Přejít na obsah

rozvody 1.2 HTP


lada

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Ok ja sa nachadzam v irsku a tyto mechanici su trubky takze ked sa jedna o takuto vec ako je dat modifikovanu lyzinu z novsieho modelu tak pozeraju ako trubky :-) preto sa musim uistit ze objedna spravne veci a ze pochopil co chcem. Chcem sa este opytat stare lyziny boli obidve rovnakej dlzky? Lebo som pozeral irsku stranku na nahradne diely a tam maju jeden komplet kit na vsetky modely od roku 2002 hore, tak to vyzera ze asi predavaju uz iba modifikovane, opravte ma ked sa mylim. Tu je ten kit: www.micksgarage.com/engine-parts/timing-chain-kits/seat/ibiza/ibiza-mk-iv/2002-2009/1.2/16523

Viem ze to je seat a som ma fore skoda ale na seate nic take neriesili a odkazali ma na skoda forum. Motory su aj tak rovnake :-) vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Páni,

 

myslíte si, že toto je skočené? Mojim laickým očkom sa mi to nezdá, ale to som fakt laik. Viem, že najlepšie by to bolo zistiť pomocou aretačných prípravkov, no tie nemám a tak sa pýtam.

 

Ďakujem

post-53788-0-56207400-1389981241_thumb.j

Editováno: , autor: miggy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim tak aj mne prdli rozvody na 1.2 47kw :-( cital som tu ze sa dava dlhsia lyzina, ja chcem vymenit komplet retaz zo vsetkym a preto sa vas chcem opytat ked chcem dlhsiu lyzinu mam si pytat komplet z modelu 2005 a vyssie na motor 1.2 47kw, vsetko je rovnake len ta lyzina je dlhsia? Vdaka

 

Rozhodne sú tam dlhšie tie vodiace lyžiny, ale už to niekomu skočilo aj s nimi - aj ked je menej pravdepodobné že sa to stane. Zvyšok neviem, bolo by fajn mať tam reťaz ktorá sa tak rýchlo nevyťahá.

Ja som tú opravu dohadoval s p. Kaslom z Revnic a on vraj má na tie lyžiny nejaké vlastné vylepšenie - evidentne si škodovka udržuje status auta domácich kutilov :-)

 

Ja mám teda zatiaľ pôvodný rozvod AZQ a viem že od určitého času sa môžem spoľahnúť že to bude pri štarte chrastiť pokiaľ tam bol kvalt a nebola ručka. aj na rovine časom z napináka vytečie olej a reťaz je na voľno. Ked auto používam ja tak sa to nestáva, ale už to budem musieť dať opraviť. To aby sa človek bál meniť predné kolesá, lebo aj tým sa ten napinák pretlačí.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, Díky za info. Na tej strane to vlastne preskakuje kým to nie je upravené.

Keď sa nazbierajú prachy, dám to Kaslovi a pôjde nový rozvod a zrejme aj hlava. Potom zistím aky zlepšovák tam dáva on a napíšem.

Akurát aj on je z ľudí čo razia teóriu pilín z katalyzátora prenikajúcich k ventilom :) Pochybujem že na to má nejaké spoľahlivé dôkazy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím. Stal jsem se novým majitelem Fabie 1.2 HTP 47KW. Pročetl jsem celé toto téma a chápu dobře že tato motorizace je poháněna řetězem a ne řemenem. Nicméně v práci mě dva lidi přesvědčují že tam mám právě řemen a v 90 000 tisících musím udělat rozvody. Je tu tedy odborník který mě ujistí že je tam řetěz? Jedná se o Fábii 1.2 HTP 47kw BME r.v. 1.2007

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Stal jsem se novým majitelem Fabie 1.2 HTP 47KW. Pročetl jsem celé toto téma a chápu dobře že tato motorizace je poháněna řetězem a ne řemenem. Nicméně v práci mě dva lidi přesvědčují že tam mám právě řemen a v 90 000 tisících musím udělat rozvody. Je tu tedy odborník který mě ujistí že je tam řetěz? Jedná se o Fábii 1.2 HTP 47kw BME r.v. 1.2007

Děkuji

Nic se nedej, žádný řemen tam není. ZDE máš pěkné obrázky motoru HTP. Tak jim to ukaž. :kol-28:

 

 

Myslim ze remen zacali pouzivat az kratko pred uvedenim Rapida.

Nu a ty se pro změnu podívej SEM a zjistíš, že tam je stále řetěz - u Rapida se (kromě některých konstrukčních vylepšení) změnilo označení na MPI a zvýšil výkon na 55 kW. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravim mam Fabiu 1.2 HTP 40kW 150k najazdene a posledne dva mesiace ak auto dlhsie stoji (den, dva,..) tak obcas po nastartovani zahrkoce na 1-2 sekundy. Nerobi to pravidelne, mozno kazde 3. nastartovanie po dlhsom stati. Je to dovod na vymenu rozvodov? Auto bolo v servise po 150k najazdenych km a zevraj vsetko ok.

Editováno: , autor: xpeter88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jste si jistí s tím natlakováním???

 

Už jsem to psal jednou, V napínáku je pružina. Někdo zkoušel a tady jsou i fotky http://forum.skodaho...dpost&p=1833167 že tlačí na napínák silou až 14 kg. 

 

A k tomu tlačí olej tlakem (cca 2 až 6 kg/cm2) na píst o průměru odhadem 8 mm (tj. 0,5 cm2). Takže silou 1 až 3 kg a to bych řekl, že nestojí (zejména při volnoběhu) skoro za řeč. Bojím se, že tlakem oleje v napínáku to nebude. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S hydroštely a tlakováním je to to samé. V hydroštelu se nemá co a jak tlakovat, jednou dírou tam olej přitéká a druhou volně odtéká. viz obrázek v příloze. A z prostoru "4" nemá olej kam odtéct, protože kanál, kterým olej přitéká je nad ním (nad prostorem 4). Jediná možnost je, že vyteče olej z hydroštelů u ventilů, které zůstaly po zastavení motoru otevřené. A to by se jednalo možná o dva ventily. 

Zdvihátko 2.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Niesom si praveze isty ze su to rozvody. Neviem ani ci su to hydrostely - proste to zabuchoce/chrasti (snad nieco medzi tym) v pravidelnych intervaloch s tym ze jak cas bezi intervaly sa predlzuju jak padaju otacky. Cele to trva okamzik ako som pisal 1-2 sekundy. Co ine to moze byt a co by som mal dat skontrolovat ked v servise na to nepovedali nic? Nikdy predtym sa to nedialo cize nieco sa urcite zacina kaslat:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...