Únor 4, 200916 r Ještě mě napadlo. Nešlo by zjistit vadnou cívku proměřením odporu cívek? Nebo nasadit na vytáhlý zapojený modul cívky svíčku, kterou bych vozil s sebou, a zkusit, ať někdo druhý zkusí startovat? Když to bude dávat jiskru, tak je to jiná, když ne, tak je to ona? Hlavně jak to zjistit a opravit, když je servis daleko.
Únor 9, 200916 r HTP 47 kw najazdené 24 000.Cestou do HR mi v Madarsku zhorela cievka,uplne sa roztavila. Po výmene som VAGOM zistil poruchu na škrtiacej klapke ale naštastie to bola poistka .Stará cievka(originál) bola vyeobená v turecku nová kupená v škoda servisu vyrobená v taliansku.
Květen 6, 200916 r Zdravím , potřebovala bych radu , mám fabii 1.2 htp r.v.2003 najeto 150000km .Po nastartování motor škube , když sešlápnu plyn přestane , ale ve volnoběhu škube pořád , svítí kntrolka motoru , výměna jedné zapalovací cívky , ale stále stejný problém , byla mi doporučena výměna i dalších dvou cívek , ale mám obavy abych zas nezaplatila nehorázný peníze a problém nezůstal .Můžete mi poradit?Díky
Květen 6, 200916 r Rikas to naprosto presne. Neni to nic, co by se na ceste nedalo opravit. Staci plochy sroubovak. Jinak diagnostika, ktery civka je zrovna KO pujde bez kompu asi tezko. Taky jsem o tom premyslel jak to poznat..... jedine metoda pokus-omyl. Já zjištůji tak že,postupně odpojuji vstřiky po jednom.A když se při odpojení chod motoru nezmění ,tak ten to je.Na zjištění jestli je to opravdu cívkou(vytáhnu tu vadnou a zaměním ji s funkční na jiném válci.)Vynochávající válec bude ten kam jsem dal tu vadnou(odpojit vstřik.válce s vadnou cívkou.)
Květen 20, 200916 r HTP 47 kw najazdené 24 000.Cestou do HR mi v Madarsku zhorela cievka,uplne sa roztavila. Po výmene som VAGOM zistil poruchu na škrtiacej klapke ale naštastie to bola poistka .Stará cievka(originál) bola vyeobená v turecku nová kupená v škoda servisu vyrobená v taliansku. Na zemi výroby nehleď, mě odešla cívka na prvním válci, na tachecu jsem měl 24 560 km a ta cívka co mě odešla byla vyrobená v Itálii, nově namontovaná je vyrobená v Turecku, oprava proběhla na začátku Dubna....jsem zvědav jestli a která cívka odejde další..
Prosinec 26, 200915 r Jak je nejlepší strhnout velkoplošný kryt u motoru 1.2 HTP 12V 47 kW? Páčím to ze všech stran, ale z upevňovacích bodů se mu nechce. Cívky jsou 100% funkční, jen mě zajímá jak je vyměnit. Přece jen kvůli tomu volat servis na dálnici není pravý ořechový. Mám špatné zkušenosti. Po dotazu na Škoda Service mi bylo řečeno, že záruka mobility se na odtah auta nevztahuje a tak bych si musel odtah zaplatit sám.
Prosinec 27, 200915 r Mě to jde nejlépe když začnu ze zadu a postupuji do předu, ale ztuha mi to šlo jen poprvé a navíc jsem do těch otvoru střkl trochu oleje.
Únor 13, 201015 r Mě to jde nejlépe když začnu ze zadu a postupuji do předu, ale ztuha mi to šlo jen poprvé a navíc jsem do těch otvoru střkl trochu oleje. dnes som ich skusal premerat multimetrom,nameral som 385ohm na kazdej cievke,no na pinoch 1 a 4. Podla DP sa maju merat medzi pin 2 a 3. Na tych som ja nenameral nic. Takze ako to v skutocnosti je?
Březen 14, 201015 r čus lidi vag mi ukázal tuhle chyybu Adresa 01: Motor Labely: nevybrány Řídící jednotka: 03E 906 033 A Díl: 1.2l/4V SIMOS3 00HS4672 Kódování: 00021 Dílna #: WSC 12345 WVWZZZ9NZ3D063587 VWZ7Z0B5394547 Nalezena 1 chyba: 16555 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadická Readiness: 0000 0000 lambda před katíkem je měněná, cívky jsou taky v pohodě nejspíš - nevím jak to zjistit. nevíte někdo co to je nebo na co se zaměřit? tankuje se střídavě na benzině a na shellu
Březen 14, 201015 r čus lidi vag mi ukázal tuhle chyybu Nalezena 1 chyba: 16555 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadická Readiness: 0000 0000 lambda před katíkem je měněná, cívky jsou taky v pohodě nejspíš - nevím jak to zjistit. Keď budeš merať cievky multimetrom, tak hodnota by mala byť okolo 385 ohmov.Meraš na pinoch č.1a 4, Samotná lambda pred katom kmita od 01-0,9 V ,asi 10x za min pri stredných otáčkach.Pri skúške je potrebná prevádz.teplota motora.
Březen 15, 201015 r čus lidi vag mi ukázal tuhle chyybu Adresa 01: Motor Labely: nevybrány Řídící jednotka: 03E 906 033 A Díl: 1.2l/4V SIMOS3 00HS4672 Kódování: 00021 Dílna #: WSC 12345 WVWZZZ9NZ3D063587 VWZ7Z0B5394547 Nalezena 1 chyba: 16555 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadická Readiness: 0000 0000 lambda před katíkem je měněná, cívky jsou taky v pohodě nejspíš - nevím jak to zjistit. nevíte někdo co to je nebo na co se zaměřit? tankuje se střídavě na benzině a na shellu pokud se ti objevila jako sporadická a nerozsvítil se ti při tom check motoru, vůbec bych to něřešil. Ale s cívkou to nemá nic společného
Březen 15, 201015 r to ne nic neblikne, jen je divný že se to vymaže a za 14 dní je to tam znovu a auto je takový línější. spíš by mi zajímalo co to dělá,
Březen 20, 201015 r Měl jsem to samý, taky tadle chyba. Psal jsem mr. Jandovi a prý netěsnost v sání, uvažoval i o špatném vstřiku. Mě se stalo, že 2x za sebou malinko zacukal motor, prostě jsem jel a chtěl přidat a nic a až po chvilce začal motor táhnout. Číslo chyby to samé co ty. Zkusil jsem koupit čistič palivové soustavy cca 260kč a od té doby klid, auto jezdí a žádné cukání.
Březen 27, 201015 r já zatím u HTP MR 05 během 120k km problémy žádný, tuším jestli se nezměnil dodavatel, ty moje jsou italské Koukal jsem a mam Made in Turkey (rok 2009). Zatim drzej
Březen 27, 201015 r Ja jsem o tomto problemu vedel, ze je s civkama u 1.2 problem, ale rikal jsem si no nejak se s tim bude dat dojet, ale po osobni zkusenosti to moc opravdu nejelo. Vazne uvazuji o tom, ze jednu civku si koupim a natrenuji vymenu. Ted vim, ze jednu mam menenou , takze bych se mohl splest jen jednou. Docela by me zajimalo v cem je problem, jestli je to v civkach, nebo v elektrice 1.2. Pokud ma nekdo podrobnejsi informace proc k tomu dochazi dejte prosim info. Verim, ze spousta lidem to muze pomoci. Problem je v civkach a u 1.2 12V (stejny civky jako u 1.4 16) odchazej rady, protoze jak jsou utopeny v hlave tak dostavaj tepelne na frak. Zasadne men tu civku i se svickou, protoze ta svicka uz bude taky na vyhozeni !!!
Březen 27, 201015 r Rikas to naprosto presne. Neni to nic, co by se na ceste nedalo opravit. Staci plochy sroubovak. Jinak diagnostika, ktery civka je zrovna KO pujde bez kompu asi tezko. Taky jsem o tom premyslel jak to poznat..... jedine metoda pokus-omyl. Diagnostika, ktera je K.O. je snadna - pohledem, ten zalitej vrsek obvykle vybubla.
Březen 28, 201015 r zdravím..mám HTP 47kw combi rv.2005 najeto 34 500km...předloni mě v Chorvatsku odešla cívka při 23 000km odtah do Karlovace oprava a pokračování v cestě...odtah zaplatila škoda ale opravu asi 1500kč já...včera na D-1 u Humpolce odešla další..odtah do servisu..výměna cívky+ svíček 1900kč..po naje tí na D-1 zpět asi po 50km odešla další..přijela škoda asistent výměna na místě cena 1070kč.. kurva už mě to sere..za 3 měsíce frčím zase do Chorvatska..doufám, že jak se ríká do třetice všeho zlého..už bude klid
Březen 28, 201015 r tak pokud ti odešla vždy stará, tak už by jsi mohl mít snad klid. Pokud ti odešla ale některá z nově vyměněných, tak bych si do rezervy jednu s sebou vzal. V pohodě si ji sám na cestě přehodíš. Já měl loni s sebou na cestě do Bulharska taky rezervní od kamoše tady s fóra, kdybych jí náhodou potřeboval. Musím ale řící 182 000km najeto a ťukťuk, musím zaklepat zatím drží.
Duben 15, 201015 r Ja jsem o tomto problemu vedel, ZE JE s civkama u 1,2 problém, ALE rikal jsem si ne nejak SE s tim přeskočeno: tajný dat dojet, ALE po osobní zkusenosti s MOC opravdu nejelo. Vazne uvazuji o tom, Ze si jednu civku Koupím natrenuji vymenu. Ted vim, ZE MAM jednu menenou, takze bych o sobě Mohl splest Jen jednou. Docela u mě zajimalo JE v Cem problém, jestli JE TO v civkach, Nebo v elektrice 1,2. Pokud ma nekdo podrobnejsi Informace proc dochazi k tomu dejte prosim info. Verim, ZE Spousta lidem se muze POMOCI. [/ Quote] Ahoj,je zajímavé, že odchází jen původní cívky. Ještě se nám nestalo, že by odešla vyměněná cívka. Používáme značku Tesla.
Květen 12, 201015 r napsal sem mejla do Škodovky..už se se mnou spojil i můj servis a v pátek bude řešení..prej se mě budou nějak revanžovat za ty opravy a výdaje...tohle mě poslali ze škodovky: obdrželi jsme Váš vyplněný dotazník záruky mobility a Váš email, ve kterém popisujete potíže se zapalovacími cívkami Vašeho vozu Škoda Fabia 1,2/47 kW Classic, VIN TMBJY46Y964437935 a žádáte zdarma jejich kontrolu u Vašeho kmenového servisu Škoda AUTO HÉGR a.s., Olomouc. Je nám velmi líto, že jste měl uvedené potíže a jménem výrobního závodu se Vám za ně omlouváme. Rádi bychom Vám sdělili, že na zapalovací cívky nemá vliv pouze počet najetých kilometrů, ale také čas. Čas, za který se toto provozní opotřebení projeví, je závislý na mnoha vlivech. Pokud však nyní máte na Vašem vozidle nové zapalovací cívky, není kontrola těchto zapalovacích cívek ani zapalovací soustavy nutná. Pokud však trváte na svém, můžete si danou kontrolu na své vlastní náklady nechat provést u jakéhokoliv autorizovaného servisu Škoda. Rádi bychom Vám však napomohli k zajištění Vaší spokojenosti s vozidlem Škoda, a proto jsme se spojili s vedením autorizované opravny Škoda AUTO HÉGR a.s., Olomouc a konzultovali jsme s nimi Vaši situaci. Servis je připraven s Vámi celou věc projednat a dořešit. V nejbližší možné době Vás bude servis kontaktovat a dohodne se s Vámi termín a dalších podrobnosti Vašeho společného jednání. Věříme, že se nám podaří tímto způsobem zajistit Vaši spokojenost a přejeme Vám mnoho šťastně najetých kilometrů s výrobkem firmy Škoda.
Květen 26, 201015 r Je cívka pro 1,2 6V a 1,2 12V stejná? Někde se uvádí že je pro 1,2, 1,2 12V a 1,4 16V a někde jen 1,2 12V a 1,4 16V. Chci si ji objednat, tak se raději ptám. Vedle originál cívek se nabízí i vyrobené v Číně. Máte někdo zkušenost? Chci ji jen jako rezervní.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.