Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravím, měl bych dotaz. Mám Škoda KODIAQ 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 100 000 km a DPF regeneruje častěji než u mé Škody Octavie 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 240 000 km. Provoz aut je podobný, 80% dálnice/okresky, 20% město. Octavie mi regeneruje podle diagnostiky v průměru každých 870 km a Kodiaq každých 280 km. Přijde mi to jako dost značný rozdíl když ještě k tomu započítám nájezdy aut. Podle různých fór jsem dohledal, že regenerace u těchto motorů by měly probíhat každých 500-1000km, 280 km mi přijde hodně málo.

 

Ptám se kvůli tomu, že Kodiaq je ještě v záruce a nerad bych ihned po záruce řešil investice v řádech vyšších desetitisíc.

 

Jinak tankuji do obou aut u Benziny efectu diesel + VIF, takže naftu bych úplně nepodezříval.

Editováno: , autor: karlos04
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Je to normální chování. Regenerace u těchto motorů probíhá v rozmezí cca 200 - 350 km v závislosti na způsobu jízdy. Aktuálně mám najeto 220 tis. km a chová se to takto od novoty.  

Vloženo

@štefanko21 Mám sice verzi 140 kw, ale jezdím i dost krátké vzdálenosti a zjistil jsem, že při používání nafty bez bio jsou regenerace delší. Možná náhoda, ale mám tento poznatek od začátku co auto mám.

Vloženo

Mám to také tak od nového. Regenerace tak po 330-350km, většinou mimo dálnice ale s nájezdem tak 80-150km denně. Pokud jedeme jen po dálnici, např Chorvatsko, tak kolem 450-500km. Mám krabičku píchnutou v diagnostice a apku v mobilu, trochu si to hlídám. Najeto 70 000km, výroba 12/2020.

Vloženo

Mám 110kW 2021 naj. 230tis., dle sledování krabičky se regenerace spouští při zanesení 24g a pokud se tak dějě za jízdy, zůstane mě ve filtru 6 - 7g, pokud ale regenerace proběhne u stojícího auta, zůstane ve filtru až 15g a regenerace se spustí znovu další jízdu po zahřátí. Jezdím spíš město a regeneruje mě to cca po 200km.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Zdravím vas, taky to sleduju pres VCDS a hodnota je mezi 280-350 při běžním ježdění cca 40km denne. Akorát jsem nezaregistroval kdy regenerace přesně probíhá. Jezdí s tím spíše žena a neví jak to poznat, aby to nepřerušila...

Vloženo

Tak pozná se to i podle "syčení" z výfuku. Ve stavu vozu by to mělo psát - nutný chod motoru, pokud bude vypnutý start stop. Pokud nebude vypnutý start stop tak se motor nevypne. 

Vloženo

Nechcípá při aktivním S/S, olej musí mít nějakých min. 80°C, nafta nesmí být v rezervě. Docela dost to smrdí jako "spálená guma", což poznáš asi jen po vystoupení (totéž sahara apod.) Mechoš se mě ptal, jestli poznám "hrubší chod motoru" - já spíš ne, ale auto jede lehce jinak (na "bohatší" směs), čili dojezdy s padajícími otáčkami a kvaltem bez plynu jsou asi trošku jiné.

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Měl jsem z toho také obavy, ale po přečtení tady a navíc co píše sato1, to mám úplně stejně jako on.

Nicméně mám Superba 3.

Editováno: , autor: Bukotoxx
  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

Připojím se do diskuze , mám sice golf ale stejný motor. Mám ho asi dva měsíce, první dvě nádrže jsem dal čistící aditivum , teď mám vervu diesel , další nádrž chcu dát čistou naftu bez bio s aditivem metabond dpfcc .

Problém že auto regenerovalo co 40km , jízda do práce 5km . Nechal jsem vyčistit DPF a vyměnil jsem čidlo diferenčního tlaku , dle diagnostiky vstřiky celkem v pořádku. Nájezd 194tkm. Zatím to vypadá že o moc víc než na těch 40km se nedostanu. Největší zaplnění je právě než se motor zahřeje , takže na těch 5km je to třeba 6g. 

Kolega má RSkovou oktávku a jezdí 12km do práce a regeneruje co 2 měsíce. Tak co dalšího by mohlo způsobovat tak rychlé zaplnění? EGR ventil? Ještě můžu zkusit jezdit delší trasy do práce a dát taky těch 12km  ,ale nevím jestli to pomůže. To čištění něco pomohlo , předtím mi pasivní regenerace na dálnici ani moc nefungovala ted už to jde o něco dolů. A když jsem dal servisní regeneraci tak před čištěním jsem se dostal nejměně na 5,66g popílku , teď to šlo na -8. Myslím tím změřený. Kdybych se dostal aspoň na těch 150km tak bych si pískal :D

Editováno: , autor: barryk10cz
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím poradí někdo mam častou Regeneraci  na mě Octavii 3 2.0 TDI 135 KW 4x4 2017   ono když to nechám regenerovat na volnoběh tak se do regeneruje ale cca po 3 km se zapne znovu Regenerace měl jsem to na Diagnostice první Delphi pak VCDS a žádná zavadá je divné že když to Regeneruje tak to ani ne zakouří kdyby byl K.O Filtr tak by se měla rozsvítit kontrolka DPF ? .

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...