Publikováno Leden 2, 200718 r Zdravim, muze prosim vas nekdo poradit? Kdyz startuju nezahrate auto (okta74kw PD), nuikdy hned nechytne... Teda vlastne chytne ale jen asi na 2 vteriny a hned skape. Pritom to vydava celkem divny zvuk, jakoby fachcalo nejaky cerpadlo , nebo co. Pak uz chytne okamzite... Je to normalni?? A jeste se chci zeptat, potrebuju vbyhodit bag ridice .... Pri je mozni (aby to porad nesvitilo) nahradit ho odporem ... Nevite o tom neco? DíííK
Leden 3, 200718 r Těško radit. Hodit na vag a při té příležitosti si nech vypnout kontr. bagu. Těd v zimě je možný, že nežhavíš tak proto tyen špatný start.
Leden 3, 200718 r Autor Nemelo by byt nic - aspon vse funguje ... Ale napadli me taky obe varianty - teda zhavice a imob ... Ale radsi na to mrknu. Ty zhavice na Vagu ukaze, jestli je nekterej vadny, nebo je musim vyndat a promerit? Zatim dik
Leden 3, 200718 r Nemelo by byt nic - aspon vse funguje ... Ale napadli me taky obe varianty - teda zhavice a imob ... Ale radsi na to mrknu. Ty zhavice na Vagu ukaze, jestli je nekterej vadny, nebo je musim vyndat a promerit? Zatim dik zhavice vagem tezko.
Leden 3, 200718 r Nemelo by byt nic - aspon vse funguje ... Ale napadli me taky obe varianty - teda zhavice a imob ... Ale radsi na to mrknu. Ty zhavice na Vagu ukaze, jestli je nekterej vadny, nebo je musim vyndat a promerit? Zatim dik Žhaviče vagen ne , Pro změření je nemusíš vyndávat. Prostě sundáš nahoře tu napájecí kabeláž-lištu a odporem změříš průchodnost nebo orientačně kablík -žárovka- svíčka + na akumulátoru. Pokud svítí je OK Samozřejmě měříš při vypnutém zapalování. Upraveno Leden 3, 200718 r od Pepa007
Leden 3, 200718 r Autor Skusim , dik. Predtim jsem mel diesel feldu, a tam to bvylo pekne husty zmerit ... Aby se k tomu dalo dostat, museli se nejdriv vyndat privod. rurky k cerp ...
Leden 6, 200718 r Nemelo by byt nic - aspon vse funguje ... Ale napadli me taky obe varianty - teda zhavice a imob ... Ale radsi na to mrknu. Ty zhavice na Vagu ukaze, jestli je nekterej vadny, nebo je musim vyndat a promerit? Zatim dik Žhaviče vagen ne , Pro změření je nemusíš vyndávat. Prostě sundáš nahoře tu napájecí kabeláž-lištu a odporem změříš průchodnost nebo orientačně kablík -žárovka- svíčka + na akumulátoru. Pokud svítí je OK Samozřejmě měříš při vypnutém zapalování. Kolik ohmu byl mel mit odpor žhavici svicky?
Leden 6, 200718 r Nemelo by byt nic - aspon vse funguje ... Ale napadli me taky obe varianty - teda zhavice a imob ... Ale radsi na to mrknu. Ty zhavice na Vagu ukaze, jestli je nekterej vadny, nebo je musim vyndat a promerit? Zatim dik Žhaviče vagen ne , Pro změření je nemusíš vyndávat. Prostě sundáš nahoře tu napájecí kabeláž-lištu a odporem změříš průchodnost nebo orientačně kablík -žárovka- svíčka + na akumulátoru. Pokud svítí je OK Samozřejmě měříš při vypnutém zapalování. Kolik ohmu byl mel mit odpor žhavici svicky? 0,4 ohm cca
Leden 6, 200718 r A jeste se chci zeptat, potrebuju vbyhodit bag ridice .... Pri je mozni (aby to porad nesvitilo) nahradit ho odporem ... Nevite o tom neco? Bag neni zase tak draha zalezitost, nemuzu pochopit, jak muze nekdo takhle uvazovat (bag = par plnych nadrzi). No, modli se, abys ho nepotreboval.
Leden 7, 200718 r Autor abych to upresnil, potrebuju n ahradit bag , protoze tam musim dat novy volant kuli ruc. ovl. (jsem na inv. voziku). Krome toho, muzes mit i 10 pytlu, pokud to ma prijit tak to prijde ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.