Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Panove stava se me že když jedu třeba na 3 rych.stupen a roztahuji to abych přeřadil na 4 tak to asi vod 2800 ot. to vystřeli jakoby seplo tubro uplne motor ožije nevite čim to?kdyby to tak tahlo jak to vystřeli tak jsem spokojenej jako želva.Je to 1.4 16V-74Kw.Zkusim vymenit kable ke svičkam,Svičky a vzduch filtr už jsem menil.

vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot.

p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo :D ( neviem ci to nebol pava )

1.4 16V 74kW pri zarazenych nizsich (2. a 3.) rychlostnich stupnich skutecne velmi silne oziva, ale podle mych zkusenosti az v cca 4400 ot./min.

Upraveno od Maverick

vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot.

p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo :D ( neviem ci to nebol pava )

Co to meleš, já si nic nemyslím :D

vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot.

p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo  :D ( neviem ci to nebol pava )

Co to meleš, já si nic nemyslím :D

tak sorry. len viem ze niekto tu mal problem s 16V 55kW ze mu klepal a napisal ze takne dufa ze sa larva meni na poriadny motor. -_-

tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy

  • Autor
tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy

jo souhlasim stebou a zkoušels menit svičky a kable?

jo ty jsem nechal měnit ale nebyl jsem u toho takže snad tam dal někdo novy a kabely ne ty by meli snad byt ok a jsou asi i drahy.Ale jinak motor jde krasne takjže by melo byt vse ok.Mozna zaleží taky na benzinu nevim.Taky jsem to řešil,ale nevyřešil

Jestli mas zbytecny prachy tak to muzes vymenit, ale nevim jestli to pomuze.

Kolik mas najeto?

ja mam sport vzduch filtr

  • Autor
jo ty jsem nechal měnit ale nebyl jsem u toho takže snad tam dal někdo novy a kabely ne ty by meli snad byt ok a jsou asi i drahy.Ale jinak motor jde krasne takjže by melo byt vse ok.Mozna zaleží taky na benzinu nevim.Taky jsem to řešil,ale nevyřešil

Jestli mas zbytecny prachy tak to muzes vymenit, ale nevim jestli to pomuze.

Kolik mas najeto?

budu kupovat nove kable a uvidim jinak mam najeto 116 000 km.tys musels dat jen sport.vložku zduchoveho filtru že?a jaky maš z nej pocit?jinak budu muset ješte nechat vymenit spojku a přetesnit ji takže zase vydaje :disgust: ale jsem takovy že pujdu po tom jak po škodne dokud se to nevyřesí.

Upraveno od Leonin

tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy

jo souhlasim stebou a zkoušels menit svičky a kable?

Hele, o jakých kabelech to tady pořád mluvíte? Já myslel, že Fábky už nemja žádný vysokonapěťový kabely, ale možná se pletu...

tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy

jo souhlasim stebou a zkoušels menit svičky a kable?

Hele, o jakých kabelech to tady pořád mluvíte? Já myslel, že Fábky už nemja žádný vysokonapěťový kabely, ale možná se pletu...

Pleteš se. Motory 1.4 16v AUA a AUB mají vysokonapěťové kabely ke svíčkám.

Upraveno od pava

Pleteš se. Motory 1.4 16v AUA a AUB mají vysokonapěťové kabely ke svíčkám.

Tak to se potom omlouvám!

Pleteš se. Motory 1.4 16v AUA a AUB mají vysokonapěťové kabely ke svíčkám.

Tak to se potom omlouvám!

Nemusíš se omlouvat, jsme na škoda fóru, vedeme diskuzi. ;)

Pleteš se. Motory 1.4 16v AUA a AUB mají vysokonapěťové kabely ke svíčkám.

Tak to se potom omlouvám!

Nemusíš se omlouvat, jsme na škoda fóru, vedeme diskuzi. ;)

:worthy

Já mám 1.4 44 kW AZF a tam žádné nejsou, tam je lišta a co jsem studoval literaturu, tak tam všude píšou, že kabely nejsou...

vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot.

p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo  :D ( neviem ci to nebol pava )

Co to meleš, já si nic nemyslím :D

tak sorry. len viem ze niekto tu mal problem s 16V 55kW ze mu klepal a napisal ze takne dufa ze sa larva meni na poriadny motor. -_-

to som bol ja... este stale cakam a nic :D

pockam do prvej STKcky, potom sa dufam zbavim tohto maleho bojovnika a robim si uz zalusk na striebornu OII 1.6 FSI pripadne 2.0 FSI... pripadne uvidime ci ma dovtedy zlomi TDI mania ;)

xman: maly bojovnik s velkym srdcom :D

mam jen spotr vlozku ale moc to znat neni

  • Autor
mam jen spotr vlozku ale moc to znat neni

Ani zvukove asi ne že?

ne a to mam spor vyfuk

Mam jí taky. Ožívá to od 4 a nejvíce to táhne při 4200 až 4400, ale je to pěkný když to ještě zaber... řekl bych úplně normální

Mozna, ze to bude mit souvislost se skrtici klapkou, hod si to na pocitac a dej si zakladni nastaveni skrtici klapky, ona se mozna vice trochu otevira, tim padem ti tam jde o neci vice vzduchu, zkus to, mozna to bude tim, ale rikam mozna.

Panove stava se me že když jedu třeba na 3 rych.stupen a roztahuji to abych přeřadil na 4 tak to asi vod 2800 ot. to vystřeli jakoby seplo tubro uplne motor ožije nevite čim to?kdyby to tak tahlo jak to vystřeli tak jsem spokojenej jako želva.Je to 1.4 16V-74Kw.Zkusim vymenit kable ke svičkam,Svičky a vzduch filtr už jsem menil.

Ahojte,

Povedal by som, ze je to 'normalna' vec.

Fabie uz nemaju mechanicke ovladanie skrtiacej klapky v zavislosti od stlacenie plynu. Namiesto toho su tam odporove snimace natocenia a uhloveho zrychlenia. Palubny pocitac na zaklade otacok, zatazenie, teploty motoru, vzduchu, polohy plynoveho pedala a neviem este coho si vypocita na kolko by mala byt otvorena klapka. Kedze tento 'jav' pozorovat na motore, ktory ma styri ventily na valec, tak vo vyssich otackach silnejsie citit zrychlnie. Je to o tom, ze je vypocitana nejaka optimalna poloha otvorenia/zatvorenia ventilov, a to sa ukaze prave teraz. Kedze nie je tam variabilne ovladanie ventilov, je to len v rozmedzi niekolkych otacok.

Ahojte

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.