Srpen 25, 201411 r Zkoušel jsem to asi 3x a to tak že než jsem nasadil stěrače tak jseem pustil stěrače na prázdno nechal udělat cyklus a až poté začal montovat stěrače
Srpen 25, 201411 r jo, ale jinak dojede do vypínací polohy motor,který "tahne jen sám sebe a převodovku a jinak zatížený ještě táhly a stěrači" Tak na to pozor.
Srpen 26, 201411 r Začal bych "odpojením" táhel z motorku a ten nechal naprázdno dojet do "domácí" polohy. Pak bych se podíval na jiné auto v jaké poloze je mechanizmus, když jsou stěrače "doma" a podle toho bych to smontoval. Nejsou náhodou na mechanizmu a na motorku nějaké značky?
Srpen 26, 201411 r Nevím, netvrdím, že tam jsou. Taky jsem měnil mechanismus, ale už nevím jak, složil a zprovoznil jsem to napoprvé. Měl jsem ho vyndaný z auta, to určitě, chtěl jsem ho rozhýbat, tudíž byl odpojený i od motoru, to se nepovedlo, tudíž jsem koupil nový a vše pak poskládal zpátky a celé vložil do auta. Pak jen nasadil stěrače. Fakt si to už nepamatuju, víc Ti neporadím.
Říjen 22, 201410 r Nevim cim to je, ale najednou mi zacali "poskakovat" predni sterace po skle. Myslel jsem, ze jsou uz spatne, tak jsem zakoupil nove a problem je stejny. Jedna se o flat sterace, ted jsou koupil original Skoda, tedy Bosh AeroTwin... Kdyz sterace vyklopim a zkusim zda jezdi naprazdno, tak se pohybuji v poradku. Neresil jste nekdo podobny problem? Nebo co by jste poradili? Premyslim uz nad nejhorsim, ze bude asi nutne vymenit ten mechanismus, ale to bych videl jako posledni moznost, nechce se mi za to zbytecne vyhazovat penize, pokud muze byt problem i jinde. Diky za pripadne podnety k reseni.
Říjen 22, 201410 r To je "problém" v kolmosti stírátka ke sklu. Říká se tomu "úhel náběhu vzduchu" (i když nevím proč, protože to jistě dělá i když stojíš, tak to s nějakým náběhem vzduchu má asi málo společného) Ohýbat (zkrucovat) - pokus - omyl. viz příloha úhel náběhu vzduchu-fabia.pdf Upraveno Říjen 22, 201410 r od McMatej
Říjen 23, 201410 r nechal bych cely mechanismus promazat avycistit... matne si vzpominam, ze octa I mela se steraci problemy snad v tom mechanismu ? Mne to delala felda, nove sterace a skakaly jak koza, takze vycistit, promazat mechanismus a bylo to OK
Říjen 23, 201410 r Mně rachotí zadní stěrač na fábii. Původní rachotil strašně moc - skoro jsem se vždy lekl při zapnutí. Koupil jsem nový - ale pouze stěrač - dělalo to méně a nyní se to možná trochu zhoršilo. To rameno je plastové, takže asi jedině vyměnit za nové.
Říjen 23, 201410 r Nevim cim to je, ale najednou mi zacali "poskakovat" predni sterace po skle. Začal bych "nakroucením" ramínka stěračů, už se to tu řešilo mockrát...
Říjen 23, 201410 r Samožřejmně že v první řadě zkroutit. Když budeš sledovat pohyb stěrače po skle, tak v době kdy stěrače skáčou tak tlaří břit před sebou, jako "proti srsti". V okamžiku kdy se břit překlopí, tak skákání přestane.
Prosinec 8, 201410 r Octavia I combi 2000. Když ťuknu páčku na stěrače dolu nebo k sobě, má to setřít mám dojem 3x. Jenže ono to začne stírat, setře třeba 6x nebo 7x a pak to skončí v půlce okna. Napravit to jde většinou tím že páčku hodím nahoru jako na normální stírání a vrátím dolu. Pak už se to zastaví většinou správně. Kde je problém? Čím se řídí ten počet setření 3x? Je to v páčce nebo je někde ještě najaký relátko co to řídí?
Prosinec 8, 201410 r relé stěračů , aspoň v mém případu, je uvnitř vypálený dotyk, styčná ploška dotyku. Přeletuju , přebrousím a stírám. http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/octavia/elektrosoucasti/ridici-jednotky/11413-rele-steracu-octavia.html Upraveno Prosinec 8, 201410 r od Casy
Prosinec 8, 201410 r Hlavně koukni na číslo toho relé. Já třeba našel tohle http://www.cc-autodily.cz/rele-steracu-a-ostrik-1_1
Prosinec 8, 201410 r může to být relé nebo i páčka, u mě to byla páčka. Upraveno Prosinec 8, 201410 r od kokta7
Prosinec 8, 201410 r začal bych relém, protože já vyměnil páčku a pořád to blblo, vybrání relé je rychlejší. Upraveno Prosinec 8, 201410 r od Casy
Prosinec 24, 201410 r Já relé vyměnil ale nepomohlo to, budu tedy muset jít na motorek. Relé je pod přístrojovkou a je na něm velký číslo 377. Musí se sundat ten mřížkovanej deklík pod volantem a tam je svorkovnice.
Červenec 6, 201510 r Zdravím. Mám takový problém. Když začně pršet tak mi po chvilce začnou zlobit stěrače... Začnou se zvláštně sekat a motorek vydává divné zvuky... Ktomu se sepnou ostřikovače na světlech které jedou celou dobu doku tato vada trvá a blikne mí kontrola obložení brzd.. Po chvilce toto přestne... A za par km to udělá zase.Nesetkal se stím někdo? Je mi jasné že asi někam teče... Ale nějaká rada na co se zaměřit. Děkuji.
Únor 20, 20178 r Dobey den, zacalo mi spinat rele od steracu, vzdy pri dokonceni cyklu stirani se jakoby sepne asi 10x za sebou. Je mi jasne,ze rele je na vymenu, ale chtel bych se zeptat, jak a hlavne kde ho najdu. Je nekde pod volantem ale kde. Chtel pritom promazat jeste venku stiraci mechanismus. Opet jak se mam k nemu dostat? Jednou jsem se jiz o to pokousel, ale jak je guma prilepena na skle, tak se zacala trhat,tak jsem toho nechal. Je i jona moznost, nez strhmout gumu od skla a pote se musi necim prilepit? Dekuji za info. Auto ma najeto kolem 340000km tak uz je to zapotreby.
Únor 21, 20178 r relé je pod volantem stačí sundat spodní kryt drží na dvou šroubkách, deflektor pod předním sklem neni přilepenej , ale nacvaklej
Září 14, 20177 r Ahoj, možná se to tu psalo, ale nenašel jsem. Octa 1 66 kw. Přední stěrače stále běží až do vypnutí klíčku. Pokud zapnu cyklování tak cyklují pěkně se zastavením. Pokud se je ale pokusím vypnout tak běží stále. Nevím co zkoušet ? Relé, páka, nebo kontakt v motoru. Prosím poraďte.
Září 17, 20177 r Tak opraveno. Kontakty relé v řídící jednotce stěračů. Vyndat z lišty, široká krabička první na liště relé. Rozloupnout, vypájet relé, rozebrat, opatrně zabrousit kontakty a zase složit. Cca 20 minut.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.