bobesh Vloženo 12. Dubna Vloženo 12. Dubna Ahoj. Prave jsem si privezl novy S4 L&K 2.0 TSI 195kW na R19. Predepsane tlaky pneu jsou vpredu i vzadu 2.9. To mi prijde hodne vysoko a predpokladal bych ze je to kvuli ekologii a spotrebe. Na jaky tlak prosim hustite Vy? Diky za odpovedi. Citovat
kjus Vloženo 14. Dubna Vloženo 14. Dubna Asi v tomto nejsem správný Čech, ale přiznám si, že nejsem odborník na všechno, a navzdory všem hospodským radám se zkrátka řídím tím, co mi doporučuje výrobce. 1 Citovat
Bigbore Vloženo 14. Dubna Vloženo 14. Dubna 2,9 je dost to v lete bude aj cez 3,0. Nederie vam to stred pneu pri takych tlakoch? Ja som fukal na 2,5 a stred pneu total zjazdeny a prva otazka v servise ci neprefukujem pneu. 2,5 mam podla Skodovky predpisane a daval som 2,8 do Chorvatska plne nalozeny a uz to bolo tvrde ako svina. Mam sice Sup III no ale ajtak. Mozno by som napisal vyrobcovi danej pneu resp. nejakemu zastupeniu v CR ci su take tlaky v poriadku. Mozno neodpisu ale za mail nedas nic. Citovat
SkodaRapid Vloženo 14. Dubna Vloženo 14. Dubna (editace) Ahoj, ja mam S4 L&K 2.0 TSI 150kW na R19 a mam predepsanych 2,5 vpredu i vzadu. Editováno: 14. Dubna, autor: SkodaRapid Citovat
mito7 Vloženo 15. Dubna Vloženo 15. Dubna (editace) Aha, mám S4 L&K TSI 4x4 liftback a tlaky mám minimálně 2,8, ale až 3,4. To je zvláštní. Při nižším tlaku auto "nadává" a nutí mě dofoukat. Dám to tam normálně a je to vzhůru nohama. Dám to tam vzhůru nohama a je to zas vzhůru nohama. Editováno: 15. Dubna, autor: mito7 Citovat
dfga Vloženo 25. Dubna Vloženo 25. Dubna To su krali toto Dozadu 3,4 S tym chces ist na dovolenku, by ma drblo na rozbitej madarskej dialnici na tych dierach... Citovat
Bigbore Vloženo 25. Dubna Vloženo 25. Dubna Co im uz uplne drbe. By som sa spytal vazne v Skodovke ci ti preplatia nerovnomerne zjazdene pneu kvoli takym tlakom. Aj 2,8 je vela a nie 3,4. Citovat
stanmar Vloženo 25. Dubna Vloženo 25. Dubna To je tak pro jízdu jen s řidičem - chtěl bych při takovém tlaku vidět ta kola při plném zatížení. 3,4 je na druhou stranu trochu extrém - to se mi taky nezdá. 2 Citovat
dfga Vloženo 28. Dubna Vloženo 28. Dubna Ja jazdím sám, resp. žena má 47 kíl a dieťa je v sedačke ešte 2.6 pochopím ale viac nie Citovat
hamoun Vloženo 28. Dubna Vloženo 28. Dubna foukejte to, co je na víčku. výrobce to nějak vymyslel a tak to má být. zbytečně řešíte ... 1 Citovat
bobesh Vloženo 29. Dubna Autor Vloženo 29. Dubna Asi mate Pravdu a ja sam jsem to vzdycky tak delal. Tohle mi jenom prislo docela neobvykle a tak me zajimal nazor ostatnich. Citovat
JackP Vloženo 30. Dubna Vloženo 30. Dubna Zdravím z Polska! Čekám na dodání mého vozu Superb 4 Sportline 204KM TSI za 1 měsíc s 19" koly. Je zajímavé, že méně vybavená verze Selection bez dalších doplňků s 265KM TSI a 19" koly vyžaduje tlak 2,9 baru a v konfigurátoru si můžete objednat L&K 19" 204KM TSI se všemi dalšími doplňky, což váš vůz ztíží a bude vyžadovat tlak 2,5 baru. 2,9 baru pro 265 TSI se podle mého názoru vztahovalo k homologačnímu testu WLTP a nemá smysl s ním jezdit denně. Citovat
bobesh Vloženo 30. Dubna Autor Vloženo 30. Dubna Ja mam 2.0 TSI L&K 195 kW R19 a predepsane tlaky jsou 2.9. Kde jste videl tech 2,5 prosim? Citovat
SkodaRapid Vloženo 30. Dubna Vloženo 30. Dubna @JackP Díky za tabulku 👍 Z tabulky je patrné, že pouze silnější motory (195kW - takže větší zatížení) a/nebo s podvozkem 4x4 (větší hmotnost) mají větší tlaky, jinak 2,5. Nehledal bych v tom nic dalšího a jak psal @hamoun foukal bych podle předepsaných hodnot. Citovat
JackP Vloženo 30. Dubna Vloženo 30. Dubna @Skoda Rapid Souhlasím, že 4x4 je trochu těžší, ale i tak má 4x4 TSI menší hmotnost než plně vybavený 110kW TDI L&K, takže tlak v pneumatikách 2,9 mi nedává smysl pro každodenní používání, zvláště pokud někdo řídí auto většinu času sám. Citovat
dfga Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května Ten 195kW TSI zadok na 3,4 je ulet. To bude skakat nonstop Kazdu sezonu nove zadne gumy. Citovat
kjus Vloženo 2. Května Vloženo 2. Května Tak zlé to nebude. Ale zase by se lidi konečně naučili dávat lepší pneu dozadu. Citovat
mito7 Vloženo 5. Května Vloženo 5. Května V 30. 4. 2025 na 10:09, SkodaRapid napsal: @JackP Díky za tabulku 👍 Z tabulky je patrné, že pouze silnější motory (195kW - takže větší zatížení) a/nebo s podvozkem 4x4 (větší hmotnost) mají větší tlaky, jinak 2,5. Nehledal bych v tom nic dalšího a jak psal @hamoun foukal bych podle předepsaných hodnot. Zvláštní je, že TDI 4x4 je těžší než TSI 4x4 a tlaky má menší? Citovat
gambaboi Vloženo 5. Května Vloženo 5. Května (editace) Nesúvisí to s tým, že 2.0TSI 195kW má výrazne kratšie zrýchlenie z 0 na 100 a má vyššiu konštrukčnú rýchlosť? Editováno: 5. Května, autor: gambaboi Citovat
McMatej Vloženo 5. Května Vloženo 5. Května Nechci vám do toho kecat, hádáte se tady o desetinách baru a kdo z vás má kalibrovaný nebo alespoň zkontrolovaný tlakoměr? 😉 1 Citovat
bobesh Vloženo 5. Května Autor Vloženo 5. Května Ta moje puvodni otazka byla spojena s tim, ze jsem od nekoho slysel, ze tohle automobilky delaji kvuli emisim. Naprosto souhlasim s nazorem ridit se tim co doporucuje vyrobce a verte mi, ze do ted jsem to striktne delal. Tyhle tlaky mi ale nedavaji nejak smysl a tak se ptam tady. Ono se s tim asi jezdit da, ale nevim zda je to fakt idealni. I v nejakych recenzich jsem videl, ze tohle vzbuzovalo docela udiv. Citovat
dfga Vloženo 6. Května Vloženo 6. Května Jasne, ze to TSI ma vyssie aby malo nizsiu spotrebu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.