Nex Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 Zkoušel jsem to asi 3x a to tak že než jsem nasadil stěrače tak jseem pustil stěrače na prázdno nechal udělat cyklus a až poté začal montovat stěrače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 jo, ale jinak dojede do vypínací polohy motor,který "tahne jen sám sebe a převodovku a jinak zatížený ještě táhly a stěrači" Tak na to pozor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 Nexi, jedno téma ti musí stačit, to duplicitní v další sekci jsem odstranil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nex Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 A jak mám tady nají správě domácí polohu ke které mohu nasadit stěrače ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Začal bych "odpojením" táhel z motorku a ten nechal naprázdno dojet do "domácí" polohy. Pak bych se podíval na jiné auto v jaké poloze je mechanizmus, když jsou stěrače "doma" a podle toho bych to smontoval. Nejsou náhodou na mechanizmu a na motorku nějaké značky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nex Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 díky za rady značek jsem si nevšimnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Nevím, netvrdím, že tam jsou. Taky jsem měnil mechanismus, ale už nevím jak, složil a zprovoznil jsem to napoprvé. Měl jsem ho vyndaný z auta, to určitě, chtěl jsem ho rozhýbat, tudíž byl odpojený i od motoru, to se nepovedlo, tudíž jsem koupil nový a vše pak poskládal zpátky a celé vložil do auta. Pak jen nasadil stěrače. Fakt si to už nepamatuju, víc Ti neporadím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robzab Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 Nevim cim to je, ale najednou mi zacali "poskakovat" predni sterace po skle. Myslel jsem, ze jsou uz spatne, tak jsem zakoupil nove a problem je stejny. Jedna se o flat sterace, ted jsou koupil original Skoda, tedy Bosh AeroTwin... Kdyz sterace vyklopim a zkusim zda jezdi naprazdno, tak se pohybuji v poradku. Neresil jste nekdo podobny problem? Nebo co by jste poradili? Premyslim uz nad nejhorsim, ze bude asi nutne vymenit ten mechanismus, ale to bych videl jako posledni moznost, nechce se mi za to zbytecne vyhazovat penize, pokud muze byt problem i jinde. Diky za pripadne podnety k reseni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 (editace) To je "problém" v kolmosti stírátka ke sklu. Říká se tomu "úhel náběhu vzduchu" (i když nevím proč, protože to jistě dělá i když stojíš, tak to s nějakým náběhem vzduchu má asi málo společného) Ohýbat (zkrucovat) - pokus - omyl. viz příloha úhel náběhu vzduchu-fabia.pdf Editováno: 22. Říjen 2014, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 23. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2014 nechal bych cely mechanismus promazat avycistit... matne si vzpominam, ze octa I mela se steraci problemy snad v tom mechanismu ? Mne to delala felda, nove sterace a skakaly jak koza, takze vycistit, promazat mechanismus a bylo to OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 23. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2014 Mně rachotí zadní stěrač na fábii. Původní rachotil strašně moc - skoro jsem se vždy lekl při zapnutí. Koupil jsem nový - ale pouze stěrač - dělalo to méně a nyní se to možná trochu zhoršilo. To rameno je plastové, takže asi jedině vyměnit za nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2014 Nevim cim to je, ale najednou mi zacali "poskakovat" predni sterace po skle. Začal bych "nakroucením" ramínka stěračů, už se to tu řešilo mockrát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 23. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2014 Samožřejmně že v první řadě zkroutit. Když budeš sledovat pohyb stěrače po skle, tak v době kdy stěrače skáčou tak tlaří břit před sebou, jako "proti srsti". V okamžiku kdy se břit překlopí, tak skákání přestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Octavia I combi 2000. Když ťuknu páčku na stěrače dolu nebo k sobě, má to setřít mám dojem 3x. Jenže ono to začne stírat, setře třeba 6x nebo 7x a pak to skončí v půlce okna. Napravit to jde většinou tím že páčku hodím nahoru jako na normální stírání a vrátím dolu. Pak už se to zastaví většinou správně. Kde je problém? Čím se řídí ten počet setření 3x? Je to v páčce nebo je někde ještě najaký relátko co to řídí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 (editace) relé stěračů , aspoň v mém případu, je uvnitř vypálený dotyk, styčná ploška dotyku. Přeletuju , přebrousím a stírám. http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/octavia/elektrosoucasti/ridici-jednotky/11413-rele-steracu-octavia.html Editováno: 8. Prosinec 2014, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prcek36 Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Hlavně koukni na číslo toho relé. Já třeba našel tohle http://www.cc-autodily.cz/rele-steracu-a-ostrik-1_1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 (editace) může to být relé nebo i páčka, u mě to byla páčka. Editováno: 8. Prosinec 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 (editace) začal bych relém, protože já vyměnil páčku a pořád to blblo, vybrání relé je rychlejší. Editováno: 8. Prosinec 2014, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David95 Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 mám problém nemohu najít relé na ostřikovače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 Já relé vyměnil ale nepomohlo to, budu tedy muset jít na motorek. Relé je pod přístrojovkou a je na něm velký číslo 377. Musí se sundat ten mřížkovanej deklík pod volantem a tam je svorkovnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NAMIKAZE155 Vloženo 6. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2015 Zdravím. Mám takový problém. Když začně pršet tak mi po chvilce začnou zlobit stěrače... Začnou se zvláštně sekat a motorek vydává divné zvuky... Ktomu se sepnou ostřikovače na světlech které jedou celou dobu doku tato vada trvá a blikne mí kontrola obložení brzd.. Po chvilce toto přestne... A za par km to udělá zase.Nesetkal se stím někdo? Je mi jasné že asi někam teče... Ale nějaká rada na co se zaměřit. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavek19 Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 Dobey den, zacalo mi spinat rele od steracu, vzdy pri dokonceni cyklu stirani se jakoby sepne asi 10x za sebou. Je mi jasne,ze rele je na vymenu, ale chtel bych se zeptat, jak a hlavne kde ho najdu. Je nekde pod volantem ale kde. Chtel pritom promazat jeste venku stiraci mechanismus. Opet jak se mam k nemu dostat? Jednou jsem se jiz o to pokousel, ale jak je guma prilepena na skle, tak se zacala trhat,tak jsem toho nechal. Je i jona moznost, nez strhmout gumu od skla a pote se musi necim prilepit? Dekuji za info. Auto ma najeto kolem 340000km tak uz je to zapotreby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 relé je pod volantem stačí sundat spodní kryt drží na dvou šroubkách, deflektor pod předním sklem neni přilepenej , ale nacvaklej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
julián Vloženo 14. Září 2017 Sdílet Vloženo 14. Září 2017 Ahoj, možná se to tu psalo, ale nenašel jsem. Octa 1 66 kw. Přední stěrače stále běží až do vypnutí klíčku. Pokud zapnu cyklování tak cyklují pěkně se zastavením. Pokud se je ale pokusím vypnout tak běží stále. Nevím co zkoušet ? Relé, páka, nebo kontakt v motoru. Prosím poraďte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
julián Vloženo 17. Září 2017 Sdílet Vloženo 17. Září 2017 Tak opraveno. Kontakty relé v řídící jednotce stěračů. Vyndat z lišty, široká krabička první na liště relé. Rozloupnout, vypájet relé, rozebrat, opatrně zabrousit kontakty a zase složit. Cca 20 minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.