karlos04 Vloženo 3. Února Sdílet Vloženo 3. Února (editace) Zdravím, měl bych dotaz. Mám Škoda KODIAQ 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 100 000 km a DPF regeneruje častěji než u mé Škody Octavie 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 240 000 km. Provoz aut je podobný, 80% dálnice/okresky, 20% město. Octavie mi regeneruje podle diagnostiky v průměru každých 870 km a Kodiaq každých 280 km. Přijde mi to jako dost značný rozdíl když ještě k tomu započítám nájezdy aut. Podle různých fór jsem dohledal, že regenerace u těchto motorů by měly probíhat každých 500-1000km, 280 km mi přijde hodně málo. Ptám se kvůli tomu, že Kodiaq je ještě v záruce a nerad bych ihned po záruce řešil investice v řádech vyšších desetitisíc. Jinak tankuji do obou aut u Benziny efectu diesel + VIF, takže naftu bych úplně nepodezříval. Editováno: 3. Února, autor: karlos04 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
štefanko21 Vloženo 13. Května Sdílet Vloženo 13. Května (editace) Ako ste dopadol,vyriesil ste nieco?mam to velmi podobne Editováno: 13. Května, autor: štefanko21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kedarek1 Vloženo 15. Května Sdílet Vloženo 15. Května Je to normální chování. Regenerace u těchto motorů probíhá v rozmezí cca 200 - 350 km v závislosti na způsobu jízdy. Aktuálně mám najeto 220 tis. km a chová se to takto od novoty. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 16. Května Sdílet Vloženo 16. Května @štefanko21 Mám sice verzi 140 kw, ale jezdím i dost krátké vzdálenosti a zjistil jsem, že při používání nafty bez bio jsou regenerace delší. Možná náhoda, ale mám tento poznatek od začátku co auto mám. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEVETE Vloženo 17. Května Sdílet Vloženo 17. Května Mám to také tak od nového. Regenerace tak po 330-350km, většinou mimo dálnice ale s nájezdem tak 80-150km denně. Pokud jedeme jen po dálnici, např Chorvatsko, tak kolem 450-500km. Mám krabičku píchnutou v diagnostice a apku v mobilu, trochu si to hlídám. Najeto 70 000km, výroba 12/2020. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
štefanko21 Vloženo 17. Května Sdílet Vloženo 17. Května Ja mam rv 2022 a najazdene 45 tisic km....regeneracie cca 250-280km.....nikdy regeneraciu neprerusujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metlak Vloženo 20. Května Sdílet Vloženo 20. Května Mám 110kW 2021 naj. 230tis., dle sledování krabičky se regenerace spouští při zanesení 24g a pokud se tak dějě za jízdy, zůstane mě ve filtru 6 - 7g, pokud ale regenerace proběhne u stojícího auta, zůstane ve filtru až 15g a regenerace se spustí znovu další jízdu po zahřátí. Jezdím spíš město a regeneruje mě to cca po 200km. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marthy82 Vloženo 1. Října Sdílet Vloženo 1. Října Zdravím vas, taky to sleduju pres VCDS a hodnota je mezi 280-350 při běžním ježdění cca 40km denne. Akorát jsem nezaregistroval kdy regenerace přesně probíhá. Jezdí s tím spíše žena a neví jak to poznat, aby to nepřerušila... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEVETE Vloženo 1. Října Sdílet Vloženo 1. Října Stačí dát N a otáčky jsou na volnoběh asi 1000 a sahara jede na plno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
štefanko21 Vloženo 1. Října Sdílet Vloženo 1. Října Tak podla tohoto v zime zena zisti asi tak velke .....😆chlap to zisti len podla zvuku ale zena pochybujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 2. Října Sdílet Vloženo 2. Října Tak pozná se to i podle "syčení" z výfuku. Ve stavu vozu by to mělo psát - nutný chod motoru, pokud bude vypnutý start stop. Pokud nebude vypnutý start stop tak se motor nevypne. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 2. Října Sdílet Vloženo 2. Října Nechcípá při aktivním S/S, olej musí mít nějakých min. 80°C, nafta nesmí být v rezervě. Docela dost to smrdí jako "spálená guma", což poznáš asi jen po vystoupení (totéž sahara apod.) Mechoš se mě ptal, jestli poznám "hrubší chod motoru" - já spíš ne, ale auto jede lehce jinak (na "bohatší" směs), čili dojezdy s padajícími otáčkami a kvaltem bez plynu jsou asi trošku jiné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sato1 Vloženo před 2 hodinami Sdílet Vloženo před 2 hodinami U mňa je regenerácia aj casto po prejdeni 150km... každý deň cca 5km do a potom z prace si pyta túto daň... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.