lipan-pan Vloženo 1. Září 2013 Sdílet Vloženo 1. Září 2013 Začátek r.v.2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lipan-pan Vloženo 1. Září 2013 Sdílet Vloženo 1. Září 2013 rok 2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popotuner Vloženo 12. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2013 Zdravim tak aj mne prdli rozvody na 1.2 47kw :-( cital som tu ze sa dava dlhsia lyzina, ja chcem vymenit komplet retaz zo vsetkym a preto sa vas chcem opytat ked chcem dlhsiu lyzinu mam si pytat komplet z modelu 2005 a vyssie na motor 1.2 47kw, vsetko je rovnake len ta lyzina je dlhsia? Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 12. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2013 Ano tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popotuner Vloženo 12. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2013 Ok ja sa nachadzam v irsku a tyto mechanici su trubky takze ked sa jedna o takuto vec ako je dat modifikovanu lyzinu z novsieho modelu tak pozeraju ako trubky :-) preto sa musim uistit ze objedna spravne veci a ze pochopil co chcem. Chcem sa este opytat stare lyziny boli obidve rovnakej dlzky? Lebo som pozeral irsku stranku na nahradne diely a tam maju jeden komplet kit na vsetky modely od roku 2002 hore, tak to vyzera ze asi predavaju uz iba modifikovane, opravte ma ked sa mylim. Tu je ten kit: www.micksgarage.com/engine-parts/timing-chain-kits/seat/ibiza/ibiza-mk-iv/2002-2009/1.2/16523 Viem ze to je seat a som ma fore skoda ale na seate nic take neriesili a odkazali ma na skoda forum. Motory su aj tak rovnake :-) vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 12. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2013 este neviem ci aj sponovak neni modifikovnayy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 (editace) Páni, myslíte si, že toto je skočené? Mojim laickým očkom sa mi to nezdá, ale to som fakt laik. Viem, že najlepšie by to bolo zistiť pomocou aretačných prípravkov, no tie nemám a tak sa pýtam. Ďakujem Editováno: 17. leden 2014, autor: miggy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 s fotky to nemáš šancu zistiť , úplne stačí aj to že to bude natiahnuté a nedáš to na prípravky .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 Zdravim tak aj mne prdli rozvody na 1.2 47kw :-( cital som tu ze sa dava dlhsia lyzina, ja chcem vymenit komplet retaz zo vsetkym a preto sa vas chcem opytat ked chcem dlhsiu lyzinu mam si pytat komplet z modelu 2005 a vyssie na motor 1.2 47kw, vsetko je rovnake len ta lyzina je dlhsia? Vdaka Rozhodne sú tam dlhšie tie vodiace lyžiny, ale už to niekomu skočilo aj s nimi - aj ked je menej pravdepodobné že sa to stane. Zvyšok neviem, bolo by fajn mať tam reťaz ktorá sa tak rýchlo nevyťahá. Ja som tú opravu dohadoval s p. Kaslom z Revnic a on vraj má na tie lyžiny nejaké vlastné vylepšenie - evidentne si škodovka udržuje status auta domácich kutilov :-) Ja mám teda zatiaľ pôvodný rozvod AZQ a viem že od určitého času sa môžem spoľahnúť že to bude pri štarte chrastiť pokiaľ tam bol kvalt a nebola ručka. aj na rovine časom z napináka vytečie olej a reťaz je na voľno. Ked auto používam ja tak sa to nestáva, ale už to budem musieť dať opraviť. To aby sa človek bál meniť predné kolesá, lebo aj tým sa ten napinák pretlačí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 dlhšia vodiaca lišta je len na strane výfukovej vačky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 OK, Díky za info. Na tej strane to vlastne preskakuje kým to nie je upravené. Keď sa nazbierajú prachy, dám to Kaslovi a pôjde nový rozvod a zrejme aj hlava. Potom zistím aky zlepšovák tam dáva on a napíšem. Akurát aj on je z ľudí čo razia teóriu pilín z katalyzátora prenikajúcich k ventilom Pochybujem že na to má nejaké spoľahlivé dôkazy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Rozvody mam uz opravene, po 120t km to uz bolo opotrebene dost na to aby vymenili celu sadu. Davaju tam nejaky iny napinak retaze ktory neumozni aby to tam bolo prilis volne. Auto som odvtedy vzdy postavil na kvalt a vsetko OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Naahk Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Zdravím. Stal jsem se novým majitelem Fabie 1.2 HTP 47KW. Pročetl jsem celé toto téma a chápu dobře že tato motorizace je poháněna řetězem a ne řemenem. Nicméně v práci mě dva lidi přesvědčují že tam mám právě řemen a v 90 000 tisících musím udělat rozvody. Je tu tedy odborník který mě ujistí že je tam řetěz? Jedná se o Fábii 1.2 HTP 47kw BME r.v. 1.2007 Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Ano maš reťaz a BME ani nepreskakuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Myslim ze remen zacali pouzivat az kratko pred uvedenim Rapida. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 v akom motore? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 Zdravím. Stal jsem se novým majitelem Fabie 1.2 HTP 47KW. Pročetl jsem celé toto téma a chápu dobře že tato motorizace je poháněna řetězem a ne řemenem. Nicméně v práci mě dva lidi přesvědčují že tam mám právě řemen a v 90 000 tisících musím udělat rozvody. Je tu tedy odborník který mě ujistí že je tam řetěz? Jedná se o Fábii 1.2 HTP 47kw BME r.v. 1.2007 Děkuji Nic se nedej, žádný řemen tam není. ZDE máš pěkné obrázky motoru HTP. Tak jim to ukaž. Myslim ze remen zacali pouzivat az kratko pred uvedenim Rapida. Nu a ty se pro změnu podívej SEM a zjistíš, že tam je stále řetěz - u Rapida se (kromě některých konstrukčních vylepšení) změnilo označení na MPI a zvýšil výkon na 55 kW. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Naahk Vloženo 27. Únor 2014 Sdílet Vloženo 27. Únor 2014 hubo44 a Pawouk děkuji. Hned mám lepší pocit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpeter88 Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 (editace) Zdravim mam Fabiu 1.2 HTP 40kW 150k najazdene a posledne dva mesiace ak auto dlhsie stoji (den, dva,..) tak obcas po nastartovani zahrkoce na 1-2 sekundy. Nerobi to pravidelne, mozno kazde 3. nastartovanie po dlhsom stati. Je to dovod na vymenu rozvodov? Auto bolo v servise po 150k najazdenych km a zevraj vsetko ok. Editováno: 23. Březen 2014, autor: xpeter88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 40kw verzie vraj nepreskakuju . to ze zahrkoce robi preto lebo si predtym preparkoval resp "kratko popojel z vozem" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpeter88 Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 No vacsinou jazdim 30km trasy jednorazovo. Ked ale uz nastartujem 2. krat vsetko ok. Viem ze je tam napinak a chvilu trva kym sa natlakuje len ci nemoze byt zrovna kriticke miesto prinpreskoceni prave tato chvila ked je tam trosku vola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Jste si jistí s tím natlakováním??? Už jsem to psal jednou, V napínáku je pružina. Někdo zkoušel a tady jsou i fotky http://forum.skodaho...dpost&p=1833167 že tlačí na napínák silou až 14 kg. A k tomu tlačí olej tlakem (cca 2 až 6 kg/cm2) na píst o průměru odhadem 8 mm (tj. 0,5 cm2). Takže silou 1 až 3 kg a to bych řekl, že nestojí (zejména při volnoběhu) skoro za řeč. Bojím se, že tlakem oleje v napínáku to nebude. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 a je to řetěz, a nebo zacvakají hydroštely? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 S hydroštely a tlakováním je to to samé. V hydroštelu se nemá co a jak tlakovat, jednou dírou tam olej přitéká a druhou volně odtéká. viz obrázek v příloze. A z prostoru "4" nemá olej kam odtéct, protože kanál, kterým olej přitéká je nad ním (nad prostorem 4). Jediná možnost je, že vyteče olej z hydroštelů u ventilů, které zůstaly po zastavení motoru otevřené. A to by se jednalo možná o dva ventily. Zdvihátko 2.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpeter88 Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Niesom si praveze isty ze su to rozvody. Neviem ani ci su to hydrostely - proste to zabuchoce/chrasti (snad nieco medzi tym) v pravidelnych intervaloch s tym ze jak cas bezi intervaly sa predlzuju jak padaju otacky. Cele to trva okamzik ako som pisal 1-2 sekundy. Co ine to moze byt a co by som mal dat skontrolovat ked v servise na to nepovedali nic? Nikdy predtym sa to nedialo cize nieco sa urcite zacina kaslat:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.