profor Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 mysli prosim potom aj na mna já měl i ve Feliciovym platě žebra jináč já se na plato z MDF chystám co nevidět a hezky očalounit ))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 plato mám udělat dvakrát a nebo s čalouněním komplet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fancarhifi Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 tááák, já se pokusím o odlehčené plato - vzor Olin a Martin se zelenou axonkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dawee Vloženo 12. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2007 ...z dřevotřísky to nedělej....lepším materiálem je MDF Jo já vím že MDF je mnohem lepší ale v té době kdy jsem to dělal jsem potřeboval nějaké cenově výhodné řešení no a tak mě napadlo tohle.Vyšlo mě to asi na 100Kč... Ale jinak všem ostatním co se na to teprve chystaj tak opravdu doporučuju MDF. Ale musím uznat že teda kufříky máte vyřešený skvěle.Já mám v zadu 35cm woofer v tubě takže toho moc na focení není.Je to sice už stařeček a zabere mi téměř celej kufr ale je to amerika a nehraje špatně.Pro krátkou Fabču to stačí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 5. Březen 2008 Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 hotovo, komplet - už na to ani nesáhnu plato je z MDF 18 mm + lišty z 10 mm MDF, vyřezáno, zhoblováno - radius u sedaček jen když bude chuť tak tlumení předních dveří a kufru a přední kompa dostanou MDF redukce - si vykutím sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 5. Březen 2008 Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 Bobiku, máš to hezký, jen co je pravda. Ale když se na to podívám z heldiska autohifi, tak tam musí docházet zákonitě k akustickému zkratu. Ty repro v platě nemají totiž žádnou ozvuřnici. Buď by to chtělo udělat pro ty repro v platě ozvučnici, nebo to nějak pořešit. Ale nenapadá mě jiný způsob Jinak objem basáku máš určitě spočítán, tudíž je to správně nadimenzováno :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 5. Březen 2008 Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 No než jsem do toho plata a jeho výroby šel, tak jsme o tom dost diskutovali s lewisem. Když má někdo takto odlehčené plato, tak dává ovály, tzv. freeair. Ty nepotřebují ozvučnici. O tomhle jsem neměl ani ponětí, ale co se dalo dělat. Plato jsem měl origo a to bylo nevzhledný. Takže jsem udělal jednoduchý pokusy. Naposlouchal jsem pár písniček při různých hlasitostechs platem co jsem měl. Pak jsem vyndal opěrky hlavy a plato dal tak, aby vznikla mezera a tím otevřený prostor. Zase jsem poslouchal a poslouchal a hledal rozdíly. Při nějakých písničkách (druzích hudby) to bylo poznat a hrálo to v neprospěch odlehčeného plata. Zejména u kabátů (přebasovaná hudba) byly rozdíly markantní. Ale v tom nejedou ani tak repráky, ale spíš sub, který ztratil "uzavřený" kufr. Jediná změna co se udělala byla ta, že se přenastavilo rádio a ejhle zvuk byl ještě lepší (pro mě) a tak jsem se pustil do výroby plata. V podstatě na zkoušku - buď to klapne a nebo ne. No a klaplo, hraje to v pohodě. Fígl je v tom, že v autě by ti měly hrát víc nahlas předky, který jsou komponentní a mají dvakrát dva tweetry. Takže se stáhnul zadek (na který je v současné době napojen i sub). Mám natáhlý jen dvoje cinche (symphony neměla řízení subu). rádio jsem mezi tím vyměnil za Clarion a ten má řízení subu zvlášť. Přidám cinche, ze všech repro se ořežou basy a ty si vezme na starosti jen dvoucívka. Je to jen o nastavení rádia (když to umí) Jinak akustický zkrat je spojení, který se hodně pužívá a kdo říká, že ho slyší podle mě kecá. Tím nepopírám, že u mě třeba nastal. Ale neřeším to, mě se zvuk vyluzující z mé sestavy líbí a mám to tam jen pro zpříjemění cestování. Svůj účel to splnilo a na nějakém srazu skočím ke klukům co měří EMMU nebo něco podobného a nechám změřit a je, ať si pustí jejich CD a pořádně mě to zkritizují. Rád si nechám poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 OK OK OK, pěkně jsi to vysvětlil. A jak jsi napsal, asi bude hodně záležet na výběru komponentů. Pokud je to tak jak říkáš, nevidím problém, resp. neslyším problém :D :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 8. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2009 (editace) chlapi, ako ste pripevnili zosilovac o tu zadnu stenu sedaciek ? obycajnymi samoreznymi srobikmi ? trocha sa tych srobov v sedacke bojim... Editováno: 8. Červenec 2009, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 8. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2009 jj měl jsem to tak také a drželo to. Zadek sedačky je plech ale jestli jsem tak měl hudbu dva, tři měsíce ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Miklas Vloženo 1. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2018 Zdravím Vás. Mám dotaz a nejspíš asi nebude uplně vhodný tak mně prosím neukamenujte. Ve fábii kterou jsem koupil jsem měl rádio pioneer,zesilovač pioneer a basák ( tuba ). Jelikož basák a ani zesilovač nepotřebuji,tak bych jej rád oddělal,ale podařilo se mi akorát vypojit rádio a odmontovat tubu. Zde píšete že nejlepší je přivést napětí na baterku a ukostřit někde k pásu na očko,ale kabel který vede k zesilovači i s pojistkou jsem na baterce nenašel,tak jsem si myslel že je tedy zesilovač odpojený ( moc extra to nehrálo,spíš jak kdyby bez něj ) tak jsem ho chtěl z kufru odmontovat a zjistil jsem že do něj stále vede napětí ( nejsem si jistý jestli jsem měl vůbec zaplé zapalování,ale myslím že né ) a tak jsem pátral po kabelu. Kabel jsem našel zavedený za pojistkovou skřínkou u řidiče někde do míst jak jsou relátka ( byl vidět kabel s pojistkou v takové průhledné ampuli ). Avšak nevím jak se tam dostat a mám i obavy abych něco nepoškodil,kdyby to náhodou bylo připojené i na nějaké jiné spotřebiče u auta. Mám se toho bát nebo jen odpojit baterku a odpojit kabely u relátka ? Děkuji Obrázek je stažený z internetu z oný zesilovač nebo tedy kabel jsem našel zapojený v zeleném kolečku vyznačeném na obrázku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 2. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2018 Do svorkovnice v zeleném kroužku je přivedeno od akumulátoru tlustým vodičem trvalé plus a dál rozvedeno do celého auta tenčími vodiči. Když odpojíš kabel vedoucí od zesilovače, tak se nic nestane. Pokud se ti nechce rozebírat zespoda palubku, tak vyndej z pouzdra pojistku a odpoj z pojistkového pouzdra vodič vedoucí k zesilovači. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Miklas Vloženo 2. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2018 Dula...Rád bych to zrušil uplně a třeba někomu na bazaru nebo po známosti ten zesilovač nabídl Kabely jsou vedené bokem auta kolem pásu až dozadu ( to bych uměl rozdělat,dělal jsem to na golfu když jsem tahal kabel k cd changeru ) a problém rozdělat palubku nemám. Takže pokud dobře chápu...odpojit baterku,rozdělat krabičku ( zelený kroužek na obrázku ),odpojit kabel k zesilovači a pak už se jenom pohrát s vytažením z celého auta ? Děkuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 2. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2018 Přesně tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Miklas Vloženo 2. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2018 Dula...Děkuji moc,ve volném čase se na to vrhnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.