Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj. Prave jsem si privezl novy S4 L&K 2.0 TSI 195kW na R19. Predepsane tlaky pneu jsou vpredu i vzadu 2.9. To mi prijde hodne vysoko a predpokladal bych ze je to kvuli ekologii a spotrebe. Na jaky tlak prosim hustite Vy? Diky za odpovedi.

Stejná motorizace a foukám na 2,8 

Asi v tomto nejsem správný Čech, ale přiznám si, že nejsem odborník na všechno, a navzdory všem hospodským radám se zkrátka řídím tím, co mi doporučuje výrobce.

2,9 je dost to v lete bude aj cez 3,0. Nederie vam to stred pneu pri takych tlakoch? Ja som fukal na 2,5 a stred pneu total zjazdeny a prva otazka v servise ci neprefukujem pneu. 2,5 mam podla Skodovky predpisane a daval som 2,8 do Chorvatska plne nalozeny a uz to bolo tvrde ako svina. Mam sice Sup III no ale ajtak. Mozno by som napisal vyrobcovi danej pneu resp. nejakemu zastupeniu v CR ci su take tlaky v poriadku. Mozno neodpisu ale za mail nedas nic.

Ahoj, ja mam S4 L&K 2.0 TSI 150kW na R19 a mam predepsanych 2,5 vpredu i vzadu.

 

IMG_8786.jpg

Upraveno od SkodaRapid

Aha, mám S4 L&K TSI 4x4 liftback a tlaky mám minimálně 2,8, ale až 3,4. To je zvláštní. Při nižším tlaku auto "nadává" a nutí mě dofoukat.image.thumb.jpeg.c4dd3a92a88f05e97af1a77d648f8163.jpeg

Dám to tam normálně a je to vzhůru nohama. Dám to tam vzhůru nohama a je to zas vzhůru nohama.

Upraveno od mito7

  • 2 týdny později...

To su krali toto :D Dozadu 3,4 :D S tym chces ist na dovolenku, by ma drblo na rozbitej madarskej dialnici na tych dierach... :D 

Co im uz uplne drbe. By som sa spytal vazne v Skodovke ci ti preplatia nerovnomerne zjazdene pneu kvoli takym tlakom. Aj 2,8 je vela a nie 3,4.

2,3 na nase cesty max. 

To je tak pro jízdu jen s řidičem - chtěl bych při takovém tlaku vidět ta kola při plném zatížení. 3,4 je na druhou stranu trochu extrém - to se mi taky nezdá.

 

Ja jazdím sám, resp. žena má 47 kíl a dieťa je v sedačke :D ešte 2.6 pochopím ale viac nie

foukejte to, co je na víčku. výrobce to nějak vymyslel a tak to má být. zbytečně řešíte ... 

 

  • Autor

Asi mate Pravdu a ja sam jsem to vzdycky tak delal. Tohle mi jenom prislo docela neobvykle a tak me zajimal nazor ostatnich.

Zdravím z Polska!
Čekám na dodání mého vozu Superb 4 Sportline 204KM TSI za 1 měsíc s 19" koly.

Je zajímavé, že méně vybavená verze Selection bez dalších doplňků s 265KM TSI a 19" koly vyžaduje tlak 2,9 baru a v konfigurátoru si můžete objednat L&K 19" 204KM TSI se všemi dalšími doplňky, což váš vůz ztíží a bude vyžadovat tlak 2,5 baru.

2,9 baru pro 265 TSI se podle mého názoru vztahovalo k homologačnímu testu WLTP a nemá smysl s ním jezdit denně.

  • Autor

Ja mam 2.0 TSI L&K 195 kW R19 a predepsane tlaky jsou 2.9. Kde jste videl tech 2,5 prosim?

@JackP Díky za tabulku 👍

 

Z tabulky je patrné, že pouze silnější motory (195kW - takže větší zatížení) a/nebo s podvozkem 4x4 (větší hmotnost) mají větší tlaky, jinak 2,5. Nehledal bych v tom nic dalšího a jak psal @hamoun foukal bych podle předepsaných hodnot.

@Skoda Rapid

 

Souhlasím, že 4x4 je trochu těžší, ale i tak má 4x4 TSI menší hmotnost než plně vybavený 110kW TDI L&K, takže tlak v pneumatikách 2,9 mi nedává smysl pro každodenní používání, zvláště pokud někdo řídí auto většinu času sám.

Ten 195kW TSI zadok na 3,4 je ulet.

To bude skakat nonstop :D

Kazdu sezonu nove zadne gumy. 

 

Tak zlé to nebude. Ale zase by se lidi konečně naučili dávat lepší pneu dozadu.

V 30. 4. 2025 na 10:09, SkodaRapid napsal:

@JackP Díky za tabulku 👍

 

Z tabulky je patrné, že pouze silnější motory (195kW - takže větší zatížení) a/nebo s podvozkem 4x4 (větší hmotnost) mají větší tlaky, jinak 2,5. Nehledal bych v tom nic dalšího a jak psal @hamoun foukal bych podle předepsaných hodnot.

Zvláštní je, že TDI 4x4 je těžší než TSI 4x4 a tlaky má menší?

Nesúvisí to s tým, že 2.0TSI 195kW má výrazne kratšie zrýchlenie z 0 na 100 a má vyššiu konštrukčnú rýchlosť?

Upraveno od gambaboi

Nechci vám do toho kecat, hádáte se tady o desetinách baru a kdo z vás má kalibrovaný nebo alespoň zkontrolovaný tlakoměr? 😉

  • Autor

Ta moje puvodni otazka byla spojena s tim, ze jsem od nekoho slysel, ze tohle automobilky delaji kvuli emisim. Naprosto souhlasim s nazorem ridit se tim co doporucuje vyrobce a verte mi, ze do ted jsem to striktne delal. Tyhle tlaky mi ale nedavaji nejak smysl a tak se ptam tady. Ono se s tim asi jezdit da, ale nevim zda je to fakt idealni. I v nejakych recenzich jsem videl, ze tohle vzbuzovalo docela udiv.

Jasne, ze to TSI ma vyssie aby malo nizsiu spotrebu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.