Publikováno Únor 6, 200718 r chci dodelat klimu a mel jsem vzdycky dojem ze klima je poloautomat, teda ze klima umi hlidat teplotu kterou nastavim otocnym ovladacem, proste micha vzduch dany klimou se vzduchem z venku pomoci servem rizene klapky clovek, ktery by mel provadet montaz tvrdi, ze origo klimy do fabii tohle neumi, ze je vse manualni, tudiz stupne na otocnem ovladaci jsou pro srandu...ze klima neumi hlidat teplotu a proste jen fuci studeny vzduch prohledal jsem forum ale nenasel jsem presvedcivou odpoved na ktere strane je pravda takze prosim ty, kteri klimu maji, at mi odpovi jak to vlastne je. diky
Únor 6, 200718 r já budu co nevidět klimu taky montovat, už je koupená ale dle mě, to klima ve Fábii umí. Naco by tam pak byly různá čidla teploty. Jinak rozdíl v poloautomatu a climatroniku je asi ten, že na climatroniku se nastaví přesně 20°C a ona fouká 20°C. A poloautomat se otáčí kolečkem na přibližnou teplotu, ale taky si hlídá nastevou teplotu. Toť můj názor, ale přesně ti to řekne Makov
Únor 7, 200718 r chci dodelat klimu a mel jsem vzdycky dojem ze klima je poloautomat, teda ze klima umi hlidat teplotu kterou nastavim otocnym ovladacem, proste micha vzduch dany klimou se vzduchem z venku pomoci servem rizene klapkyclovek, ktery by mel provadet montaz tvrdi, ze origo klimy do fabii tohle neumi, ze je vse manualni, tudiz stupne na otocnem ovladaci jsou pro srandu...ze klima neumi hlidat teplotu a proste jen fuci studeny vzduch prohledal jsem forum ale nenasel jsem presvedcivou odpoved na ktere strane je pravda takze prosim ty, kteri klimu maji, at mi odpovi jak to vlastne je. diky Neboj je poloautomatická, takže teplotu si hlídá při zapnuté i vypnuté klimatizaci.
Únor 7, 200718 r já budu co nevidět klimu taky montovat, už je koupená ale dle mě, to klima ve Fábii umí. Naco by tam pak byly různá čidla teploty. Jinak rozdíl v poloautomatu a climatroniku je asi ten, že na climatroniku se nastaví přesně 20°C a ona fouká 20°C. A poloautomat se otáčí kolečkem na přibližnou teplotu, ale taky si hlídá nastevou teplotu. Toť můj názor, ale přesně ti to řekne Makov Tak hlavní rozdíl je, že Climatronic si sám mění rychlost ventilátoru a směr proudění vzduchu do kabiny. Teplota nastavená na klimatizaci by měla být teplota vzduchu v interiéru vozu a ne proudícího do kabiny. U každé klimatizace musíš brát teplotu s rezervou, žádná není přesná.
Únor 7, 200718 r já budu co nevidět klimu taky montovat, už je koupená ale dle mě, to klima ve Fábii umí. Naco by tam pak byly různá čidla teploty. Jinak rozdíl v poloautomatu a climatroniku je asi ten, že na climatroniku se nastaví přesně 20°C a ona fouká 20°C. A poloautomat se otáčí kolečkem na přibližnou teplotu, ale taky si hlídá nastevou teplotu. Toť můj názor, ale přesně ti to řekne Makov Tak hlavní rozdíl je, že Climatronic si sám mění rychlost ventilátoru a směr proudění vzduchu do kabiny. Teplota nastavená na klimatizaci by měla být teplota vzduchu v interiéru vozu a ne proudícího do kabiny. U každé klimatizace musíš brát teplotu s rezervou, žádná není přesná. přesně tohle jsem chtěl říct
Únor 7, 200718 r kluci, kde kupujete klimu? Jo, kde kupujete? Chci taky jeden Climatronic a pak někoho, kdo mi jí namontuje, hm?
Únor 7, 200718 r S Kaskom sme boli na nu az v DETVE ale cena myslim luxusna.On ma 1,4 MPI a tam treba pomenit este par veci.....Na 1,2 je to troska jednoduchsie. Treba davat inzeraty.
Únor 7, 200718 r S Kaskom sme boli na nu az v DETVE ale cena myslim luxusna.On ma 1,4 MPI a tam treba pomenit este par veci.....Na 1,2 je to troska jednoduchsie.Treba davat inzeraty. Povíš kolik? Má představa je tak 20 tis. a spousta práce, rozhodně bych si na to sám netroufl...
Únor 7, 200718 r klima stála 10000SK, cca 8000Kč, ale musím dokoupit alternátor 90A. Ten mě bude stát cca 2000Kč, pak nějaké výdaje za práci, a naplnění 1000Kč. Můj hrubý odhad zní cca 15000Kč.( Plus mínus)
Únor 7, 200718 r klima vo fabii je poloautomaticka to znamena ze ovladacni nastavis teplotu a kde ma fukat a ona uz sama fuka a drzi teplotu.
Únor 7, 200718 r Autor asi vyberu jineho servismana kdyz nevi o jakou klimu doopravdy jde, kdo vi co by vymastil pri montazi.
Únor 12, 200718 r tak jsem ještě přemýšlel nad rozdílem mezi automatem a poloautomatem a napadla mě ještě jedna věc. Automat i poloautomat drží, alespoň přibližně, nastavenou teplotu. Ale poloautomat fouká stejnou silou, tzn, že si dáte na 1. nebo 2. nebo 3. resp. 4. stupeň regulace foukání a fouká vám stále stejně. Kdežto automat, fouká dle potřeby. Když je auto rozpálené a vy do něj sedněte, začně to fučet jako blázen a po dosažení přibližné teploty se fučák zmírní automaticky, což poloautomat neumí. To je myslím jeden ze zásadních rozdílů mezi climatronikem a poloautomatem na tohle jsem přišel při přesedání z otcového auta (climatronicu) do máminého(poloautomatu) :) Ale nebylo by na škodu mít ve Fábce climatronic. Určitě by to nějak šlo...
Únor 12, 200718 r tak jsem ještě přemýšlel nad rozdílem mezi automatem a poloautomatem a napadla mě ještě jedna věc. Automat i poloautomat drží, alespoň přibližně, nastavenou teplotu. Ale poloautomat fouká stejnou silou, tzn, že si dáte na 1. nebo 2. nebo 3. resp. 4. stupeň regulace foukání a fouká vám stále stejně. Kdežto automat, fouká dle potřeby. Když je auto rozpálené a vy do něj sedněte, začně to fučet jako blázen a po dosažení přibližné teploty se fučák zmírní automaticky, což poloautomat neumí. To je myslím jeden ze zásadních rozdílů mezi climatronikem a poloautomatem na tohle jsem přišel při přesedání z otcového auta (climatronicu) do máminého(poloautomatu) :) Ale nebylo by na škodu mít ve Fábce climatronic. Určitě by to nějak šlo... tak jedine tam dať toto z toho auta
Únor 12, 200718 r tak jsem ještě přemýšlel nad rozdílem mezi automatem a poloautomatem a napadla mě ještě jedna věc. Automat i poloautomat drží, alespoň přibližně, nastavenou teplotu. Ale poloautomat fouká stejnou silou, tzn, že si dáte na 1. nebo 2. nebo 3. resp. 4. stupeň regulace foukání a fouká vám stále stejně. Kdežto automat, fouká dle potřeby. Když je auto rozpálené a vy do něj sedněte, začně to fučet jako blázen a po dosažení přibližné teploty se fučák zmírní automaticky, což poloautomat neumí. To je myslím jeden ze zásadních rozdílů mezi climatronikem a poloautomatem na tohle jsem přišel při přesedání z otcového auta (climatronicu) do máminého(poloautomatu) :) Ale nebylo by na škodu mít ve Fábce climatronic. Určitě by to nějak šlo... tak jedine tam dať toto z toho auta a to je co? z jakého je to auta?
Únor 12, 200718 r jinak si myslím, že tvarově by se tam po menších úpravách dal i climatronic z O I. popř Superbu a dalších koncernových aut. Tuším, že je to stejné. Ale ono to asi není jenom vyměnit topení, chce to určitě i jinou komfortku a tak. Ale mi neříkejte, že to nejde. Nám říkal jeden učitel v dílnách ještě na střední: řekni mi, že to nejde a pak něco uvidíš
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.