Přejít na obsah

N1


4x4

Doporučené příspěvky

jirkaK: myslim, že v zahraničí se na N1 nehraje. Jeden náš zákazník z DE má na firmu 911tku a normálně co jsem ho kdysi vyzpovídal, mi řikal, že je jedno jaký auto to je, máš ho na firmu, plníš pracovní povinnosti = odpis DPH. To jen tady nám pracující lid zastoupenej ČSSD znepříjemňuje jednu z mála radostí montáží železný hrůzy a zaslepením zadních oken nebezpečnou neprůhlednou folií - tu mám na služební koktě stejně danou jinou, co se jen jako neprůhledná tváří :p

Jinak na tuhle OII mi dopisovali ozn. typu auta N1 a hmotnosti až v salónu, po tom, co namontili N1...

Ty A6 ještě pozjistim ;) ale nechápu poznámku JirikaDC o tom úřadu? Můžeš rozvést? :) Dík

1) ty jsi ještě neviděl nákladní VW Transporter? Do 3,5 tuny jsou to všechno N..a je to v jednom pytli, je úplně jedno, jestli přestavuješ Transporter z osobního na nákladní nebo opačně nebo jakékoliv combi..

2) i u nás si odepisuješ firemní auta, jen si nepleť DPH a náklady na provoz.

3) je půl roku po volbách, ČSSD tady pokud se nepletu, nevládne, ale kdyžtak mně oprav :smich:

4) vozidlo kategorie N1 je každopádně užitkový..to N znamená jako nákladní, víš? Takže ta podle tebe železná hrůza a zaslepená zadní okna tam jsou proto, aby ti nikdo z venku nevybral náklad nebo aby ti bedny, co budeš mít vzadu neurazily palici, až s tím někde zastavíš. To, že jsme v Čechách, kde se všechno vochcává, tzn. podnikatelé si pořizují "nákladní" auta ne na náklad, ale aby s tím jezdili soukromě, to je jiná věc. Tím nikoho neodsuzuju, jen vysvětluju, proč to tam je..a je to prostě daň za to, že to je prostě N1. Prostě zákon předpokládá, že je to N1 a vozí to náklad..proto i ten hmotnostní vzorec a tak..

Jirko, nezlob se ale vůbec jsem tvojí odpověď nepochopil...

S odpisováním jsem se nesprávně vyjádřil, to se omlouvám. Ale pochopen jsem snad byl, ne? :) V DE si prostě můžeš koupit i 911 na firmu a vrátí ti DPH.

ČSSD tu bohudík už nevládne, ale ten zákon na N1 vypotili oni...

N1 - Nepovidej, myslel jsem, že to eNko znamená jako že Nemakačenko edition - to přece všichni podnikatelé jsou...ne? :prc:

btw chtěl bych vidět jak to zaslepení tzv. black out foliíí udrží náklad v autě a zabrání zlodějovi tam vlézt...navíc když 5. dveře jsou bez této "výtečné" ochrany.... Přepážku chápu, jsem za ní občas rád, ale nepovidej mi tu bludy o těch foliích a co udrží.....

Obecně myslím, že N1čky jsou jediný legální plus, co ti z toho, že z tebe jako podnikatele stát má dojnou krávu, plyne...a jsem za to rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já uvažoval, že bych ufikl spodek a nechal mezi kufrem asedačkama jen tu horní část, tj. mříž. sedačky by šly v pohodě sklápět a při běžné kontrole by to nikdo nepoznal... mám jednu přepážku, kterou jsem vymontoval z auta než mi ho ukradli :-) Jinak sedačky jdou děleně sklápět i s přepážkou, stačí odšroubovat myslím 2 nebo 4 šrouby...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konkrétne u nás sa od 1.7. veľa zmenilo, ale predtým tá prestavba fakt išla spraviť dodatočne. Ale bežne sa to robilo tak, že sa z 5 miestneho auta stalo kvoli tomu pomeru hmotností 4-miestne a bolo hotovo. Teraz je to už fakt ako píše Igor, auto už musí prísť ako N1 z fabriky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 P2M: No, s tvorbou zákona tě trošku opravím..ten zákon se tvořil před rokem 2001 a připravoval se na ministerstvu, kde se v tom hrabou odborníci..vzhledem k tomu, že s nimi často jednáme, tak vím, že to opravdu odborníci jsou. Pak nastane druhá fáze, a to je schválení připravené předlohy. A tady nastane cirkus, kdy každý poslanec k tomu má co říct a plácá se a škrtá, až z toho vznikne paskvil, jaký vznikl. A to není zásluhou jedné strany, takhle konkrétně k tomuto zákonu plácá a vyjadřuje se kdekdo, takže potom se ani pořádně neví, o čem se hlasuje..je to původní verze a k tomu milion pozměňujících návrhů, kdy stačí vypustit zdánlivě nesmyslné spojení nebo větu a v kontextu je vše úplně jiné.

K těm fóliím..příslušná vyhláška (určitě ji budeš taky znát) praví, že ta okna mají být zajištěna mříží, popř.bezpečnostní fólií, nikde ani zmínka o fólii jen na oko nebo o nějaké black out fólii.. Smyslem je zajistit, tedy spíše zhoršit možnost rozbití okna a zvýšit tím bezpečnost nákladu i posádky. Proto takové "zaslepení" okna je dále ošetřené příslušnými předpisy. Zadní dveře se dle vyhlášky neřeší, předpokládám kvůli zajištění výhledu pro danou kategorii vozidel a je zde i výjimka na skla v bočních posuvných dveřích, pokud konstrukce nedovoluje.

Takže pokud někoho osočuješ z bludů, tak si přečti příslušnou legislativu, v tomhle směru z vody na rozdíl od tebe nevařím. Jo a jinak nevidím důvod označovat podnikatele za nemakačenky, ty snad ano?

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jirkaK: myslim, že v zahraničí se na N1 nehraje. Jeden náš zákazník z DE má na firmu 911tku a normálně co jsem ho kdysi vyzpovídal, mi řikal, že je jedno jaký auto to je, máš ho na firmu, plníš pracovní povinnosti = odpis DPH. To jen tady nám pracující lid zastoupenej ČSSD znepříjemňuje jednu z mála radostí montáží železný hrůzy a zaslepením zadních oken nebezpečnou neprůhlednou folií - tu mám na služební koktě stejně danou jinou, co se jen jako neprůhledná tváří :p

Jinak na tuhle OII mi dopisovali ozn. typu auta N1 a hmotnosti až v salónu, po tom, co namontili N1...

Ty A6 ještě pozjistim ;) ale nechápu poznámku JirikaDC o tom úřadu? Můžeš rozvést? :) Dík

1) ty jsi ještě neviděl nákladní VW Transporter? Do 3,5 tuny jsou to všechno N..a je to v jednom pytli, je úplně jedno, jestli přestavuješ Transporter z osobního na nákladní nebo opačně nebo jakékoliv combi..

2) i u nás si odepisuješ firemní auta, jen si nepleť DPH a náklady na provoz.

3) je půl roku po volbách, ČSSD tady pokud se nepletu, nevládne, ale kdyžtak mně oprav :smich:

4) vozidlo kategorie N1 je každopádně užitkový..to N znamená jako nákladní, víš? Takže ta podle tebe železná hrůza a zaslepená zadní okna tam jsou proto, aby ti nikdo z venku nevybral náklad nebo aby ti bedny, co budeš mít vzadu neurazily palici, až s tím někde zastavíš. To, že jsme v Čechách, kde se všechno vochcává, tzn. podnikatelé si pořizují "nákladní" auta ne na náklad, ale aby s tím jezdili soukromě, to je jiná věc. Tím nikoho neodsuzuju, jen vysvětluju, proč to tam je..a je to prostě daň za to, že to je prostě N1. Prostě zákon předpokládá, že je to N1 a vozí to náklad..proto i ten hmotnostní vzorec a tak..

Jirko, nezlob se ale vůbec jsem tvojí odpověď nepochopil...

S odpisováním jsem se nesprávně vyjádřil, to se omlouvám. Ale pochopen jsem snad byl, ne? :) V DE si prostě můžeš koupit i 911 na firmu a vrátí ti DPH.

ČSSD tu bohudík už nevládne, ale ten zákon na N1 vypotili oni...

N1 - Nepovidej, myslel jsem, že to eNko znamená jako že Nemakačenko edition - to přece všichni podnikatelé jsou...ne? :prc:

btw chtěl bych vidět jak to zaslepení tzv. black out foliíí udrží náklad v autě a zabrání zlodějovi tam vlézt...navíc když 5. dveře jsou bez této "výtečné" ochrany.... Přepážku chápu, jsem za ní občas rád, ale nepovidej mi tu bludy o těch foliích a co udrží.....

Obecně myslím, že N1čky jsou jediný legální plus, co ti z toho, že z tebe jako podnikatele stát má dojnou krávu, plyne...a jsem za to rád.

V DE musis prokazat bernaku, ze to auto pro firmu potrebujes. Tj pokud jsi instalater a koupis SL 55 tak bernak fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechtěl bych být za blbce, ale jak je to s vrácením DPH, když DPH platím v cizím státě?

Koupím - li si auto na odpočet DPH v ČR za hotové, tak mi DPH vrátí obratem. Ale...

Koupím - li si auto na odpočet DPH v Německu, tak mi DPH vrátí finanční úřad ČR a bez keců?

Moc se mi to nezdá, ale nejsem odborník...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 P2M: No, s tvorbou zákona tě trošku opravím..ten zákon se tvořil před rokem 2001 a připravoval se na ministerstvu, kde se v tom hrabou odborníci..vzhledem k tomu, že s nimi často jednáme, tak vím, že to opravdu odborníci jsou. Pak nastane druhá fáze, a to je schválení připravené předlohy. A tady nastane cirkus, kdy každý poslanec k tomu má co říct a plácá se a škrtá, až z toho vznikne paskvil, jaký vznikl. A to není zásluhou jedné strany, takhle konkrétně k tomuto zákonu plácá a vyjadřuje se kdekdo, takže potom se ani pořádně neví, o čem se hlasuje..je to původní verze a k tomu milion pozměňujících návrhů, kdy stačí vypustit zdánlivě nesmyslné spojení nebo větu a v kontextu je vše úplně jiné.

K těm fóliím..příslušná vyhláška (určitě ji budeš taky znát) praví, že ta okna mají být zajištěna mříží, popř.bezpečnostní fólií, nikde ani zmínka o fólii jen na oko nebo o nějaké black out fólii.. Smyslem je zajistit, tedy spíše zhoršit možnost rozbití okna a zvýšit tím bezpečnost nákladu i posádky. Proto takové "zaslepení" okna je dále ošetřené příslušnými předpisy. Zadní dveře se dle vyhlášky neřeší, předpokládám kvůli zajištění výhledu pro danou kategorii vozidel a je zde i výjimka na skla v bočních posuvných dveřích, pokud konstrukce nedovoluje.

Takže pokud někoho osočuješ z bludů, tak si přečti příslušnou legislativu, v tomhle směru z vody na rozdíl od tebe nevařím. Jo a jinak nevidím důvod označovat podnikatele za nemakačenky, ty snad ano?

Jiriku, jako clovek, ktery miluje ironii, si myslim, ze on podnikatele oznacil jako nemakacenka ironicky...

Takhle je vnima spousta lidi... a nevidi za tim pracovni dobu 16 hod. apd. ;).

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jiriku, jako clovek, ktery miluje ironii, si myslim, ze on podnikatele oznacil jako nemakacenka ironicky...

Takhle je vnima spousta lidi... a nevidi za tim pracovni dobu 16 hod. apd. ;).

H.

No, mně to právě přišlo jako narážka na to, co jsem psal před tím.. V poslední době tady některým lidem nějak nerozumím..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, mně to právě přišlo jako narážka na to, co jsem psal před tím.. V poslední době tady některým lidem nějak nerozumím..

Rozumis vzdycky te co ji mas doma??? Ja fakt ne :D:D

Takze tady mne to tak netrapi :palec2: .

H.

Editováno: , autor: Hany
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konkrétne u nás sa od 1.7. veľa zmenilo, ale predtým tá prestavba fakt išla spraviť dodatočne. Ale bežne sa to robilo tak, že sa z 5 miestneho auta stalo kvoli tomu pomeru hmotností 4-miestne a bolo hotovo. Teraz je to už fakt ako píše Igor, auto už musí prísť ako N1 z fabriky.

já si totiž myslím, že u nás je to taky tak, jen o tom nevíme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konkrétne u nás sa od 1.7. veľa zmenilo, ale predtým tá prestavba fakt išla spraviť dodatočne. Ale bežne sa to robilo tak, že sa z 5 miestneho auta stalo kvoli tomu pomeru hmotností 4-miestne a bolo hotovo. Teraz je to už fakt ako píše Igor, auto už musí prísť ako N1 z fabriky.

já si totiž myslím, že u nás je to taky tak, jen o tom nevíme

U nás to je tak, že když to povolí výrobce nebo jeho autorizovaný zástupce, lze to provést jakjo přestavbu. Víme o tom :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechtěl bych být za blbce, ale jak je to s vrácením DPH, když DPH platím v cizím státě?

Koupím - li si auto na odpočet DPH v ČR za hotové, tak mi DPH vrátí obratem. Ale...

Koupím - li si auto na odpočet DPH v Německu, tak mi DPH vrátí finanční úřad ČR a bez keců?

Moc se mi to nezdá, ale nejsem odborník...

ty musíš být v cizině registrován, jako plátce z jiný země (notářsky ověřenej překlad ŽL nebo výpisu z OR) a koupíš to bez DPH. Tady naopak tu dan musíš při dovozu zaplatit a pokud ti ze zákona vzniká zároven nárok pro odpočet DPH, tak ji opět dostaneš zpátky. Ta poslední transakce samozřejmě probíhá jen administrativně v rámci příslušných kolonek danového přiznání. je to vlastně hrozně jednoduchý. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechtěl bych být za blbce, ale jak je to s vrácením DPH, když DPH platím v cizím státě?

Koupím - li si auto na odpočet DPH v ČR za hotové, tak mi DPH vrátí obratem. Ale...

Koupím - li si auto na odpočet DPH v Německu, tak mi DPH vrátí finanční úřad ČR a bez keců?

Moc se mi to nezdá, ale nejsem odborník...

ty musíš být v cizině registrován, jako plátce z jiný země (notářsky ověřenej překlad ŽL nebo výpisu z OR) a koupíš to bez DPH. Tady naopak tu dan musíš při dovozu zaplatit a pokud ti ze zákona vzniká zároven nárok pro odpočet DPH, tak ji opět dostaneš zpátky. Ta poslední transakce samozřejmě probíhá jen administrativně v rámci příslušných kolonek danového přiznání. je to vlastně hrozně jednoduchý. :D

Ach sooo....

Tak to zní výborně. Díky moc! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 P2M: No, s tvorbou zákona tě trošku opravím..ten zákon se tvořil před rokem 2001 a připravoval se na ministerstvu, kde se v tom hrabou odborníci..vzhledem k tomu, že s nimi často jednáme, tak vím, že to opravdu odborníci jsou. Pak nastane druhá fáze, a to je schválení připravené předlohy. A tady nastane cirkus, kdy každý poslanec k tomu má co říct a plácá se a škrtá, až z toho vznikne paskvil, jaký vznikl. A to není zásluhou jedné strany, takhle konkrétně k tomuto zákonu plácá a vyjadřuje se kdekdo, takže potom se ani pořádně neví, o čem se hlasuje..je to původní verze a k tomu milion pozměňujících návrhů, kdy stačí vypustit zdánlivě nesmyslné spojení nebo větu a v kontextu je vše úplně jiné.

K těm fóliím..příslušná vyhláška (určitě ji budeš taky znát) praví, že ta okna mají být zajištěna mříží, popř.bezpečnostní fólií, nikde ani zmínka o fólii jen na oko nebo o nějaké black out fólii.. Smyslem je zajistit, tedy spíše zhoršit možnost rozbití okna a zvýšit tím bezpečnost nákladu i posádky. Proto takové "zaslepení" okna je dále ošetřené příslušnými předpisy. Zadní dveře se dle vyhlášky neřeší, předpokládám kvůli zajištění výhledu pro danou kategorii vozidel a je zde i výjimka na skla v bočních posuvných dveřích, pokud konstrukce nedovoluje.

Takže pokud někoho osočuješ z bludů, tak si přečti příslušnou legislativu, v tomhle směru z vody na rozdíl od tebe nevařím. Jo a jinak nevidím důvod označovat podnikatele za nemakačenky, ty snad ano?

Jeste maly dotaz k folii, mohu ji sundat? Je mi jasne, ze prepazku ne, ale folii ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...neviem jak u vás, ale u nás sa tie čierne fólie v základe na N1 ani nedávajú, sú tam iba nejaké bezpečnostné-priehľadné

Ono to nevypada spatne, ale celkem je to neprakticke, mam strach, ze nekdy nekoho srazim. Znas to couvas a nekteri nepockaji a najednou koukas do zrcatka a nakupni vozik na obzoru :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm, to poznám... aj keď teraz už mám parkovacie senzory, ale ani na tie sa nedá vždy spoľahnúť...

na bývalom aute som si dal tmavé fólie ale bez problémov som cez ne videl...

ale raz som išiel kolegovým a takmer som to nacúval do auta čo prechádzalo po parkovisku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 P2M:    No, s tvorbou zákona tě trošku opravím..ten zákon se tvořil před rokem 2001 a připravoval se na ministerstvu, kde se v tom hrabou odborníci..vzhledem k tomu, že s nimi často jednáme, tak vím, že to opravdu odborníci jsou. Pak nastane druhá fáze, a to je schválení připravené předlohy. A tady nastane cirkus, kdy každý poslanec k tomu má co říct a plácá se a škrtá, až z toho vznikne paskvil, jaký vznikl. A to není zásluhou jedné strany, takhle konkrétně k tomuto zákonu plácá a vyjadřuje se kdekdo, takže potom se ani pořádně neví, o čem se hlasuje..je to původní verze a k tomu milion pozměňujících návrhů, kdy stačí vypustit zdánlivě nesmyslné spojení nebo větu a v kontextu je vše úplně jiné.

K těm fóliím..příslušná vyhláška (určitě ji budeš taky znát)  praví, že ta okna mají být zajištěna mříží, popř.bezpečnostní fólií, nikde ani zmínka o fólii jen na oko nebo o nějaké black out fólii.. Smyslem je zajistit, tedy spíše zhoršit možnost rozbití okna a zvýšit tím bezpečnost nákladu i posádky. Proto takové "zaslepení" okna je dále ošetřené příslušnými předpisy. Zadní dveře se dle vyhlášky neřeší, předpokládám kvůli zajištění výhledu pro danou kategorii vozidel a je zde i výjimka na skla v bočních posuvných dveřích, pokud konstrukce nedovoluje.

Takže pokud někoho osočuješ z bludů, tak si přečti příslušnou legislativu, v tomhle směru z vody na rozdíl od tebe nevařím. Jo a jinak nevidím důvod označovat podnikatele za nemakačenky, ty snad ano?

Jeste maly dotaz k folii, mohu ji sundat? Je mi jasne, ze prepazku ne, ale folii ?

Určitě se to týká přepážky i folie (nebo mříží na oknech), i když v TP se píše pouze o demontáži přepážky a přestavbě..tak ve vyhlášce je to podmínkou oboje..tedy mříž i okna..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 P2M:    No, s tvorbou zákona tě trošku opravím..ten zákon se tvořil před rokem 2001 a připravoval se na ministerstvu, kde se v tom hrabou odborníci..vzhledem k tomu, že s nimi často jednáme, tak vím, že to opravdu odborníci jsou. Pak nastane druhá fáze, a to je schválení připravené předlohy. A tady nastane cirkus, kdy každý poslanec k tomu má co říct a plácá se a škrtá, až z toho vznikne paskvil, jaký vznikl. A to není zásluhou jedné strany, takhle konkrétně k tomuto zákonu plácá a vyjadřuje se kdekdo, takže potom se ani pořádně neví, o čem se hlasuje..je to původní verze a k tomu milion pozměňujících návrhů, kdy stačí vypustit zdánlivě nesmyslné spojení nebo větu a v kontextu je vše úplně jiné.

K těm fóliím..příslušná vyhláška (určitě ji budeš taky znát)  praví, že ta okna mají být zajištěna mříží, popř.bezpečnostní fólií, nikde ani zmínka o fólii jen na oko nebo o nějaké black out fólii.. Smyslem je zajistit, tedy spíše zhoršit možnost rozbití okna a zvýšit tím bezpečnost nákladu i posádky. Proto takové "zaslepení" okna je dále ošetřené příslušnými předpisy. Zadní dveře se dle vyhlášky neřeší, předpokládám kvůli zajištění výhledu pro danou kategorii vozidel a je zde i výjimka na skla v bočních posuvných dveřích, pokud konstrukce nedovoluje.

Takže pokud někoho osočuješ z bludů, tak si přečti příslušnou legislativu, v tomhle směru z vody na rozdíl od tebe nevařím. Jo a jinak nevidím důvod označovat podnikatele za nemakačenky, ty snad ano?

Jeste maly dotaz k folii, mohu ji sundat? Je mi jasne, ze prepazku ne, ale folii ?

Určitě se to týká přepážky i folie (nebo mříží na oknech), i když v TP se píše pouze o demontáži přepážky a přestavbě..tak ve vyhlášce je to podmínkou oboje..tedy mříž i okna..

Tak to je blby, ale treba znama ma OII rok starou, take uprava N1, ale folii tam nemela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V každom prípade bacha na daňovákov. U nás robia námatkové kontroly, najnovšie sa postavia pred predajňu a čakajú, kým zákazník odchádza s novým autom - hneď ho zastavujú a ak je to N1, kontrolujú presné dodržanie podmienok. Zopár pokút za vynechané fólie veruže už padlo (a to u nás na tie fólie nie sú žiadne prísne podmienky). Holt Fico naháňa peniaze do rozpočtu, v CZ to bude podobné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...