Publikováno Prosinec 16, 200618 r Zdarvicko,chci se zeptat, zda je osvetleni nastupniho prostoru ze zrcatek soucasti systemu Light assistant?Nebo je to pouze o nejakym nastaveni?Pres MAXI-DOT jsem nic nevystarchal.. A muj dojem je ten,ze je to i na autech,ktere light assistant a leaving home nemaji..?
Prosinec 16, 200618 r jestli mám správný info tak je to standartne v eleganci. A bohužel u jinejch výbav to prej nejde aktivovat
Prosinec 16, 200618 r Autor Fakt?A co u ORS II?Tam by to mohlo byt,ne?Teda ja bych to predpokladal...
Prosinec 18, 200618 r jestli mám správný info tak je to standartne v eleganci. A bohužel u jinejch výbav to prej nejde aktivovat Nevim co znamena "...standard v Octavii...", pokud se ta poznamka tykala Coming/leaving-home, ale cerstve jsem se dozvedel, ze je to (Coming/leaving-home) mozne u Elegance take nakodovat. Pokud se jednalo o osvetleni ve zpetnych zrcatkach, tak to samozrejme je standard v Eleganci... Take jsem si donedavna myslel, ze je k tomu (Coming/leaving-home) nutne mit takovy ten kombinovany prepinac svetel (to znamena dalsi hardware) s polohami navic, ale staci na to udejne VAG (VAS). Nevm, ale jak to potom ovladat, bez toho rozsireneho prepinace... Evidentne to ale asi take bude chtit silnejsi baterku. Rad bych to asi take, jak to ale bude makat, kdyz uz mam aktivovane automaticke rozveceni pri zapnuti zapalovani (mam xenony, takze tak velka spotreba jakou u H4 to neni) ??? Rekl bych, ze se zde mozna opakuje stejna situace jako kdysi u O1 TDI (od MR2001 po faceliftu s elektronickym plynem) situace, kde si Skoda nehorazne nechala platit z vyroby za "priplatek za tempomat" asi 11-13 tis. (presne jiz nevzpominam), pricemz se velmi rychle zjistilo, ze se o nejaky HW navic vubec nejedna, a ze funkce "tempomatu" je v podstate integrovana v software RJ, a k jejimu ovladani byla zapotrebi pouze a jen nova packa za par stovek s prepinacem navic, a aktivace one funkce v RJ pomoci VAGu. Dobry byznys, ze ? Upraveno Prosinec 18, 200618 r od omicron
Prosinec 18, 200618 r Rekl bych, ze se zde mozna opakuje stejna situace jako kdysi u O1 TDI (od MR2001 po faceliftu s elektronickym plynem) situace, kde si Skoda nehorazne nechala platit z vyroby za "priplatek za tempomat" asi 11-13 tis. (presne jiz nevzpominam), pricemz se velmi rychle zjistilo, ze se o nejaky HW navic vubec nejedna, a ze funkce "tempomatu" je v podstate integrovana v software RJ, a k jejimu ovladani byla zapotrebi pouze a jen nova packa za par stovek s prepinacem navic, a aktivace one funkce v RJ pomoci VAGu. Dobry byznys, ze ? by si sa divil ze to nie je iba Skoda kto to takto robi
Prosinec 19, 200618 r Autor jestli mám správný info tak je to standartne v eleganci. A bohužel u jinejch výbav to prej nejde aktivovat Nevim co znamena "...standard v Octavii...", pokud se ta poznamka tykala Coming/leaving-home, ale cerstve jsem se dozvedel, ze je to (Coming/leaving-home) mozne u Elegance take nakodovat. Pokud se jednalo o osvetleni ve zpetnych zrcatkach, tak to samozrejme je standard v Eleganci... Take jsem si donedavna myslel, ze je k tomu (Coming/leaving-home) nutne mit takovy ten kombinovany prepinac svetel (to znamena dalsi hardware) s polohami navic, ale staci na to udejne VAG (VAS). Nevm, ale jak to potom ovladat, bez toho rozsireneho prepinace... Evidentne to ale asi take bude chtit silnejsi baterku. Rad bych to asi take, jak to ale bude makat, kdyz uz mam aktivovane automaticke rozveceni pri zapnuti zapalovani (mam xenony, takze tak velka spotreba jakou u H4 to neni) ??? Rekl bych, ze se zde mozna opakuje stejna situace jako kdysi u O1 TDI (od MR2001 po faceliftu s elektronickym plynem) situace, kde si Skoda nehorazne nechala platit z vyroby za "priplatek za tempomat" asi 11-13 tis. (presne jiz nevzpominam), pricemz se velmi rychle zjistilo, ze se o nejaky HW navic vubec nejedna, a ze funkce "tempomatu" je v podstate integrovana v software RJ, a k jejimu ovladani byla zapotrebi pouze a jen nova packa za par stovek s prepinacem navic, a aktivace one funkce v RJ pomoci VAGu. Dobry byznys, ze ? No ptal jsem se jak je to s osvetlenim v zrcatkach..Zda je nutno k coming/leaving-home..Neni k tomu potreba ten rozsireny ovladac a tak dale,to vim..Hlavne mi slo o to,jestli se to da nakodovat u ORS II ve standardni vybave-ktera je uz tak dost bohata (a i bez coming/leaving..)? V servisu mi tvrdi,ze ne,ale to se mi nezda,ze by to delali jen do elegance a do ORS II uz pak ne...?
Prosinec 19, 200618 r Nemáv ve výbavě Coming/leaving-home, ale funguje mi. Při přebírání auta mi řekli, že to tam naprogramovali stejně jako denní svícení. Mám OII Eleganci.
Prosinec 21, 200618 r Coming/leaving-home Takže zcela čerstvá informace-zkušenost. Coming/leaving-home jde nakodovat dodatecne do kazde Elegance od MR2006 (starsi nevim, a mam rain senzor/elektrochromaticke zpetne vnitrni zrcatko, a nakodovane denni sviceni), a samozrejme neni nutne menit hlavni svet. vypinac, jak je tomu napr. pri originalnim objednani s novym autem, kdy je k tomu dodavan jiny prepinac svetel s jednou polohou navic. Po nakodovani teto nove funkce staci nechat prepinac trvale v poloze zapnutych hlavnich svetel, a v MaxiDOTu (objevi se nova polozka pro toto nastaveni v nastaveni osvetleni) si nastavit zpozdeni pro oba rezimy (comming resp. leaving. Chodi to perfektne. Spokojenost - udelal Alesio, Praha.
Prosinec 21, 200618 r do starsi taky, mam MR2004, ale fakt je, ze prepinac mi menili kvuli svetlum a maxika mam taky dodatecne...
Prosinec 21, 200618 r Presne tak. Ja síce Comming/Leaving mám z fabriky, ale svatlá nechávam vždy v polohe zapnuté a ani som si nekódoval denné svietenie. Po vypnutí zapaľovania svetlá zhasnú. Sa čudujem, že to takto nefunguje u každej OII. A ako sa potom správa to Leaving home, keď sa auto odomkne DO v kľúči? Mne sa za tmy zapnú tlmené svetlá.
Prosinec 23, 200618 r U Ambientu mi při zapnutých potk. světlech,když vypnu zapalování, zůstanou svítit parkovačky.. Jinak asi až u Elegance jsou k tomu upravená zrcátka..mají dole průhledný kryt kvůli světlu..já mám kryt zrcátka bez lampičky..
Duben 29, 200718 r Tak jsem si skoro teprve po roce používání mé OII všimnul že osvětlení prostoru před dveřmi ze zpětnýách zrcátek SKUTEČNĚ funguje jen za tmy, jo šlověk se furt učí
Květen 2, 200718 r Tak jsem si skoro teprve po roce používání mé OII všimnul že osvětlení prostoru před dveřmi ze zpětnýách zrcátek SKUTEČNĚ funguje jen za tmy, jo šlověk se furt učí No mě asi nesvítí vůbec, svítí mi světýlko ve dveřích, ale v zrcátkách ne e
Květen 22, 200718 r Ja mam tuto funkci radeji vypnutou, je to zbytecne, staci svetylko ve zpetnych zrcatkach. A uz vubec neuzivam automaticke zapinani svetel - taky zatezuje baterii.
Květen 22, 200718 r Tak jsem si skoro teprve po roce používání mé OII všimnul že osvětlení prostoru před dveřmi ze zpětnýách zrcátek SKUTEČNĚ funguje jen za tmy, jo šlověk se furt učí Tak nevím, mně to svítí i ve dne.
Prosinec 27, 200717 r Zdar, mám OII Elegance a je zde funkce osvětlení nástupního prostoru dveří z předních zrcátek. Po otevření přes DO se rozsvítí žárovka v zrcátku u spolujezdce u řidiče nikoliv. Dle servisní knížky je pro osvětlení použitá žárovka W5W. V zrcátku u řidiče bude asi prasklá...máte někdo zkušenost s výměnou této žárovky popř. nevíte kolik by stále výměna v orig. servisu? Díky Pítr Upraveno Prosinec 27, 200717 r od Pítr
Prosinec 27, 200717 r Zdar,mám OII Elegance a je zde funkce osvětlení nástupního prostoru dveří z předních zracátek. Po otevření přes DO se rozsvítí žárovka v zrcátku u spolujezdce u řidiče nikoliv. Dle servisní knížky je pro osvětlení použitá žárovka W5W. V zrcátku u řidiče bude asi prasklá...máte někdo zkušenost s výměnou této žárovky popř. nevíte kolik by stále výměna v orig. servisu? Díky Pítr Už jsem je měnil osobně tak 5x na mojich Oct.II,je to fakt jednoduchý,nemusiš ani vydloubávat sklo zrcátka,stačí jen ten lakovaný kryt tahem směrem nahoru vycvaknout-NENI PŘIŠROUBOVANÍ (jde trochu ztuha,ale neboj)protáhneš ho nahoru normálně i přes to sklo zrcátka a už si u žárovky.Je tam klasická obýmka,pootočíš,vytáhneš,vyměníš a hotovo.Práce na 5.min. Když budeš vycvakávat ten lakovanej kryt tak se fakt neboj,nemá tam co prasknout.Chyt ho odspoda a pomalu kolem dokola s trochou síly ho popotahávej nahoru,on se bude chviličku bránit ale pak sám vyskočí.Vyzkoušeno. Upraveno Prosinec 27, 200717 r od karlos3
Prosinec 27, 200717 r Už jsem je měnil osobně tak 5x na mojich Oct.II,je to fakt jednoduchý,nemusiš ani vydloubávat sklo zrcátka,stačí jen ten lakovaný kryt tahem směrem nahoru vycvaknout-NENI PŘIŠROUBOVANÍ (jde trochu ztuha,ale neboj)protáhneš ho nahoru normálně i přes to sklo zrcátka a už si u žárovky.Je tam klasická obýmka,pootočíš,vytáhneš,vyměníš a hotovo.Práce na 5.min.Když budeš vycvakávat ten lakovanej kryt tak se fakt neboj,nemá tam co prasknout.Chyt ho odspoda a pomalu kolem dokola s trochou síly ho popotahávej nahoru,on se bude chviličku bránit ale pak sám vyskočí.Vyzkoušeno. OK...až se trošku oteplí tak to zkusím....díky Pítr
Leden 4, 200817 r Zdar, tak jsem to zkoušel a zatím né moc úspěšně....dole u spodní hrany to povolí jakoby lehce...ale pak se tomu nechce....a nechtěl bych aby to prasklo....myslel jsi to jako táhnot nahoru nebo spíš jakoby se to snažit vyvrátit směrem dopředu/dozadu? Pítr
Leden 4, 200817 r Co přesně myslíš tím "lakovaným krytem"? Koukal jsem na zrcátko a nezdálo se mi, že ta lakovaná část by šla demontovat takhle lehce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.