Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zkoušel jsem to asi 3x a to tak že než jsem nasadil stěrače tak jseem pustil stěrače na prázdno nechal udělat cyklus a až poté začal montovat stěrače 

Vloženo

jo, ale jinak dojede do vypínací polohy motor,který "tahne jen sám sebe a převodovku a jinak zatížený ještě táhly a stěrači" Tak na to pozor.

Vloženo

Začal bych "odpojením" táhel z motorku a ten nechal naprázdno dojet do "domácí" polohy.

Pak bych se podíval na jiné auto v jaké poloze je mechanizmus, když jsou stěrače "doma" a podle toho bych to smontoval.

 

Nejsou náhodou na mechanizmu a na motorku nějaké značky?

Vloženo

Nevím, netvrdím, že tam jsou.

Taky jsem měnil mechanismus, ale už nevím jak, složil a zprovoznil jsem to napoprvé.

Měl jsem ho vyndaný z auta, to určitě, chtěl jsem ho rozhýbat, tudíž byl odpojený i od motoru, to se nepovedlo, tudíž jsem koupil nový a vše pak poskládal zpátky a celé vložil do auta. Pak jen nasadil stěrače.

Fakt si to už nepamatuju, víc Ti neporadím.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nevim cim to je, ale najednou mi zacali "poskakovat" predni sterace po skle. Myslel jsem, ze jsou uz spatne, tak jsem zakoupil nove a problem je stejny. Jedna se o flat sterace, ted jsou koupil original Skoda, tedy Bosh AeroTwin...

 

Kdyz sterace vyklopim a zkusim zda jezdi naprazdno, tak se pohybuji v poradku.

 

Neresil jste nekdo podobny problem?

Nebo co by jste poradili?

 

Premyslim uz nad nejhorsim, ze bude asi nutne vymenit ten mechanismus, ale to bych videl jako posledni moznost, nechce se mi za to zbytecne vyhazovat penize, pokud muze byt problem i jinde.

 

Diky za pripadne podnety k reseni.

Vloženo (editace)

To je "problém" v kolmosti stírátka ke sklu. Říká se tomu "úhel náběhu vzduchu" (i když nevím proč, protože to jistě dělá i když stojíš, tak to s nějakým náběhem vzduchu má asi málo společného)

 

Ohýbat (zkrucovat) - pokus - omyl. viz příloha

úhel náběhu vzduchu-fabia.pdf

Editováno: , autor: McMatej
Vloženo

nechal bych cely mechanismus promazat  avycistit... matne si vzpominam, ze octa I mela se steraci problemy snad v tom mechanismu ? Mne to delala felda, nove sterace  a skakaly jak koza, takze vycistit, promazat mechanismus a bylo to OK

Vloženo

Mně rachotí zadní stěrač na fábii. Původní rachotil strašně moc - skoro jsem se vždy lekl při zapnutí. Koupil jsem nový - ale pouze stěrač - dělalo to méně a nyní se to možná trochu zhoršilo. To rameno je plastové, takže asi jedině vyměnit za nové.

Vloženo

Samožřejmně že v první řadě zkroutit.

 

Když budeš sledovat pohyb stěrače po skle, tak v době kdy stěrače skáčou tak tlaří břit před sebou, jako "proti srsti". V okamžiku kdy se břit překlopí, tak skákání přestane.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Octavia I combi 2000. Když ťuknu páčku na stěrače dolu nebo k sobě, má to setřít mám dojem 3x. Jenže ono to začne stírat, setře třeba 6x nebo 7x a pak to skončí v půlce okna. Napravit to jde většinou tím že páčku hodím nahoru jako na normální stírání a vrátím dolu. Pak už se to zastaví většinou správně.

 

Kde je problém? Čím se řídí ten počet setření 3x? Je to v páčce nebo je někde ještě najaký relátko co to řídí?

Vloženo (editace)

začal bych relém, protože já vyměnil páčku a pořád to blblo, vybrání  relé je rychlejší.

Editováno: , autor: Casy
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Já relé vyměnil ale nepomohlo to, budu tedy muset jít na motorek. Relé je pod přístrojovkou a je na něm velký číslo 377. Musí se sundat ten mřížkovanej deklík pod volantem a tam je svorkovnice.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zdravím. 
Mám takový problém. Když začně pršet tak mi po chvilce začnou zlobit stěrače... Začnou se zvláštně sekat a motorek vydává divné zvuky... Ktomu se sepnou ostřikovače na světlech které jedou celou dobu doku tato vada trvá a blikne mí kontrola obložení brzd.. Po chvilce toto přestne... A za par km to udělá zase.
Nesetkal se stím někdo? Je mi jasné že asi někam teče... Ale nějaká rada na co se zaměřit. Děkuji.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Dobey den, zacalo mi spinat rele od steracu, vzdy pri dokonceni cyklu stirani se jakoby sepne asi 10x za sebou. Je mi jasne,ze rele je na vymenu, ale chtel bych se zeptat, jak a hlavne kde ho najdu. Je nekde pod volantem ale kde. Chtel pritom promazat jeste venku stiraci mechanismus. Opet jak se mam k nemu dostat? Jednou jsem se jiz o to pokousel, ale jak je guma prilepena na skle, tak se zacala trhat,tak jsem toho nechal. Je i jona moznost, nez strhmout gumu od skla a pote se musi necim prilepit? Dekuji za info. Auto ma najeto kolem 340000km tak uz je to zapotreby.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Ahoj,

možná se to tu psalo, ale nenašel jsem. Octa 1 66 kw. Přední stěrače stále běží až do vypnutí klíčku. Pokud zapnu cyklování tak cyklují pěkně se zastavením. Pokud se je ale pokusím vypnout tak běží stále. Nevím co zkoušet ? Relé, páka, nebo kontakt v motoru.

Prosím poraďte.

Vloženo

Tak opraveno.

Kontakty relé v řídící jednotce stěračů. Vyndat z lišty, široká krabička první na liště relé. Rozloupnout, vypájet relé, rozebrat, opatrně zabrousit kontakty a zase složit. Cca 20 minut.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...