Přejít na obsah

Jak zvýšit výkon u 1,3MPI,50Kw?


Kubass

Doporučené příspěvky

Spokojen jsem, posunuli se otáčky výš (cca o tisíc), řekl bych že i klesla spotřeba(když jezdiš slušně). Není to žadný zázrak, ale je to ta nejednodušší úprava co se dá. Jestli mohu poradit, dej pryč střední tlumič výfuku, to budeš koukat, jak to auto ožije.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že nemám, co dodat...

Jen je mi divný, že tu nepadl návrh: "Tohle prodej a kup jiný..." :D

kdyz se ptal na upravu 1.3 tak sem na to odpovedel,ale osobne bych taky presel aspon na 1.6 felinu,je to docela rozdil,ale na to se neptal ;)

...to já jen tak šťoural.

I když ta 1,6 a chiptuning, bych řekl, bude dávat lepší výsledek, než všechny úpravy na 1,3... :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SOTO: Jj.nápad to není špatnej,ale myslím si,že mi 1,3 ZATÍM stačí :unsure:

Zatím se pokoušíme udělat něco se vzhledem,.na výkon zase tolik nespěchám,ale jak říkám něco by to chtělo,.)Ten čip od Cimbu se mi docela Líbí,super cena a dobrej je i nárúst výkonu,dobrej na poměry 1,3,. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SOTO: Jj myslím,že u Cimbu to za nějakej drobnější příplatek takhle jde,.Čipnout a hned stím na brzdu,. ;) Na 1,3MPI slybujou nárůst z původních 68PS na 83PS,.pokud by to byla pravda,tak to je docela fajn :D

Jak říkám zatím se zaměřujeme na vzhled,jenže nás brzdí finance až budou tak se vrhnu i na výkon,.) -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SOTO: Jj myslím,že u Cimbu to za nějakej drobnější příplatek takhle jde,.Čipnout a hned stím na brzdu,.  ;) Na 1,3MPI slybujou nárůst z původních 68PS na 83PS,.pokud by to byla pravda,tak to je docela fajn :D

Jak říkám zatím se zaměřujeme na vzhled,jenže nás brzdí finance až budou tak se vrhnu i na výkon,.) -_-

V 96 jsem měl novou Feldu 55kw, první jsem vyhodil kat a dal Remus konec (7500,-) svíčky Brisk Premium .... takový ty bez kontaktů s kónusem, zajel jsem na Jarov na válce 1000,- podle toho překopaná jednotka 1000,- (byla tam dost velká díra někde dole) po úpravě opět válce 1000,- to tam bylo kolem 60-62kw (nevím už přesně je to přeci jen dost let) pak mi to nestačilo, tak jsem sehnal ostrou vačku a při tý příležitosti jsem snížil hlavu a vyleštil kanály (6-7000,-) opět na válce 1000,- a na úpravu jednotky 1000,- Pak zase válce 1000,- a výsledek byl 72kw, bez omezovače, s doporučením ať to netočím přes 7000 otáček, hlavně mi bylo vysvětleno podle křivky, kde a jak mám řadit, abych byl rychlej, nekurvil motor a nesežralo mě to, toho se držím dodnes a jezdím zajímavý spotřeby i časy s velkejma obsahama (4,5l BMW, 4,0TDI Audi...) bylo vidět že tomu soutěžák opravdu rozuměl ;) . Felda byla ochotna jet i 200km/h (i když to už chvilku trvalo) a například podle palubního pc na 4. rychlost ve 160km/h při 6500 otáčkách okamžitá spotřeba 6,3 (autíčko na setrvák) Jinak s autem byli dva problémy odešla zapalovací lišta (praskla a neseděla na svíčkách) a odešel alternátor (originál neuměl tyhle otáčky a na nějakej 300km kalby dovedl sežrat uhlíky) tak tam šel z Golfa GTI III.

Celkem jsem ji měl rok, bez úprav jsem najel asi 10000km s úpravama dalších 50000km (většinu času jsem jezdil) pak prodáno bráchově holce ta ji měla asi 5 let a když ji prodávala tak měla něco pod 200000km a na motor nebylo kromě úprav šáhnuto.

Nevzpomínám si jméno ladiče, ale z Bolky směrem na Jičín asi druhá - třetí vesnice v (JZD?) měl bílého Favorita 150 kobyl vcelku otlučeno jen na zadním okně měl nápis chcete také aby vám tak jel a svoje číslo. Na jednotky co upravil dělal jen tečku fixou.

Jo a vzhled mojí Feldy nic moc taková obyč bílá s křídlama vzadu, nádechama na C sloupcích elektrony a převleky na náraznících + 14 elektrony. Interiér: Kamei volant dole zploštělej, okna v elektrice, el. šíbr (ne střešní okno ale šíbr) hudba (v největší Feldině slávě) Pioneer Rádio s kazetou 4x40W a tři zesilovače Pioneer A klase, k tomu repráky, sub Maratz 1500W 6,5kg magnet... vzadu osazeno na dřevěným platě celkem 75000,- (kurňa to jsem byl magor lol ) V AAA v Počernicích mi počítali výkon na nějakejch 1450watů.

Tož tak, taková obyčejná 1,3 55kw Lxi special (měla otáčkoměr, mlhovky a dělený sedadla) za 229000,- odstín barvy bílá 1029 (nádech do růžova ani za boha jsem ji nemohl sehnat)

Ty ses ptal na úpravy, nahoře je máš a při tý sentimentální chvilce jsem ji tedy popsal komplet jó kdepak je jí konec? kol119

Editováno: , autor: murder
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak to jsi tu Feldu měl dosti našláplou,,.)Někdo by mohl říct:,,Že jsi Blázen,že do Fildy das takovejch peněz,vždyt zato by bylo pomalu New Car,.) :unsure: Ale já to chápu,je to trochu nákladný,ale :specool:

Kontakt na toho Blázna stím 150konovým Fáčkem asi nemáš.co?Moc díky Kubass

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 96 jsem měl novou Feldu 55kw, první jsem vyhodil kat a dal Remus konec (7500,-) svíčky Brisk Premium .... takový ty bez kontaktů s kónusem, zajel jsem na Jarov na válce 1000,- podle toho překopaná jednotka 1000,- (byla tam dost velká díra někde dole) po úpravě opět válce 1000,- to tam bylo kolem 60-62kw (nevím už přesně je to přeci jen dost let) pak mi to nestačilo, tak jsem sehnal ostrou vačku a při tý příležitosti jsem snížil hlavu a vyleštil kanály (6-7000,-) opět na válce 1000,- a na úpravu jednotky 1000,- Pak zase válce 1000,- a výsledek byl 72kw, bez omezovače, s doporučením ať to netočím přes 7000 otáček, hlavně mi bylo vysvětleno podle křivky, kde a jak mám řadit, abych byl rychlej, nekurvil motor a nesežralo mě to, toho se držím dodnes a jezdím zajímavý spotřeby i časy s velkejma obsahama (4,5l BMW, 4,0TDI Audi...) bylo vidět že tomu soutěžák opravdu rozuměl ;) . Felda byla ochotna jet i 200km/h (i když to už chvilku trvalo) a například podle palubního pc na 4. rychlost ve 160km/h při 6500 otáčkách okamžitá spotřeba 6,3 (autíčko na setrvák) Jinak s autem byli dva problémy odešla zapalovací lišta (praskla a neseděla na svíčkách) a odešel alternátor (originál neuměl tyhle otáčky a na nějakej 300km kalby dovedl sežrat uhlíky) tak tam šel z Golfa GTI III.

Celkem jsem ji měl rok, bez úprav jsem najel asi 10000km s úpravama dalších 50000km (většinu času jsem jezdil) pak prodáno bráchově holce ta ji měla asi 5 let a když ji prodávala tak měla něco pod 200000km a na motor nebylo kromě úprav šáhnuto.

Nevzpomínám si jméno ladiče, ale z Bolky směrem na Jičín asi druhá - třetí vesnice v (JZD?) měl bílého Favorita 150 kobyl vcelku otlučeno jen na zadním okně měl nápis chcete také aby vám tak jel a svoje číslo. Na jednotky co upravil dělal jen tečku fixou.

Jo a vzhled mojí Feldy nic moc taková obyč bílá s křídlama vzadu, nádechama na C sloupcích elektrony a převleky na náraznících + 14 elektrony. Interiér: Kamei volant dole zploštělej, okna v elektrice, el. šíbr (ne střešní okno ale šíbr) hudba (v největší Feldině slávě) Pioneer Rádio s kazetou 4x40W a tři zesilovače Pioneer A klase, k tomu repráky, sub Maratz 1500W 6,5kg magnet... vzadu osazeno na dřevěným platě celkem 75000,- (kurňa to jsem byl magor lol ) V AAA v Počernicích mi počítali výkon na nějakejch 1450watů.

Tož tak, taková obyčejná 1,3 55kw Lxi special (měla otáčkoměr, mlhovky a dělený sedadla) za 229000,- odstín barvy bílá 1029 (nádech do růžova ani za boha jsem ji nemohl sehnat)

Ty ses ptal na úpravy, nahoře je máš a při tý sentimentální chvilce jsem ji tedy popsal komplet jó kdepak je jí konec? kol119

felda 1,6 nema zapalovací lištu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdrawím vechny škodováky! Chci se zeptat? ´´Chip na Feldu 1.6 MPi´´ Co by jste mi doporučili?? Na netu jsem okouknul přes dvě desítky firem, které se zabývají diagnostikou takovýchle motorů. A co jsem zjistil?? Že vlastně vůbec nevím! :help: Napiště Vaší zkušenost, nebo přínosnou radu! Díky moc! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...