vikino1 Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 Už ked si to zaradil do témy čistenia škrt.klapky čo tak vyčistiť ju? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nota Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 to ma tiez napadlo , nie som v tomto domatak preto sa pytam ci nahodou niekto z vas nema s tym skusenost, som objednanyn do servisu , takze uvidim ale kamos mihovoril mechanik , najprv ze spojka potom klapka alebo nejaka elektronika pri valcoch ci kde to, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 7. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2008 Tak jsem taky pročistil klapku, ale přišlo mi divné, že i při plném plynu byla stále jen trošku pootevřená, skoro stejně jako při vyplém motoru... Jediný odkud to mohlo brát vzduch je filtr s aktivním uhlím k odvětrávání pal. nádrže, ale přijde mi to divný, to by to muselo tu nádrž vycucnout celou. Je to tak normální, že se to moc neotevře, nebo je někde chybka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 11. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 Ahoj kluci, tohle mi načetl vag a už jsem z toho auta zoufalý, jede to normálně akorát to nemá žádný tah. POradí někdo? 17950 - snimac uhlu pohonu skrtici klapky (G187) - neverohodny signal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smith10 Vloženo 17. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2008 Ahoj, popíšu Vám osobní zkušenost s čištěním škrtící klapky na moji fábce ... 1.4 16V 55KW BBY Klapka byla docela zaneřáděná,tak jsem si vzal sprey na čištění klapky a pustil se do toho....postupoval jsem podle návodu na spreji...... ale motoru se to moc nelíbilo, motor mi snad chtěl vyskočit z auta...klepalo to a škubalo jako svině, řikal jsem si O.K. ...... řídící jednotka si tu klapku nastavuje jak to má bejt a bude to za chvíli o.k. .....ale opak byl pravdou!!!!!!!! Volnoběžně otáčky lítali v rozmezí 800 - 1300/min....takže to vypadalo že ten motor za chvíli vyskočí....nepomohlo ani odpojení baterie ani opětovné startování!!! Prostě to bylo v prdeli.....auto jsme dali na lano a hurá do servisu....tak se týpek jen usmíval,říkal že to zkusí na PC nastavit do původní polohy ale že se to taky nemusí povést a cena bude docela ostrá za novou klapku!!! ALE POVEDLO SE....ufffffffff!!! Ted mi každej napíše že se to musí nastavit na Vagu.....ok....jasně....ale jak jsem byl v tom servisu, měl tam fábku na které to už nastavit nešlo....prostě klapka v prdeli=> prej to je tim, jak je na okraji klapky ten nános sraček....tak ji to nedovoluje uplně se zavřít a a čím tam je toho bordelu víc, tím víc to je mimo normální polohu......no a prý když to překročí jistou hranici=== KLAPKA JE K.O. !!!!!! takto jsem to alespoň pochopil z jeho výkladu!!! Takže PRAVIDELNE CISTIT!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dcdodo Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Zdravim panove, pokial som si ju dal vyčist v autorizovanom servise som najazdil 73 000km bez problemov, servisak sa cudoval, ze to po nom chcem a preco. Tak som mu vysvetlil ze sa mi nezda reakcia na zoslapnutie plinu a ze obcas ked pustim plyn aq necham to na volnobeh tak tie otacky motora idu pomaly dole a na to uz nemal argument a povedal ze to nieje problem. Po vycisteni som pozoroval zlepsenie v podani, lepsie to slo do otacok a malinko i klesla spotreba, lepsia reakcia na plyn. Vydel som ako to cisti expert na slovo vzaty p.Janda z CIMBU a ten sa stim nesr....l . Vysruboval, odpojil, vystriekal,vzal kefkou, hadrem a nebal sa i pretlaccit klapku tam i spet. Zalozil zasruboval a prestartoval, ked to cistil tak to potom este bral PCckom. Ne ni to ziadna veda, ked je klapka v uz trochu posahana a vycistite ju a ono to blbne, za uz nemozete to uz tam ten problem bol a rada od odbornika bola cistit kazdych 30 - 40 000km na 1,2HTP a na 1,4 MPI staci kazdych 60 000km. Cauky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 21. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2008 Zdravim chalani, nemam ani tak problem skor som velmi prekvapeny... Takze dneska som si chcel vycistit na 3-rocnej fabii 1.2 HTP 40kW skrtiacu klapku, dam dole tu saciu trubicu, a kukam klapka uplne cista!!!! Ako je to mozne? Auto ma 42 tisic km a 3 roky, pritom kamos uz mal po 2 rokoch na podobnej faii klapku riadne zahnusenu, od coho to teda zavisi ako je ta klapka zaneriadena? Fakt ma to prekvapilo ze bola uplne cista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 Moje klapka po 58800km. Myslel sem si taky že je čistá (puvodne sem ji chtel cistit kvuli kolisani otacek na volnobeh), ale kdyz uz sem to mel rozdelany, tak sem ji jen prostrikl sprejem na klapku, nechal 10 min pusobit, natocil motor pod plynem, nastavil prez VAG (coz si myslim potreba nebylo) a hle volnobezne otacky drzej jak pribitý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rbagos Vloženo 6. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2008 Ahojte borci, ja sa len chcem opytat, ze co odchadza na tych klapkach, ked sa zevraj uz neadju ani resetovat VAGem? Pokila viem tak ta kladka je viac menej elektro-mechanicka, elktricka cast je len odpor + krokovy motro, zeby on odchadzal. Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Ahoj kluci, tohle mi načetl vag a už jsem z toho auta zoufalý, jede to normálně akorát to nemá žádný tah. POradí někdo?17950 - snimac uhlu pohonu skrtici klapky (G187) - neverohodny signal Nemáš VIS 3? skontroluj vedení od klapy k řj motoru aj konektory, jak se to projevuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atemik Vloženo 11. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2008 (editace) Přestaly držet volnoběžné otáčky, nejdřív na LPG, pak už i na benzín - mám Fabku 1.4 MPI, 44kW, r.v.2001. Odpojil jsem baterku, vyndal škrtící klapku - byla dost špinavá. Vyčistil technickým benzinem - abych mohl klapku pořádně vyčistit, tak jsem ji několikrát násilím otevřel. Je na pružině, sama se vrací do původní polohy. Po namontování volnoběžné otáčky šly na 1200 jak na benál tak i LPG, ale už držely jak přibitý. Během ujetí prvních 100km šly pomalu dolů až se to upravilo na 800. Najel jsem od tý doby asi dalších tisíc km a volnoběh drží jak zamlada :-) Editováno: 11. Prosinec 2008, autor: atemik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Takto vypadá moje. ale otáčky nekolísaj a mám najeto 70tkm Půjde to vyčistit sprejem nebo se bude muset vyndat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Pekný humus. Ja by som klapku vymontoval a tak vyčistil. Je k tomu lepší prístup a aj to lepšie vyčistíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Tak jsem dnes mluvil se škoda servisem a tem mi na to řekl,že dokuď to jede,tak to nemám řešit.Předběžná cena 300,- sprej + cca 500,- práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 No je rozdiel keď to turuješ naprázdno a so záťažou. To sa potom otvorí viac ked s tým jazdíš. A predpokladám že si ju za jazdy nekontroloval No vzhľadom na to aké sú tie hadičky tenké nemyslím že by ten vzduch ak by k tom u došlo bol nejak výrazný Na 1,4 16V a mylsím že to ide aj na ostatných motorizáciách sa v akčných členoch dá testovať otvorenie a vtedy sa pekne otvorí až "dokorán" a potom sa zavrie. Ak by si mal nejaky problém či už s tým tandemom odporov čo s tam alebo káblami mal by si to v chybovej pamäti. Tak jsem taky pročistil klapku, ale přišlo mi divné, že i při plném plynu byla stále jen trošku pootevřená, skoro stejně jako při vyplém motoru... Jediný odkud to mohlo brát vzduch je filtr s aktivním uhlím k odvětrávání pal. nádrže, ale přijde mi to divný, to by to muselo tu nádrž vycucnout celou. Je to tak normální, že se to moc neotevře, nebo je někde chybka? No máš pravdepodobne vadnú kabeláž alebo je ten poťák zlý alebo jemne prerušuje. Keď som riešil Bemovo auto mal tú kabeláž dosť napnutú k tej klapke tak neviem ako to máš ty a je možné že je jeden káblik nalomený. To že to ide "normálne" je tým že tie potenciometre sú tam dva takže jeden je ok a klapka vie kde sa nachádza. Ahoj kluci, tohle mi načetl vag a už jsem z toho auta zoufalý, jede to normálně akorát to nemá žádný tah. POradí někdo?17950 - snimac uhlu pohonu skrtici klapky (G187) - neverohodny signal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 Nebudete mi to věřit,ale dnes jsem volal do jiného škoda servisu a tam mi naopak technik řekl,když už auto začne cukat, tak je pozdě. Cena cca 1500,- materiál,práce,diagnostika-seřízení. Tak já nevím komu mám věřit,zda škoda servisu nebo škoda servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 Tak já už s toho mám hlavu v pejru Ještě jsem obvolal pár autorizovaných škoda servisů a nakonec jsem se dozvěděl,že se mám na všechno vykašlat a nechat filtr i klapku na pokoji a koupit si FUEL cleaner a nelejt do prázdný nádrže a dotankovat. Tento proces provádět cca 1 ročně. Začnu tímto a uvídím.Cena od 150,- do 350,-.Servis od 1500,- do 2500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr. Zajda Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 přesně tak, nebo když dojíždíš ke křižovatce a vyřadíš, tak ti kolísají celkem hodně volnoběžné otáčky, skoro až se zadusí motor. dělalo mi to dost dlouho než jsem se odhodlal j vyčistit, ale udělal jsem to a od té doby je víc jak rok pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr. Zajda Vloženo 6. Únor 2009 Sdílet Vloženo 6. Únor 2009 prejavy blbnutia klapky su napr. ked nastartujes motor "teply" tak tesne po tom ako otacky vybehnu hore a postupne sa vracaju tak otackomer zbehne az prilis nizko a skoro sa zadusi motor. aspon takto som to mal ja kym som necistil. přesně tak, nebo když dojíždíš ke křižovatce a vyřadíš, tak ti kolísají celkem hodně volnoběžné otáčky, skoro až se zadusí motor. dělalo mi to dost dlouho než jsem se odhodlal j vyčistit, ale udělal jsem to a od té doby je víc jak rok pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 (editace) Dnes som vycistil tiez skrtiacu klapku cisticom brzd .Mal som ju uplne vonku bola celkom cista kolisali mi otacky pri volnobehu a pri starte zohriateho motora mi nenormalne kolisali skoro az do vypnutia motora skoda ze som nenafotil .Cistil som ju tak ze som ju otvoril s citom a vsetko poriadbe ocisil inak by to neslo ked to len striekate do sania tak sa to urcite nevycisti to je podla mna nachvilu .Auto som nastartoval bez ziadnych problemov ani som nenastavoval skrtiacu klapku ide perfektne nekolisu otacky vobec a mam pocit ze aj lepsie akceleruje. So servisom sa to neda porovnat tam mi to cistili a trhalo stale a este som zato musel aj zaplatit Nie je nad to ked si to urobi clovek sam zdar Editováno: 14. Únor 2009, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lastov Vloženo 15. Únor 2009 Sdílet Vloženo 15. Únor 2009 Tak jsem předevčírem vyčistil škrtící klapku pomocí spraye - čistil jsem tak, že jsem stříkal do zapnutého motoru - když se začal motor dusit, bylo mi přidána kolegou na cca 3000-5000 ot/min. Pak se mi zdálo vše ok. Dnes jsem jel trasu cca 50km, volnoběžné otáčky téměř v pohodě (oproti předchozímu stavu, který mě motivoval k jejímu vyčištění), až na to, že se mi po dojezdu a následném nastartování po cca 2 hodinách rozsvítila kontrolka elektroniky motoru. Škrtící klapku jsem nedemontoval a ani s ní nijak nepohyboval - jen jsem použil spray na čištění. Může mít kontrolka elektroniky motoru něco společné s tímto čištěním? Fabia 1,4 MPI (44kw) Moc děkuji za rady - nevím teď co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lastov Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Tak jsem se dnes vydal do škoda servisu - cestou mi ta protivná kontrolka zhasla, jako by tušila, že se jede na výlet kvůli ní :-). V servisu mi udělali diagnostiku a chyby smazali - bylo to ohledně chudé palivové směsi, která byla v době, kdy jsem stříkal spray do motoru za běhu....ještě tam bylo vynechávání válců 1,2,3,4 - z důvodu chudé směsi. Tak uvidím, jestli to na mě nezačně svítit zas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TELEPORT Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 (editace) to by me zajimalo jak se projevi spatna klapka jak to poznam Editováno: 16. Únor 2009, autor: TELEPORT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 kolisanie otáčok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TELEPORT Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 a kolisani pri chodu vozu nebo i pri neutralu ted mi v neutraslu otacky litaji a auto sebou cuka nemohlo by to byt ono ...teda klapka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.