Lancelot Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Ten co se dává do R a FII je nový motor, měl by vycházet z 1.6 FSI teď si ale nejsem jist, mají však nachlup stejný objem oba jsou 16V jen FSI má přímé vstřikování paliva a díky tomu vyšší výkon a asi i jiný kompresní poměr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Ten co se dává do R a FII je nový motor, měl by vycházet z 1.6 FSI teď si ale nejsem jist, mají však nachlup stejný objem oba jsou 16V jen FSI má přímé vstřikování paliva a díky tomu vyšší výkon a asi i jiný kompresní poměr. No právě, to je 16V. ten původní koncernový je jen 8V..to je ten starý a řekl bych celkem vychytaný motor.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Ten co se dává do R a FII je nový motor, měl by vycházet z 1.6 FSI teď si ale nejsem jist, mají však nachlup stejný objem oba jsou 16V jen FSI má přímé vstřikování paliva a díky tomu vyšší výkon a asi i jiný kompresní poměr. No právě, to je 16V. ten původní koncernový je jen 8V..to je ten starý a řekl bych celkem vychytaný motor.. Aby ne to bylo aby za ty léta většinu neduhů nevychytali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jara2 Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Aha, tak toho jsem si nevšim že to je 16V - je ale otázka, proč tam rovnou nedali FSI. ( ale zase to pude dobře předělat na plyn ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Aha, tak toho jsem si nevšim že to je 16V - je ale otázka, proč tam rovnou nedali FSI. ( ale zase to pude dobře předělat na plyn ) Kvůli ceně! FSI by bylo rozhodně dražší. A je i nákladnější na provoz vyžaduje N98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Presne tak, FSI motory sú drahé, kazové a parametrovo podpriemer. Veď preto sú postupne obyčajné FSI zťahované a nahradzované preplňovanými verziami s nižším objemom. Nič to ale nemení na fakte, že koncern aktuálne v oblasti motorov je pozadu - jeden poriadny motor situáciu nezachráni (2,0 TFSI). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Presne tak, FSI motory sú drahé, kazové a parametrovo podpriemer. Veď preto sú postupne obyčajné FSI zťahované a nahradzované preplňovanými verziami s nižším objemom. Nič to ale nemení na fakte, že koncern aktuálne v oblasti motorov je pozadu - jeden poriadny motor situáciu nezachráni (2,0 TFSI). Vcelku souhlasím, snad jen, že těch lepších motorů je více, počínaje 1.4TSI, přes 1.8TSI až po ten 2.0TFSI a postupně budou přibývat, nehledě na to, že celkem dost si slibuji od Common-railu u TDI, to bude potom trošku jiná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Vcelku souhlasím, snad jen, že těch lepších motorů je více, počínaje 1.4TSI, přes 1.8TSI až po ten 2.0TFSI a postupně budou přibývat, nehledě na to, že celkem dost si slibuji od Common-railu u TDI, to bude potom trošku jiná celé to má jednu vadu, TSI a TFSI jsou do fábie poměrně drahá sranda, podobně jako teď TDI v jakékoliv podobě, osobně si myslím, že i 1,4 za příplatek 30.000,- Kč je hodně oproti HTP, a 1,6 je ještě jednou tolik, to je dost na auto okolo 300-350K osobně mě začínají zajímat motory od Peegeotu a BMW či Opelu a to 1,6 turba, myslím, že tento objem ve spojení s turbem by byl pro fábii to pravé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Vcelku souhlasím, snad jen, že těch lepších motorů je více, počínaje 1.4TSI, přes 1.8TSI až po ten 2.0TFSI a postupně budou přibývat, nehledě na to, že celkem dost si slibuji od Common-railu u TDI, to bude potom trošku jiná celé to má jednu vadu, TSI a TFSI jsou do fábie poměrně drahá sranda, podobně jako teď TDI v jakékoliv podobě, osobně si myslím, že i 1,4 za příplatek 30.000,- Kč je hodně oproti HTP, a 1,6 je ještě jednou tolik, to je dost na auto okolo 300-350K osobně mě začínají zajímat motory od Peegeotu a BMW či Opelu a to 1,6 turba, myslím, že tento objem ve spojení s turbem by byl pro fábii to pravé A myslis, ze ta bavoracka 1.6ka bude lacnejsia? Vsetky tieto maloobjemove turbomotory su skoro vzdy v triede malych aut najvykonnsie benzinove motorizacie a tomu zodpoveda (alebo bude) cena. Osobne si nemyslim, ze by FSI boli nahradzene TSI motormi pre ich problemy. Budu asi za tym emisie a spotreba. Okrem toho taka Fabia II 1.4TSI 92kW to by bola idealna motorizacia pre RSko Urcite vhodnejsi motor ako ten mastodontny 1.9TDI 96kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Vcelku souhlasím, snad jen, že těch lepších motorů je více, počínaje 1.4TSI, přes 1.8TSI až po ten 2.0TFSI a postupně budou přibývat, nehledě na to, že celkem dost si slibuji od Common-railu u TDI, to bude potom trošku jiná celé to má jednu vadu, TSI a TFSI jsou do fábie poměrně drahá sranda, podobně jako teď TDI v jakékoliv podobě, osobně si myslím, že i 1,4 za příplatek 30.000,- Kč je hodně oproti HTP, a 1,6 je ještě jednou tolik, to je dost na auto okolo 300-350K osobně mě začínají zajímat motory od Peegeotu a BMW či Opelu a to 1,6 turba, myslím, že tento objem ve spojení s turbem by byl pro fábii to pravé A myslis, ze ta bavoracka 1.6ka bude lacnejsia? Vsetky tieto maloobjemove turbomotory su skoro vzdy v triede malych aut najvykonnsie benzinove motorizacie a tomu zodpoveda (alebo bude) cena. Osobne si nemyslim, ze by FSI boli nahradzene TSI motormi pre ich problemy. Budu asi za tym emisie a spotreba. Okrem toho taka Fabia II 1.4TSI 92kW to by bola idealna motorizacia pre RSko Urcite vhodnejsi motor ako ten mastodontny 1.9TDI 96kW. Však FII RS dostane 1.4TSI, asi o výkonu 125kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Skaja: Bohužiaľ, FIIRS motor s výkonom 125kW nedostane Sranki: Neviem ako ostatné, ale 1.4 FSI skončil po roku a niekoľkých mesiacoch práve kvôli vysokej poruchovosti a cene. Ostatné priamovstrekové benzíny sú postupne nahrádzané prepĺňanými motormi s nižším objemom pri porovnateľnom výkone - je to trend aj u iných značiek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Skaja: Bohužiaľ, FIIRS motor s výkonom 125kW nedostane Já jsem slyšel, že FII RS dostane 1.4TSI buď o výkonu 103 nebo 125kW a to také proto, že koncern jako celek potřebuje snižovat emise, tak i do Škodovky příjdou nejnovější motorizace, ostatně je vcelku logické, že se nebude výkon mezigeneračně snižovat, navíc tentokrát bude v nabídce vznětový i zážehový motor, takže 1.4TSI by měl doplnit 2.0TDI 103kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 No hosi, ked pridem v pondelok do roboty tak tie motory vo Fabii II overim. Moja finta s vyfukmi v KVS vzdy zabrala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 Skaja: Bohužiaľ, FIIRS motor s výkonom 125kW nedostane Sranki: Neviem ako ostatné, ale 1.4 FSI skončil po roku a niekoľkých mesiacoch práve kvôli vysokej poruchovosti a cene. Ostatné priamovstrekové benzíny sú postupne nahrádzané prepĺňanými motormi s nižším objemom pri porovnateľnom výkone - je to trend aj u iných značiek... dnes jsem zrovna četl o Peugeotu 308, 1,6 benzín turbo, pěkný parametry, ona už ta stará 1,4 v 206 byla fajn, ale co ten zbytek auta, na koncernu mi právě vadí, že třeba do fábie není vhodný benzín, do octávky je to jasné 1,8 TSI, 1,4 a 1,6 ve fábii mě zklamaly - výkonem i cenou, taková 1,6 od Kie je něco jiného, prostě čekat na nějakou benzínovou 1,4 nebo 1,6 s turbem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 Ahoj.. momentalně jezdím Fabii I 74 kW PD a měl sem pujčenou novou ale Tdi 51 a hlavně ten zvuk a pružnost nic moc. Tak další auto raděj rok počkam a vemu naftu 77kW protože třeba ta 1.6 v Golfu IV hodně papa a nějak moc nejede. škoda že ty naftaky jsou u škody docela drahé ale na druhou stranu na naše fabka najeto 230 000 bez jediného problemu a je jako nova. . čaute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2007 David C3: Doporucuju zkusit 1.4 TDi 59kW. Nejsem priznivcem techto malych 3-valcovych TDi, zvuku a nekultivovaneho behu se proste nezbavis, ale pruznost 59kW verze je mnohem lepsi. Rozdil 40N.m. (195 vs. 155) je hrozne znat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 měl sem pujčenou novou ale Tdi 51 a hlavně ten zvuk a pružnost nic moc stejný závěr, taky jsem byl zklamán Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 23. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2007 já slyšel, že se testuje v laboratorních podmínkách motor 1.2 HTP s Turbem...možná je to zase"jedna paní povídala", ale kdyby dali turbo do 12V HTPčka nemělo by to chybu. Taková 1.2T 12V s výkonem-no kolik by z ní mohli dostat-řekněme 75Kw...to by byl solidní argument do placu,nízké povinné ručení, velký krouťák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 23. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2007 já slyšel, že se testuje v laboratorních podmínkách motor 1.2 HTP s Turbem...možná je to zase"jedna paní povídala", ale kdyby dali turbo do 12V HTPčka nemělo by to chybu. Taková 1.2T 12V s výkonem-no kolik by z ní mohli dostat-řekněme 75Kw...to by byl solidní argument do placu,nízké povinné ručení, velký krouťák... určo to nebude známá 1,2HTP, jedině snad s chladičem oleje a dalšími změnami, které určují strop dnešního HTP, osobně si myslím, že to bude jedině úplně nová 1,2 - čtyřválec se základem v HTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 23. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2007 KVS???? No hosi, ked pridem v pondelok do roboty tak tie motory vo Fabii II overim. Moja finta s vyfukmi v KVS vzdy zabrala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 (editace) KVS????No hosi, ked pridem v pondelok do roboty tak tie motory vo Fabii II overim. Moja finta s vyfukmi v KVS vzdy zabrala nevies co je KVS ?? košická výstavná spoločnosť Keep Vancouver Sexy Kunststoff Verband Schweiz Klub vodných športov Katedra výrobných systémov KVS s.r.o, Konštrukcia a výroba strojov Компьютеры для Всех Knihovna Václava Štecha Krajská veterinárna správa ที่โรงเรียนวัดสุวรรณ ปากจั่น คร๊าบ uz vies ? Editováno: 25. Červenec 2007, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 KVS = KonstruktionszeichnungsVerwaltungsSystem Zial sa mi nepodarilo najst ziadnu zmienku o motoroch pre fabiu II, pretoze neviem cisla dielov. Rovnaka platforma s Polom znamena, ze nie vsetky cisla dielov zacinaju 5J0. Chcelo by to najst nieco specificke len pre Fabiu II spojene s konkretnym motorom. Pre noveho Superba viem podla vyfukov zistit ake motory v nom budu ale pre Fabiu to bude asi problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 Sranki: No a u toho supa bude teda co všechno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 Sranki: No a u toho supa bude teda co všechno? Az v pondelok. Mam volno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jupol Vloženo 26. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2007 Kuci.Tak tu sa píšu veci. Myslím, že je tu i dosť somarín. Každopadne Igor dobre vravel o FSI. Tie už su v koncerne minulosť a stoja za dve veci. Nahradené sú postupne TSI a TFSI motormi. TSI je prepĺňaný od spodku kompresorom a vo vysokých otáčkach Turbom. TFSI je klasické prepĺňané FSI. Na skratky však pozor. TSI 103kW a 125kW ma kompresor + turbo, no slabšia varianta ktorá sa ešte len chystá bude mať len turbo a myslim že označenie bude rovnaké. Jednoducho guláš. Info o malom štvorvalci 1,2 a pod. sú ževraj blbosť. Koncern naďalej ráta s HTP. A i keď s HTP jazdím, tak prepĺňanej verzie sa dožiť nechcem. Už i tak mechanici tie motory nemusia. Inak TSI je super. Skúšal som 1,4 103kW v Golfe a je to nenormalny motor. Krásna jazda a i spotreba by mala byť fajn. Celkom verím aj údaju mierne nad 7 litrov. Z Košíc do Senca kolega spravil niečo pod 10 litrov. Ak sa Vám to zdá od 7 litrov vzdialené, tak chalan jazdí relly a priemerná rýchlosť bola dosť vysoká. A podľa mojich dohadov motor 1,6 16V 105k vychádza z 1,4 16V a prvý krát bol použitý v Seate Leone minulej genrácie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.