Leden 16, 200718 r karol 2002: som vedel ze to dobre zakoncis, asi tomu veris ako ja. netboy: nebolo to nahodou dole kopcom ? lebo ak ano tak to bol urcite bylzde a uz sa mu asi poradilo prekonat hranicu 200km/h len este nam to tu potvrdi fotkou. bylzde: diskusia na fore je o tom, o nazoroch jednotlivych prispievatelov a ostatny si na tom zaklade sami vyvodia zaver.
Leden 16, 200718 r 2hoblik: to co tady popisuješ to vypadá na RSku maskovanou za Juniora Ver mi ze mi to taky vrtalo hlavou, ale jako neresim to klidne to mohl byt i maskovany bavorak co se stydi....
Leden 16, 200718 r Hoblik: tak jeden vyvod na vyfuku ma aj 1,4 16V 74kW, a tak isto som videl na 74kW verzii 165-ky gumy bolo to sice srandovne ale dotycny mal urcite zimaky. Hm tak to sem nevedel, ja podle vyfuku rozlisuju vsechny skodovky, jeden vyfuk rovna se zadna zabava, dva vyfuky vice zabavy.-)
Leden 16, 200718 r Hoblik: tak jeden vyvod na vyfuku ma aj 1,4 16V 74kW, a tak isto som videl na 74kW verzii 165-ky gumy bolo to sice srandovne ale dotycny mal urcite zimaky. Hm tak to sem nevedel, ja podle vyfuku rozlisuju vsechny skodovky, jeden vyfuk rovna se zadna zabava, dva vyfuky vice zabavy.-) jeden vyvod vyfuku u fabie moze byt vykon od 40-74kW a zase dva vyvody moze byt SDI 47kW takze by si mal najst spolahkivejsie meradlo urcovania vybavy
Leden 16, 200718 r 2hoblik: to co tady popisuješ to vypadá na RSku maskovanou za Juniora akorát s tím detailem, že RSka drží rychlost do 190 kopec nekopec... ...pokud jí teda nedojede HTP a nevysaje jí všech vzduch ze sání, to pak spadne do nouzáku a plouží se třicítkou
Leden 16, 200718 r 2hoblik: to co tady popisuješ to vypadá na RSku maskovanou za Juniora akorát s tím detailem, že RSka drží rychlost do 190 kopec nekopec... ...pokud jí teda nedojede HTP a nevysaje jí všech vzduch ze sání, to pak spadne do nouzáku a plouží se třicítkou Btw, viete čo znamená HTP?
Leden 16, 200718 r 2hoblik: to co tady popisuješ to vypadá na RSku maskovanou za Juniora akorát s tím detailem, že RSka drží rychlost do 190 kopec nekopec... ...pokud jí teda nedojede HTP a nevysaje jí všech vzduch ze sání, to pak spadne do nouzáku a plouží se třicítkou Btw, viete čo znamená HTP? já to vim jinak zase uplně nejmrdovatější diskuze
Leden 16, 200718 r 2hoblik: to co tady popisuješ to vypadá na RSku maskovanou za Juniora akorát s tím detailem, že RSka drží rychlost do 190 kopec nekopec... ...pokud jí teda nedojede HTP a nevysaje jí všech vzduch ze sání, to pak spadne do nouzáku a plouží se třicítkou Btw, viete čo znamená HTP? já to vim jinak zase uplně nejmrdovatější diskuze No tak povedz, ci mame rovnake vylozenie skratky HTP Ja ked som isiel kupovat Fabiu, tak ma kolega upozornil aby som si nekupoval HTP lebo to znamena "H0vn0 to potiahne" )
Leden 16, 200718 r netboy: vidno že si tu nový, toto už majú niektorí rovno v podpise No jo jo Zase som vsetky fora nezoskenoval Musim aj pracovat sem tam Ale zato ty uz si veteran
Leden 16, 200718 r Hoblik: tak jeden vyvod na vyfuku ma aj 1,4 16V 74kW, a tak isto som videl na 74kW verzii 165-ky gumy bolo to sice srandovne ale dotycny mal urcite zimaky. Hm tak to sem nevedel, ja podle vyfuku rozlisuju vsechny skodovky, jeden vyfuk rovna se zadna zabava, dva vyfuky vice zabavy.-) jeden vyvod vyfuku u fabie moze byt vykon od 40-74kW a zase dva vyvody moze byt SDI 47kW takze by si mal najst spolahkivejsie meradlo urcovania vybavy Ja se ale je to takovy urcujici faktor ktery kdyz se spoji se subjektivnim hodnoceni jak se to auto vedle tebe projevu tak je to celkem urcujici.-)klidne to muze byt 74kw, ale i tak to bude takovy nemasny projev ve vysokoych rychlostech. Sdi beru ale tam hned vidis ze to nejede i kdyz se snazis, a hlavne kdyz rozlisuju ropaka, tak co jsem tak koukal behem cest tak 90 % SDI nekouri, kdezto kdyz nekdo zarve za TDI tak jde vyrazne poznat ze to pojede .-)
Leden 16, 200718 r 2hoblik: to co tady popisuješ to vypadá na RSku maskovanou za Juniora akorát s tím detailem, že RSka drží rychlost do 190 kopec nekopec... ...pokud jí teda nedojede HTP a nevysaje jí všech vzduch ze sání, to pak spadne do nouzáku a plouží se třicítkou
Leden 17, 200718 r http://video.google.pl/videoplay?docid=6630818189661333833na 4 stupen Pekny linearni narust, me to ve 4tis umre a konec.....
Leden 17, 200718 r ...tak co jsem tak koukal behem cest tak 90 % SDI nekouri, kdezto kdyz nekdo zarve za TDI tak jde vyrazne poznat ze to pojede .-) Ono záleží v jakejch ot. se za to vezme a jak, resp. kde to auto jezdilo předtím. Pokud pod 2000ot/min, tak to zahulí, pokud výše, tak ne. Jestli to osolíš po týdnu co jsi jezdil a šolichal to po městě, tak to taky začmoudí, ale jen jednou a je pokoj. Takhle to je u mý FRS a x-krát odzkoušeno na klubových srazech na Mimoni
Leden 17, 200718 r http://video.google.pl/videoplay?docid=6630818189661333833na 4 stupen to je min 1.0 motor, ne? teď vážně, je tu někdo kdo tomu věří?
Leden 17, 200718 r ...tak co jsem tak koukal behem cest tak 90 % SDI nekouri, kdezto kdyz nekdo zarve za TDI tak jde vyrazne poznat ze to pojede .-) Ono záleží v jakejch ot. se za to vezme a jak, resp. kde to auto jezdilo předtím. Pokud pod 2000ot/min, tak to zahulí, pokud výše, tak ne. Jestli to osolíš po týdnu co jsi jezdil a šolichal to po městě, tak to taky začmoudí, ale jen jednou a je pokoj. Takhle to je u mý FRS a x-krát odzkoušeno na klubových srazech na Mimoni mam to brat tak ze atmosfericky diesel huli stejne jako preplnovany ve fabii ? protoze me se zda ze tdi huli casteji, aspon to moje.Jinak s tim mestem je pravda ...
Leden 17, 200718 r http://video.google.pl/videoplay?docid=6630818189661333833na 4 stupen to je min 1.0 motor, ne? teď vážně, je tu někdo kdo tomu věří? Jel jsem s nim=)))
Leden 17, 200718 r JInak tam ma turbo 150ps, trysky FRS,EGR out,IC na zakazku dole v narazniku a samo chipik
Leden 17, 200718 r JInak tam ma turbo 150ps, trysky FRS,EGR out,IC na zakazku dole v narazniku a samo chipik Tak to klobouk dolu .)to ja sem to zkusil asi pred hodinou na dalnici...a pri nejakych 170 uz se to vyti motoru nedalo poslouchat a vubec to nejelo.....-)
Leden 17, 200718 r ...tak co jsem tak koukal behem cest tak 90 % SDI nekouri, kdezto kdyz nekdo zarve za TDI tak jde vyrazne poznat ze to pojede .-) Ono záleží v jakejch ot. se za to vezme a jak, resp. kde to auto jezdilo předtím. Pokud pod 2000ot/min, tak to zahulí, pokud výše, tak ne. Jestli to osolíš po týdnu co jsi jezdil a šolichal to po městě, tak to taky začmoudí, ale jen jednou a je pokoj. Takhle to je u mý FRS a x-krát odzkoušeno na klubových srazech na Mimoni mam to brat tak ze atmosfericky diesel huli stejne jako preplnovany ve fabii ? protoze me se zda ze tdi huli casteji, aspon to moje.Jinak s tim mestem je pravda ... neřekl bych, je to spíš o stylu jízdy - jak jsem psal zrychlování z nízkých otáček skrz přeběhovky = kouř. Z ot >cca 2000 nečmoudne pokud máš čipa, tak to je asi všechno jinak
Leden 17, 200718 r http://video.google.pl/videoplay?docid=6630818189661333833na 4 stupen to je min 1.0 motor, ne? teď vážně, je tu někdo kdo tomu věří? Jel jsem s nim=))) ty krávo , tak to víc info by nebylo? jinak k mému odhadu jen to, že jsem to pouštěl bez zvuku a nenapadlo mě sledovat pole otáčkoměru...proto 1.0 kaju se
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.