Přejít na obsah

Rozdíl v motorech 1,2 HTP 47KW a 51KW


miro296

Doporučené příspěvky

  miro296 napsal:
podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???

Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Igor napsal:
  miro296 napsal:
podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???

Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké.

skodovka sa dala na chipovanie :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Igor napsal:
  miro296 napsal:
podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???

Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké.

Igor, dostala se ke mě info (od lidí dělající chipy a ŘJ motorů), že 51kW má jinak vačky, nevíš něco blíž? Asi kachna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  JaKr napsal:
Igor, dostala se ke mě info (od lidí dělající chipy a ŘJ motorů), že 51kW má jinak vačky, nevíš něco blíž? Asi kachna.

Študoval som podklady od Seatu, tam je rozdiel 47 vs 51 jedine v RJ. Je ale pravda, že od určitého času sa pre HTP 47 a 51 zmenilo veľa mechanických komponentov, ale zmenili sa pre obe verzie (zmenilo sa len posledné písmeno v čísle dielu). Následne za pár týždňov potom už len len došlo k zmene jednotky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  Vladinek napsal:
Jinak u motoru 1.2 44kW došlo k úpravě vačkového hřídele v kombinaci s optimalizací programu řídící jednotky a u motoru 1.2 51kW pak změnou systému nasávání a fitrace vzduchu.

nasávání u 47kW je z motorového prostoru, u 51 kw vede nasávání hubící od přední masky - takové náporové

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vladinek: Dík za graf, presne na toto som bol zvedavý aj ja!

Luky007: Zopárkrát som bezprostredne presadal z F1 47kw do F2 51kw a zdalo sa mi, že tá nová 51kw je o niečo živšia. Viacerí sme sa ale zhodli, že tá 51kw verzia má lepší zvukový prejav - bude to ale skôr tým, že v F2 je veľmi dobre odhlučnená.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

noooo musim niekde vyskusat tu 51...sakris

podla krviky je ten rozdiel zaujimavy a vypada to ze ten motor je este trosku zivy tam kde uz 47 nebola..

inak na HTP 47 motor nedam dopustit v meste do 90kmh je to super ....

idealny motor pre kratku fabiu na jazdenie do mesta ...

odhlucnenie nuz dufam ze popracovali , lebo ta kulisa v niektorych otackach bola strasna .. skoro jak oltcit :-)

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 roky později...
  • o 2 roky později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...