Publikováno Červen 1, 20241 r Zdravim chlapi. Koupil sem nejspise stocenou Fabii MK2 rok 2008, z DE a najeto pry 118tis. Z autobazaru sem dojel domu ok cca 150km, ale po 3 tydnech se mi nepravidlene rozsvecuje s 3x pipnutim cervena kontrolka mazani. Vypozoroval sem, ze to zacne delat po zahrati motoru a pak vzdy kolem 2000 otacek. Kdyz jedu nad 2000 tak to zhasne a pak to je ok, jakmile zpomalim, podradim, otacky spadnou na 2tis, tak se to ozve. Neco sem si nacetl a myslel sem, ze to bude cidlo tlaku oleje, to sem koupil nove a dela to stejne. Jeste podotknu, ze mi tam nekde unika olej z leve strany motoru prostredni, az spodni cast. Je ten motor KO a mam hledat jiny motor, coz uz je asi ted problem nebo to nejak resit opravou? Nebo zkusit za bazarem na zkrytou vadu? Bazarnik rikal, ze menili svicky, mohli to menit prave z duvodu toho problemu, aby to auto bylo ok jen na prodej? Upraveno Červen 1, 20241 r od Shawt
Červen 1, 20241 r Chce to zjistit základní informace, jako jestli tam je vůbec dost oleje, jaký tlak ukazuje čidlo atd. Ono to muže být cokoli, třeba i jen vadné olejové čerpadlo.
Červen 2, 20241 r K teho co piṣ̌e @Martab a @Malta dodal bych to že bazarnik prodal auto s skrytou vadou. Takže od bazarnika můžeš: 1. vzat dalši penize. Může to být jako vraceni penizi které daš na opravu motoru. 2. Přes soud teto penize vytahnout od bazarnika. 3. vraceni penizi za opravu, za auto a na lepše (nějaká strata zdravi popř. Stres , nervy apod) od bazarnika. Tehdy bazarnik musi vzat teto fabie a oddat všechný penize. 4. Bazarnik vrati ti penize za nakup teho auta a bere ho. Čili , ty mu oddavaš auto a on ti dava penize z faktury. 5 . Cela situace je řešena přes soud. To je velmi těžkě a dlouhodobove. Bral bych tohle jako posledni zachrankové kolečko. Každa z možnosti je těžka. Každy bude tahat ve svou stranu. S timto třeba se počitat. Doufam že to bude olejové čerpadlo a bude klid. Ja nechapu proč bazarnik měnil svičky. Problem je s tlakem oleje a unikem oleje. Svičky nemaji nic k teho. Bazarnik ti řekl klamstvo. Dobře vědel že když rekne pravdu tak teho auta neproda nebo proda za velmi male penize. Konec offu mudjne se držet temu vkakna.
Červen 2, 20241 r Tak staré auto skoro určitě prodával se smlouvou "auto na náhradní díly" Já bych tedy tak staré auto jinak neprodával. Tudíž skoro určitě nic od prodejce nezíská. Žádný prodejce si netroufne prodat 16 let staré auto jako auto bez závad. Upraveno Červen 2, 20241 r od informator
Červen 2, 20241 r Autor Diky za info a rady. Oleje je tam dost. Koupil sem mericku, tak to premerim. Kolik baru to ma davat na volnobeh a pak postupne s otackama? Olejove cerpadlo dokazu vymenit ze spoda sam nebo radeji nekam mechanikovi? Upraveno Červen 2, 20241 r od Shawt
Červen 2, 20241 r 6 godzin temu, informator napisał(a): Tak staré auto skoro určitě prodával se smlouvou "auto na náhradní díly" Já bych tedy tak staré auto jinak neprodával. Tudíž skoro určitě nic od prodejce nezíská. Žádný prodejce si netroufne prodat 16 let staré auto jako auto bez závad. Chapu že starši vozy nejsou bez zavad. Ale prodejci musi informovat kupujiciho o všechných zavadech vozu. To asi rozumiš?
Červen 2, 20241 r Ahoj, možná jsem úplně mimo ale u motoru 1.2Tsi je téma kdy řeší závadu velmi podobnou. Rozsvěcuje se kontrolka mazání v rozmezí 1600 až 2000ot/min, při vyšších je to zase OK. Nevím jestli technicky to může být stejný problém nebo jak píšu jsem mimo. Chyba byla v zapomenutých těsněních olejového filtru při výměnách oleje. Pod olejovým filtrem bylo několik těsnění pod sebou a to způsobovalo dá se říct velmi podobné až stejné problémy. Pokud by to bylo ono, řešení je jednoduché. Pokud jsem vedle jak ta jedle tak se omlouvám. Zde: témata byly sloučeny
Červen 3, 20241 r Autor S tim tesnenim filtru sem neco cetl, fota nebyla. Tusim, ze HTP ma ten filtr jiny, ale zkontroluju, jen co mi prijde klic na viko filtru.
Červen 4, 20241 r HTP má jiný filtr, tam se v cilindru mění vložka pouze, takže to nebude tento případ
Červen 4, 20241 r Aha. Motor HTP teda neznám jen ty projevy závady jsou až překvapivě shodné. V tom případě bude problém vážnější.
Červen 4, 20241 r Jo a kdy byl měněný olej? A když už bude ta vložka filtru venku tak jak bude vypadat (OK nebo zkroucená, zanešená) - zda by nebylo vhodné dát rovnou novou.
Červen 8, 20241 r Autor Vypada, ze sem vyresil problem s tim mazanim oleje. Koupil sem new olej filtr, ten co tam byl, total zaneseny, meneny buhvi kdy. Asi nepropousel uz olej, po vymene mi nic nepipa a neblika💪 bazar menil olej, protoze delali rozvody, ale na filtr se vykaslali.
Červen 9, 20241 r Pokud jsem kupoval ojeté auto, bylo to první co jsem vždy udělal, vyměnil olej a filtr, protože nebyla jistota kdy byl dělaný naposled. Tak buď rád, byla to nejlevnější možná "oprava"
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.