karlos04 Vloženo 3. Únor 2024 Vloženo 3. Únor 2024 (editace) Zdravím, měl bych dotaz. Mám Škoda KODIAQ 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 100 000 km a DPF regeneruje častěji než u mé Škody Octavie 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 240 000 km. Provoz aut je podobný, 80% dálnice/okresky, 20% město. Octavie mi regeneruje podle diagnostiky v průměru každých 870 km a Kodiaq každých 280 km. Přijde mi to jako dost značný rozdíl když ještě k tomu započítám nájezdy aut. Podle různých fór jsem dohledal, že regenerace u těchto motorů by měly probíhat každých 500-1000km, 280 km mi přijde hodně málo. Ptám se kvůli tomu, že Kodiaq je ještě v záruce a nerad bych ihned po záruce řešil investice v řádech vyšších desetitisíc. Jinak tankuji do obou aut u Benziny efectu diesel + VIF, takže naftu bych úplně nepodezříval. Editováno: 3. Únor 2024, autor: karlos04 1 Citovat
štefanko21 Vloženo 13. Květen 2024 Vloženo 13. Květen 2024 (editace) Ako ste dopadol,vyriesil ste nieco?mam to velmi podobne Editováno: 13. Květen 2024, autor: štefanko21 Citovat
Kedarek1 Vloženo 15. Květen 2024 Vloženo 15. Květen 2024 Je to normální chování. Regenerace u těchto motorů probíhá v rozmezí cca 200 - 350 km v závislosti na způsobu jízdy. Aktuálně mám najeto 220 tis. km a chová se to takto od novoty. 1 Citovat
l79 Vloženo 16. Květen 2024 Vloženo 16. Květen 2024 @štefanko21 Mám sice verzi 140 kw, ale jezdím i dost krátké vzdálenosti a zjistil jsem, že při používání nafty bez bio jsou regenerace delší. Možná náhoda, ale mám tento poznatek od začátku co auto mám. 1 Citovat
CEVETE Vloženo 17. Květen 2024 Vloženo 17. Květen 2024 Mám to také tak od nového. Regenerace tak po 330-350km, většinou mimo dálnice ale s nájezdem tak 80-150km denně. Pokud jedeme jen po dálnici, např Chorvatsko, tak kolem 450-500km. Mám krabičku píchnutou v diagnostice a apku v mobilu, trochu si to hlídám. Najeto 70 000km, výroba 12/2020. Citovat
štefanko21 Vloženo 17. Květen 2024 Vloženo 17. Květen 2024 Ja mam rv 2022 a najazdene 45 tisic km....regeneracie cca 250-280km.....nikdy regeneraciu neprerusujem Citovat
metlak Vloženo 20. Květen 2024 Vloženo 20. Květen 2024 Mám 110kW 2021 naj. 230tis., dle sledování krabičky se regenerace spouští při zanesení 24g a pokud se tak dějě za jízdy, zůstane mě ve filtru 6 - 7g, pokud ale regenerace proběhne u stojícího auta, zůstane ve filtru až 15g a regenerace se spustí znovu další jízdu po zahřátí. Jezdím spíš město a regeneruje mě to cca po 200km. 1 Citovat
Marthy82 Vloženo 1. Říjen 2024 Vloženo 1. Říjen 2024 Zdravím vas, taky to sleduju pres VCDS a hodnota je mezi 280-350 při běžním ježdění cca 40km denne. Akorát jsem nezaregistroval kdy regenerace přesně probíhá. Jezdí s tím spíše žena a neví jak to poznat, aby to nepřerušila... Citovat
CEVETE Vloženo 1. Říjen 2024 Vloženo 1. Říjen 2024 Stačí dát N a otáčky jsou na volnoběh asi 1000 a sahara jede na plno. Citovat
štefanko21 Vloženo 1. Říjen 2024 Vloženo 1. Říjen 2024 Tak podla tohoto v zime zena zisti asi tak velke .....😆chlap to zisti len podla zvuku ale zena pochybujem. Citovat
l79 Vloženo 2. Říjen 2024 Vloženo 2. Říjen 2024 Tak pozná se to i podle "syčení" z výfuku. Ve stavu vozu by to mělo psát - nutný chod motoru, pokud bude vypnutý start stop. Pokud nebude vypnutý start stop tak se motor nevypne. 2 Citovat
bouchy01 Vloženo 2. Říjen 2024 Vloženo 2. Říjen 2024 Nechcípá při aktivním S/S, olej musí mít nějakých min. 80°C, nafta nesmí být v rezervě. Docela dost to smrdí jako "spálená guma", což poznáš asi jen po vystoupení (totéž sahara apod.) Mechoš se mě ptal, jestli poznám "hrubší chod motoru" - já spíš ne, ale auto jede lehce jinak (na "bohatší" směs), čili dojezdy s padajícími otáčkami a kvaltem bez plynu jsou asi trošku jiné. Citovat
sato1 Vloženo 7. Listopad 2024 Vloženo 7. Listopad 2024 U mňa je regenerácia aj casto po prejdeni 150km... každý deň cca 5km do a potom z prace si pyta túto daň... Citovat
Bukotoxx Vloženo 1. Prosinec 2024 Vloženo 1. Prosinec 2024 (editace) Měl jsem z toho také obavy, ale po přečtení tady a navíc co píše sato1, to mám úplně stejně jako on. Nicméně mám Superba 3. Editováno: 1. Prosinec 2024, autor: Bukotoxx Citovat
barryk10cz Vloženo 19. Května Vloženo 19. Května (editace) Připojím se do diskuze , mám sice golf ale stejný motor. Mám ho asi dva měsíce, první dvě nádrže jsem dal čistící aditivum , teď mám vervu diesel , další nádrž chcu dát čistou naftu bez bio s aditivem metabond dpfcc . Problém že auto regenerovalo co 40km , jízda do práce 5km . Nechal jsem vyčistit DPF a vyměnil jsem čidlo diferenčního tlaku , dle diagnostiky vstřiky celkem v pořádku. Nájezd 194tkm. Zatím to vypadá že o moc víc než na těch 40km se nedostanu. Největší zaplnění je právě než se motor zahřeje , takže na těch 5km je to třeba 6g. Kolega má RSkovou oktávku a jezdí 12km do práce a regeneruje co 2 měsíce. Tak co dalšího by mohlo způsobovat tak rychlé zaplnění? EGR ventil? Ještě můžu zkusit jezdit delší trasy do práce a dát taky těch 12km ,ale nevím jestli to pomůže. To čištění něco pomohlo , předtím mi pasivní regenerace na dálnici ani moc nefungovala ted už to jde o něco dolů. A když jsem dal servisní regeneraci tak před čištěním jsem se dostal nejměně na 5,66g popílku , teď to šlo na -8. Myslím tím změřený. Kdybych se dostal aspoň na těch 150km tak bych si pískal Editováno: 19. Května, autor: barryk10cz Citovat
Honza 17 Vloženo 21. Června Vloženo 21. Června Zdravím poradí někdo mam častou Regeneraci na mě Octavii 3 2.0 TDI 135 KW 4x4 2017 ono když to nechám regenerovat na volnoběh tak se do regeneruje ale cca po 3 km se zapne znovu Regenerace měl jsem to na Diagnostice první Delphi pak VCDS a žádná zavadá je divné že když to Regeneruje tak to ani ne zakouří kdyby byl K.O Filtr tak by se měla rozsvítit kontrolka DPF ? . Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.