Přejít na obsah

dopravní anarchie


TomasB

Doporučené příspěvky

Mohlo by to fungovat jako všade jinde. vždyť je to tam jasně řečeno, čím víc omezení, tím víc frustrace a tím víc potřeby ventilovat to ven.

Příklad. Vím o úseku, kde je měřená průměrná rychlost na daném useku, jedu předpisově, těsně za bílou příčnou čárou na to šlápnu, protože už nejsem hlídanej a protože si nějak musím vyventilovat tu frustraci s omezení.

To jsem napsal obrazně na sebe, ale skutečně to tak funguje. Viz Evropská směr kulaťák. Za měřeným úsekem já 70, ostatní 100...

Podolské nábřeží... kolem bazénu 50, za bazénem honem co nejdřív ke světlům, ať stihnu zelenou...

Dokud úsek měřený nebyl, jeli skoro všichni o něco rychleji než 50, ale v daleko větší pohodě bez nasrání, že mě někdo hlídá a omezuje...

Spousta Vás se mnou nebude souhlasit, ale já skutečně nechci být ovce ze stáda, chci používat vlastní rozum, vlastní rozhodnutí a nést za své jednání odpovědnost, a ne žít pod neustálým dozorem a pod tlakem předpisů, kteří v dobrém úmyslu vymýšlejí ti, co si myslí, že právě oni tomu rozumějí nejlíp...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To s tebou souhlasím, ale bohužel jsou mezi náma (a je jich drtivá většina) lidi kteří nejsou schopní základní pravidla logiky chápat a natož se podle nich chovat (na silnicích nebo kdekoli jinde - viz. např. v supermarketech lidi kteří neuměj ani manipulovat s vozejkem, nesmyslně kříží ostatním cestu, musí být všude první ačkoli ani nevědí co tam vlastně chtěj, zaparkujou uprostřed uličky klidně tobě přímo před nosem ačkoli mohli dát vozejk ke straně kde by nikomu nepřekážel-proto ho tam asi nedaj), takový lidi většinou stejně jezděj i v autě a to je ta každodenní realita našich silnic,otázkou je PROČ? někdo je tak blbej že mu to ani nedochází že něco dělá špatně (to by se možná ještě dalo omluvit s tím že by se tihle lidé nad tím měli zamyslet a něco s tím dělat) a co je horší jsou ti co to dělaj

záměrně a úmyslně, viděj jen sami sebe a ostatní se maj zařídit podle nich, to nejvíc nenávidim a rozčiluje mě to. Chybu může udělat každej, i já jí někdy udělám, důležitý je si toho být vědom a omluvit se tomu druhému (v autě zvednout ruku nebo pustit blikačky), takovejm lidem to odpustim, protože už se stalo a jde hlavně o princip. Předpisy jsou dělaný pro všechny, pro blbce, hajzly a ty ostatní jakoby "normální" a bohužel věc která je pro někoho normálního úplně logická těm jiným vůbec nedochází, takže jsou předpisy udělaný pro ten nejhorší případ,pro tyhle ovce který nejsou schopný mít zodpovědnost sami na sobě, laťka pro ně musí být co nejníž jinak by to nezvládali. A protože jich je většina tak se jim musí ten zbytek přizpůsobit (nic nenaděláš, můžeš jezdit zodpovědně podle svých schopností ale porušuješ tím daná pravidla a jsi pro ostatní hroznej pirát silnic a vystavuješ se riziku postihu - za co? za to že něco umim líp než ostaní? jo za to! Mě samotnýmu stávající politika min. dopravy u nás přijde úplně ubohá a nesmyslná, měřené úseky, přesně jak říkáš, dělám to stejně, tu buzeraci na jednom úseku si pak musím vynahradit hned za ním, tak k čemu to je, nemluvě o tom že v noci by měly platit vyšší rychlostní limity než ve dne, v Praze na magistrále měřený úsek směr do centra (za sjezdem na j. spojku), rychlost 80 by se tam ještě ve dne dala s přimhouřením obou očí tolerovat, ale ve 3 ráno tam muset jet 80 po 4 proudý dálnici na přehledný rovince (před bodovym systémem sem tam jezdíval 180 a komentoval si pro sebe že jim na značce jenom chybí 1 před tou 80) to je trochu úchylný nemyslýte? Krom toho umístění nových radarů vůbec bezpečnost nezvýší - jde jen o peníze do městské pokladny, úsek na dálnici vůbec nepatří k těm s velkou nehodovostí, jen je to vhodné místo kde si trochu přivydělat, stejně tak úsek na evropské - rovinka z kopce, uprostřed jeden jedinej přechod přes kterej přejdou tak 3 lidi za den, a kvůli tomu tam všichni musej jet 50 ačkoli doposud se tam žádné nehody nestávaly, jen je tam velký provoz tak se to prostě zase hodí na tom vydělat, nemluvě o tom že se všichni naučí tyhle místa projíždět podle předpisů a pak pojedou zase "normálně" a vůbec nic se nestane - pokud je náhodou výjimečně nenačapá hlídka Kobry 11.

A na závěr bych chtěl říct že na silnicích(ale i kdekoli jinde) by si lidi měli naopak pomáhat, vzájemně se tolerovat a spolupracovat a ne si házet klacky do cesty, dělat naschvály a chovat se bezohledně - jezdíme a chodíme přece všichni po stejných cestách a takhle se nám všem bude jezdit i žít lépe. PF2007

Editováno: , autor: Sam Vool
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak, veď keď si zoberiete ako sa hocičo, napr. autá vylepšujú??, Nájde sa najväčší nedostatok a keď sa vyrieši, ide sa na ďalší...

Tak aj na cestách by sa malo riešiť od najnehodovejších úsekov nie? a nie skryť radar za krík na rovnej ceste, nasadiť čapicu a tešiť sa na zárobok... :blbec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za rozumnej příspěvek. Pravda je, že jsou lidé k sobě zlí a bezohlední a spousta jich je prostě tupejch a nejsou si toho vědomi. Jako s těma košíka v marketech. to bylo dobrý přirovnání. no a myslím si, že s čím větší represí a buzerací ze strany měst a policie, tím víc nasranejch čidičů a tím víc agresivity...

Nejhorší ze všeho jsou ale moralisti (chtěl jsem napsat trpaslíci, jistě znáte z dílny Járy C. :-) To jsou takoví, kteří si myslí, že oni jedou správně, tak jak se má a nikdo jinej nemá právo jet jinak. Tzn. jedu 130 v levo a just se neuhnu, protože nemáš co jezdit rychlejc. A pak takový ti, co se bojí jet rychlejc a jsou nasraní, že jinej se nebojí a tak ti to aspoň dávaj pěkně najevo...

Prostě novým systémem se nic nezměnilo, bouraček je pořád stejně a mrtvých snad o něco méně, ale to si nemyslím, že je zrovna přínost novýho systému. Stejně většina nehod je zapříčiněna nedostatečnou pozorností. Nepřiměřená rychlost taky hraje svou roli, ale to už je ta rychlost opravdu nepřiměřená :-)

Já jsem například nejhorší řidič, když jsem unavený, jedu pomalu (dle svých momentálních schopností), přemýšlím o tisíci různých věcích, a to pak jedu opravdu jako blb. naopak, když jsem v pohodě, jedu svižněji, už sama o sobě svižnější jízda mě nutí daleko víc sledovat dění kolem sebe a koncentrovat se na jízdu... o tom toho už ale bylo napsáno mraky.

Hlavní je tolerance a ohleduplnost. Když vidím, že někdo bliká a potřebuje přejet z pruhu do pruhu, nebo odpbočit, tak ho pustím. A na něj blikám, že je debil, že mi tam vjel, i když mi jakou dobu předtím ukazoval, že tam vjet chce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...