Zdravím, mám Fabii 1.4 16V a rozsvěcuje se kontrolka motoru,diagnostika načetla chybu 17559-válec 1,nedosaženo ochuzení směsi.Poradí někdo jak dál postupovat a jaké hodnoty případně naměřit.

Ahoj, měl stejný problém  na fabce 1,4-16V 55kW AUA r.v.:2001, problém byl v plynovém pedálu, po nějaké době se ke kontrolce motoru přidalo i občasné rozsvícení EPC + ASR, po výměně pedálu závady odstraněny.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.