Červenec 9, 200718 r Ten co se dává do R a FII je nový motor, měl by vycházet z 1.6 FSI teď si ale nejsem jist, mají však nachlup stejný objem oba jsou 16V jen FSI má přímé vstřikování paliva a díky tomu vyšší výkon a asi i jiný kompresní poměr.
Červenec 9, 200718 r Ten co se dává do R a FII je nový motor, měl by vycházet z 1.6 FSI teď si ale nejsem jist, mají však nachlup stejný objem oba jsou 16V jen FSI má přímé vstřikování paliva a díky tomu vyšší výkon a asi i jiný kompresní poměr. No právě, to je 16V. ten původní koncernový je jen 8V..to je ten starý a řekl bych celkem vychytaný motor..
Červenec 9, 200718 r Ten co se dává do R a FII je nový motor, měl by vycházet z 1.6 FSI teď si ale nejsem jist, mají však nachlup stejný objem oba jsou 16V jen FSI má přímé vstřikování paliva a díky tomu vyšší výkon a asi i jiný kompresní poměr. No právě, to je 16V. ten původní koncernový je jen 8V..to je ten starý a řekl bych celkem vychytaný motor.. Aby ne to bylo aby za ty léta většinu neduhů nevychytali.
Červenec 10, 200718 r Aha, tak toho jsem si nevšim že to je 16V - je ale otázka, proč tam rovnou nedali FSI. ( ale zase to pude dobře předělat na plyn )
Červenec 10, 200718 r Aha, tak toho jsem si nevšim že to je 16V - je ale otázka, proč tam rovnou nedali FSI. ( ale zase to pude dobře předělat na plyn ) Kvůli ceně! FSI by bylo rozhodně dražší. A je i nákladnější na provoz vyžaduje N98.
Červenec 10, 200718 r Presne tak, FSI motory sú drahé, kazové a parametrovo podpriemer. Veď preto sú postupne obyčajné FSI zťahované a nahradzované preplňovanými verziami s nižším objemom. Nič to ale nemení na fakte, že koncern aktuálne v oblasti motorov je pozadu - jeden poriadny motor situáciu nezachráni (2,0 TFSI).
Červenec 10, 200718 r Presne tak, FSI motory sú drahé, kazové a parametrovo podpriemer. Veď preto sú postupne obyčajné FSI zťahované a nahradzované preplňovanými verziami s nižším objemom. Nič to ale nemení na fakte, že koncern aktuálne v oblasti motorov je pozadu - jeden poriadny motor situáciu nezachráni (2,0 TFSI). Vcelku souhlasím, snad jen, že těch lepších motorů je více, počínaje 1.4TSI, přes 1.8TSI až po ten 2.0TFSI a postupně budou přibývat, nehledě na to, že celkem dost si slibuji od Common-railu u TDI, to bude potom trošku jiná
Červenec 11, 200718 r Vcelku souhlasím, snad jen, že těch lepších motorů je více, počínaje 1.4TSI, přes 1.8TSI až po ten 2.0TFSI a postupně budou přibývat, nehledě na to, že celkem dost si slibuji od Common-railu u TDI, to bude potom trošku jiná celé to má jednu vadu, TSI a TFSI jsou do fábie poměrně drahá sranda, podobně jako teď TDI v jakékoliv podobě, osobně si myslím, že i 1,4 za příplatek 30.000,- Kč je hodně oproti HTP, a 1,6 je ještě jednou tolik, to je dost na auto okolo 300-350K osobně mě začínají zajímat motory od Peegeotu a BMW či Opelu a to 1,6 turba, myslím, že tento objem ve spojení s turbem by byl pro fábii to pravé
Červenec 11, 200718 r Vcelku souhlasím, snad jen, že těch lepších motorů je více, počínaje 1.4TSI, přes 1.8TSI až po ten 2.0TFSI a postupně budou přibývat, nehledě na to, že celkem dost si slibuji od Common-railu u TDI, to bude potom trošku jiná celé to má jednu vadu, TSI a TFSI jsou do fábie poměrně drahá sranda, podobně jako teď TDI v jakékoliv podobě, osobně si myslím, že i 1,4 za příplatek 30.000,- Kč je hodně oproti HTP, a 1,6 je ještě jednou tolik, to je dost na auto okolo 300-350K osobně mě začínají zajímat motory od Peegeotu a BMW či Opelu a to 1,6 turba, myslím, že tento objem ve spojení s turbem by byl pro fábii to pravé A myslis, ze ta bavoracka 1.6ka bude lacnejsia? Vsetky tieto maloobjemove turbomotory su skoro vzdy v triede malych aut najvykonnsie benzinove motorizacie a tomu zodpoveda (alebo bude) cena. Osobne si nemyslim, ze by FSI boli nahradzene TSI motormi pre ich problemy. Budu asi za tym emisie a spotreba. Okrem toho taka Fabia II 1.4TSI 92kW to by bola idealna motorizacia pre RSko Urcite vhodnejsi motor ako ten mastodontny 1.9TDI 96kW.
Červenec 11, 200718 r Vcelku souhlasím, snad jen, že těch lepších motorů je více, počínaje 1.4TSI, přes 1.8TSI až po ten 2.0TFSI a postupně budou přibývat, nehledě na to, že celkem dost si slibuji od Common-railu u TDI, to bude potom trošku jiná celé to má jednu vadu, TSI a TFSI jsou do fábie poměrně drahá sranda, podobně jako teď TDI v jakékoliv podobě, osobně si myslím, že i 1,4 za příplatek 30.000,- Kč je hodně oproti HTP, a 1,6 je ještě jednou tolik, to je dost na auto okolo 300-350K osobně mě začínají zajímat motory od Peegeotu a BMW či Opelu a to 1,6 turba, myslím, že tento objem ve spojení s turbem by byl pro fábii to pravé A myslis, ze ta bavoracka 1.6ka bude lacnejsia? Vsetky tieto maloobjemove turbomotory su skoro vzdy v triede malych aut najvykonnsie benzinove motorizacie a tomu zodpoveda (alebo bude) cena. Osobne si nemyslim, ze by FSI boli nahradzene TSI motormi pre ich problemy. Budu asi za tym emisie a spotreba. Okrem toho taka Fabia II 1.4TSI 92kW to by bola idealna motorizacia pre RSko Urcite vhodnejsi motor ako ten mastodontny 1.9TDI 96kW. Však FII RS dostane 1.4TSI, asi o výkonu 125kW
Červenec 11, 200718 r Skaja: Bohužiaľ, FIIRS motor s výkonom 125kW nedostane Sranki: Neviem ako ostatné, ale 1.4 FSI skončil po roku a niekoľkých mesiacoch práve kvôli vysokej poruchovosti a cene. Ostatné priamovstrekové benzíny sú postupne nahrádzané prepĺňanými motormi s nižším objemom pri porovnateľnom výkone - je to trend aj u iných značiek...
Červenec 11, 200718 r Skaja: Bohužiaľ, FIIRS motor s výkonom 125kW nedostane Já jsem slyšel, že FII RS dostane 1.4TSI buď o výkonu 103 nebo 125kW a to také proto, že koncern jako celek potřebuje snižovat emise, tak i do Škodovky příjdou nejnovější motorizace, ostatně je vcelku logické, že se nebude výkon mezigeneračně snižovat, navíc tentokrát bude v nabídce vznětový i zážehový motor, takže 1.4TSI by měl doplnit 2.0TDI 103kW.
Červenec 11, 200718 r No hosi, ked pridem v pondelok do roboty tak tie motory vo Fabii II overim. Moja finta s vyfukmi v KVS vzdy zabrala
Červenec 12, 200718 r Skaja: Bohužiaľ, FIIRS motor s výkonom 125kW nedostane Sranki: Neviem ako ostatné, ale 1.4 FSI skončil po roku a niekoľkých mesiacoch práve kvôli vysokej poruchovosti a cene. Ostatné priamovstrekové benzíny sú postupne nahrádzané prepĺňanými motormi s nižším objemom pri porovnateľnom výkone - je to trend aj u iných značiek... dnes jsem zrovna četl o Peugeotu 308, 1,6 benzín turbo, pěkný parametry, ona už ta stará 1,4 v 206 byla fajn, ale co ten zbytek auta, na koncernu mi právě vadí, že třeba do fábie není vhodný benzín, do octávky je to jasné 1,8 TSI, 1,4 a 1,6 ve fábii mě zklamaly - výkonem i cenou, taková 1,6 od Kie je něco jiného, prostě čekat na nějakou benzínovou 1,4 nebo 1,6 s turbem
Červenec 17, 200718 r Ahoj.. momentalně jezdím Fabii I 74 kW PD a měl sem pujčenou novou ale Tdi 51 a hlavně ten zvuk a pružnost nic moc. Tak další auto raděj rok počkam a vemu naftu 77kW protože třeba ta 1.6 v Golfu IV hodně papa a nějak moc nejede. škoda že ty naftaky jsou u škody docela drahé ale na druhou stranu na naše fabka najeto 230 000 bez jediného problemu a je jako nova. . čaute
Červenec 21, 200718 r David C3: Doporucuju zkusit 1.4 TDi 59kW. Nejsem priznivcem techto malych 3-valcovych TDi, zvuku a nekultivovaneho behu se proste nezbavis, ale pruznost 59kW verze je mnohem lepsi. Rozdil 40N.m. (195 vs. 155) je hrozne znat.
Červenec 22, 200718 r měl sem pujčenou novou ale Tdi 51 a hlavně ten zvuk a pružnost nic moc stejný závěr, taky jsem byl zklamán
Červenec 23, 200718 r já slyšel, že se testuje v laboratorních podmínkách motor 1.2 HTP s Turbem...možná je to zase"jedna paní povídala", ale kdyby dali turbo do 12V HTPčka nemělo by to chybu. Taková 1.2T 12V s výkonem-no kolik by z ní mohli dostat-řekněme 75Kw...to by byl solidní argument do placu,nízké povinné ručení, velký krouťák...
Červenec 23, 200718 r já slyšel, že se testuje v laboratorních podmínkách motor 1.2 HTP s Turbem...možná je to zase"jedna paní povídala", ale kdyby dali turbo do 12V HTPčka nemělo by to chybu. Taková 1.2T 12V s výkonem-no kolik by z ní mohli dostat-řekněme 75Kw...to by byl solidní argument do placu,nízké povinné ručení, velký krouťák... určo to nebude známá 1,2HTP, jedině snad s chladičem oleje a dalšími změnami, které určují strop dnešního HTP, osobně si myslím, že to bude jedině úplně nová 1,2 - čtyřválec se základem v HTP
Červenec 23, 200718 r KVS???? No hosi, ked pridem v pondelok do roboty tak tie motory vo Fabii II overim. Moja finta s vyfukmi v KVS vzdy zabrala
Červenec 25, 200718 r KVS????No hosi, ked pridem v pondelok do roboty tak tie motory vo Fabii II overim. Moja finta s vyfukmi v KVS vzdy zabrala nevies co je KVS ?? košická výstavná spoločnosť Keep Vancouver Sexy Kunststoff Verband Schweiz Klub vodných športov Katedra výrobných systémov KVS s.r.o, Konštrukcia a výroba strojov Компьютеры для Всех Knihovna Václava Štecha Krajská veterinárna správa ที่โรงเรียนวัดสุวรรณ ปากจั่น คร๊าบ uz vies ? Upraveno Červenec 25, 200718 r od colins
Červenec 25, 200718 r KVS = KonstruktionszeichnungsVerwaltungsSystem Zial sa mi nepodarilo najst ziadnu zmienku o motoroch pre fabiu II, pretoze neviem cisla dielov. Rovnaka platforma s Polom znamena, ze nie vsetky cisla dielov zacinaju 5J0. Chcelo by to najst nieco specificke len pre Fabiu II spojene s konkretnym motorom. Pre noveho Superba viem podla vyfukov zistit ake motory v nom budu ale pre Fabiu to bude asi problem.
Červenec 26, 200718 r Kuci.Tak tu sa píšu veci. Myslím, že je tu i dosť somarín. Každopadne Igor dobre vravel o FSI. Tie už su v koncerne minulosť a stoja za dve veci. Nahradené sú postupne TSI a TFSI motormi. TSI je prepĺňaný od spodku kompresorom a vo vysokých otáčkach Turbom. TFSI je klasické prepĺňané FSI. Na skratky však pozor. TSI 103kW a 125kW ma kompresor + turbo, no slabšia varianta ktorá sa ešte len chystá bude mať len turbo a myslim že označenie bude rovnaké. Jednoducho guláš. Info o malom štvorvalci 1,2 a pod. sú ževraj blbosť. Koncern naďalej ráta s HTP. A i keď s HTP jazdím, tak prepĺňanej verzie sa dožiť nechcem. Už i tak mechanici tie motory nemusia. Inak TSI je super. Skúšal som 1,4 103kW v Golfe a je to nenormalny motor. Krásna jazda a i spotreba by mala byť fajn. Celkom verím aj údaju mierne nad 7 litrov. Z Košíc do Senca kolega spravil niečo pod 10 litrov. Ak sa Vám to zdá od 7 litrov vzdialené, tak chalan jazdí relly a priemerná rýchlosť bola dosť vysoká. A podľa mojich dohadov motor 1,6 16V 105k vychádza z 1,4 16V a prvý krát bol použitý v Seate Leone minulej genrácie.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.