Kubass Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 Zdravím,rád bych trošilinku posunul výkon u feldy,.! Určitě stím máte někdo skušenosti,takže za každou radu předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 Nejjednošší je úprava ŘJ - kvalitní úprava. Já mám čipovanou jednotku od Mr. Jandy - Cimbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jero Vloženo 21. Březen 2007 Sdílet Vloženo 21. Březen 2007 http://www.motor-excel.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 22. Březen 2007 Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 zalezi o kolik to chces zvysit a kolik chces investovat,filtrem,koncovym tlumicen a cipem nic nezkazis,ale kdyz snizis hlavu,das jine vacky,ladene svody,pruchozi stred..atd. tak to bude o necem jinem:) zalezi kolik chces investovat a co od toho cekas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubass Vloženo 22. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 Určitě nečekám žádný převratný změny,jen chci výkon posunout o trochu výše,.) Nechci nějak vyrazně sahat do motoru,takže čip by pro začátek byl super Zdravím Gerriku,máš čip od Cimbu? A jak jsi spokojenej,co spotřeba a výkon? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 22. Březen 2007 Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 Spokojen jsem, posunuli se otáčky výš (cca o tisíc), řekl bych že i klesla spotřeba(když jezdiš slušně). Není to žadný zázrak, ale je to ta nejednodušší úprava co se dá. Jestli mohu poradit, dej pryč střední tlumič výfuku, to budeš koukat, jak to auto ožije. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubass Vloženo 22. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 Jj,výfuk plánuju,.)Střed i katalyzátor pujdou pryč a Pak jen trubky,Rezonátor a Laděnou koncovku Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 22. Březen 2007 Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 Myslím, že nemám, co dodat... Jen je mi divný, že tu nepadl návrh: "Tohle prodej a kup jiný..." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 23. Březen 2007 Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 Myslím, že nemám, co dodat...Jen je mi divný, že tu nepadl návrh: "Tohle prodej a kup jiný..." kdyz se ptal na upravu 1.3 tak sem na to odpovedel,ale osobne bych taky presel aspon na 1.6 felinu,je to docela rozdil,ale na to se neptal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 23. Březen 2007 Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 Katalyzátor jsem tam nechal, i tak je rozdíl znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 24. Březen 2007 Sdílet Vloženo 24. Březen 2007 ale místo katu můžeš použit náhradu viz: http://www.jpvyfuky.com/ramce.php?id=24&aktuality_id=6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 24. Březen 2007 Sdílet Vloženo 24. Březen 2007 Myslím, že nemám, co dodat...Jen je mi divný, že tu nepadl návrh: "Tohle prodej a kup jiný..." kdyz se ptal na upravu 1.3 tak sem na to odpovedel,ale osobne bych taky presel aspon na 1.6 felinu,je to docela rozdil,ale na to se neptal ...to já jen tak šťoural. I když ta 1,6 a chiptuning, bych řekl, bude dávat lepší výsledek, než všechny úpravy na 1,3... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubass Vloženo 25. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Jo štoural,,,? Nj taky si myslim,že 1,6 bude davat lepší výkon,to bezpochyby,ale s něčím začít musím a 1,3 je po ruce,. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Kubass: tak to zkus vymenit za 1.6tku . . . jestli mas v good stavu tak bys ani nemusel moc doplacet a nemusel bys nic upravovat:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubass Vloženo 27. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 SOTO: Jj.nápad to není špatnej,ale myslím si,že mi 1,3 ZATÍM stačí Zatím se pokoušíme udělat něco se vzhledem,.na výkon zase tolik nespěchám,ale jak říkám něco by to chtělo,.)Ten čip od Cimbu se mi docela Líbí,super cena a dobrej je i nárúst výkonu,dobrej na poměry 1,3,. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 kubass: ja bych sel do chipu jen v pripade,ze bych pred a po uprave vzali auto na brzdu a ukazali narust,protoze treba vykonova tolerance u TDI je tak obrovska,ze kdyz chytnes good kus muzes mit vetsi vykon nez slibuji po chipu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubass Vloženo 27. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 SOTO: Jj myslím,že u Cimbu to za nějakej drobnější příplatek takhle jde,.Čipnout a hned stím na brzdu,. Na 1,3MPI slybujou nárůst z původních 68PS na 83PS,.pokud by to byla pravda,tak to je docela fajn Jak říkám zatím se zaměřujeme na vzhled,jenže nás brzdí finance až budou tak se vrhnu i na výkon,.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 no tak to bych ten peniz za kontrolu obetoval.... bo obvykle mas u atmosfer benzinu narust 5-10% no ja zase naupak zacal u toho aby to jelo,brzdilo a sedelo na ceste,ale kazdy zacina jinak...a vo tom to je:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 27. Březen 2007 Sdílet Vloženo 27. Březen 2007 (editace) SOTO: Jj myslím,že u Cimbu to za nějakej drobnější příplatek takhle jde,.Čipnout a hned stím na brzdu,. Na 1,3MPI slybujou nárůst z původních 68PS na 83PS,.pokud by to byla pravda,tak to je docela fajn Jak říkám zatím se zaměřujeme na vzhled,jenže nás brzdí finance až budou tak se vrhnu i na výkon,.) V 96 jsem měl novou Feldu 55kw, první jsem vyhodil kat a dal Remus konec (7500,-) svíčky Brisk Premium .... takový ty bez kontaktů s kónusem, zajel jsem na Jarov na válce 1000,- podle toho překopaná jednotka 1000,- (byla tam dost velká díra někde dole) po úpravě opět válce 1000,- to tam bylo kolem 60-62kw (nevím už přesně je to přeci jen dost let) pak mi to nestačilo, tak jsem sehnal ostrou vačku a při tý příležitosti jsem snížil hlavu a vyleštil kanály (6-7000,-) opět na válce 1000,- a na úpravu jednotky 1000,- Pak zase válce 1000,- a výsledek byl 72kw, bez omezovače, s doporučením ať to netočím přes 7000 otáček, hlavně mi bylo vysvětleno podle křivky, kde a jak mám řadit, abych byl rychlej, nekurvil motor a nesežralo mě to, toho se držím dodnes a jezdím zajímavý spotřeby i časy s velkejma obsahama (4,5l BMW, 4,0TDI Audi...) bylo vidět že tomu soutěžák opravdu rozuměl . Felda byla ochotna jet i 200km/h (i když to už chvilku trvalo) a například podle palubního pc na 4. rychlost ve 160km/h při 6500 otáčkách okamžitá spotřeba 6,3 (autíčko na setrvák) Jinak s autem byli dva problémy odešla zapalovací lišta (praskla a neseděla na svíčkách) a odešel alternátor (originál neuměl tyhle otáčky a na nějakej 300km kalby dovedl sežrat uhlíky) tak tam šel z Golfa GTI III. Celkem jsem ji měl rok, bez úprav jsem najel asi 10000km s úpravama dalších 50000km (většinu času jsem jezdil) pak prodáno bráchově holce ta ji měla asi 5 let a když ji prodávala tak měla něco pod 200000km a na motor nebylo kromě úprav šáhnuto. Nevzpomínám si jméno ladiče, ale z Bolky směrem na Jičín asi druhá - třetí vesnice v (JZD?) měl bílého Favorita 150 kobyl vcelku otlučeno jen na zadním okně měl nápis chcete také aby vám tak jel a svoje číslo. Na jednotky co upravil dělal jen tečku fixou. Jo a vzhled mojí Feldy nic moc taková obyč bílá s křídlama vzadu, nádechama na C sloupcích elektrony a převleky na náraznících + 14 elektrony. Interiér: Kamei volant dole zploštělej, okna v elektrice, el. šíbr (ne střešní okno ale šíbr) hudba (v největší Feldině slávě) Pioneer Rádio s kazetou 4x40W a tři zesilovače Pioneer A klase, k tomu repráky, sub Maratz 1500W 6,5kg magnet... vzadu osazeno na dřevěným platě celkem 75000,- (kurňa to jsem byl magor ) V AAA v Počernicích mi počítali výkon na nějakejch 1450watů. Tož tak, taková obyčejná 1,3 55kw Lxi special (měla otáčkoměr, mlhovky a dělený sedadla) za 229000,- odstín barvy bílá 1029 (nádech do růžova ani za boha jsem ji nemohl sehnat) Ty ses ptal na úpravy, nahoře je máš a při tý sentimentální chvilce jsem ji tedy popsal komplet jó kdepak je jí konec? Editováno: 28. Březen 2007, autor: murder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubass Vloženo 5. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2007 Tak to jsi tu Feldu měl dosti našláplou,,.)Někdo by mohl říct:,,Že jsi Blázen,že do Fildy das takovejch peněz,vždyt zato by bylo pomalu New Car,.) Ale já to chápu,je to trochu nákladný,ale Kontakt na toho Blázna stím 150konovým Fáčkem asi nemáš.co?Moc díky Kubass Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pokornasek.pepan Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 V 96 jsem měl novou Feldu 55kw, první jsem vyhodil kat a dal Remus konec (7500,-) svíčky Brisk Premium .... takový ty bez kontaktů s kónusem, zajel jsem na Jarov na válce 1000,- podle toho překopaná jednotka 1000,- (byla tam dost velká díra někde dole) po úpravě opět válce 1000,- to tam bylo kolem 60-62kw (nevím už přesně je to přeci jen dost let) pak mi to nestačilo, tak jsem sehnal ostrou vačku a při tý příležitosti jsem snížil hlavu a vyleštil kanály (6-7000,-) opět na válce 1000,- a na úpravu jednotky 1000,- Pak zase válce 1000,- a výsledek byl 72kw, bez omezovače, s doporučením ať to netočím přes 7000 otáček, hlavně mi bylo vysvětleno podle křivky, kde a jak mám řadit, abych byl rychlej, nekurvil motor a nesežralo mě to, toho se držím dodnes a jezdím zajímavý spotřeby i časy s velkejma obsahama (4,5l BMW, 4,0TDI Audi...) bylo vidět že tomu soutěžák opravdu rozuměl . Felda byla ochotna jet i 200km/h (i když to už chvilku trvalo) a například podle palubního pc na 4. rychlost ve 160km/h při 6500 otáčkách okamžitá spotřeba 6,3 (autíčko na setrvák) Jinak s autem byli dva problémy odešla zapalovací lišta (praskla a neseděla na svíčkách) a odešel alternátor (originál neuměl tyhle otáčky a na nějakej 300km kalby dovedl sežrat uhlíky) tak tam šel z Golfa GTI III. Celkem jsem ji měl rok, bez úprav jsem najel asi 10000km s úpravama dalších 50000km (většinu času jsem jezdil) pak prodáno bráchově holce ta ji měla asi 5 let a když ji prodávala tak měla něco pod 200000km a na motor nebylo kromě úprav šáhnuto. Nevzpomínám si jméno ladiče, ale z Bolky směrem na Jičín asi druhá - třetí vesnice v (JZD?) měl bílého Favorita 150 kobyl vcelku otlučeno jen na zadním okně měl nápis chcete také aby vám tak jel a svoje číslo. Na jednotky co upravil dělal jen tečku fixou. Jo a vzhled mojí Feldy nic moc taková obyč bílá s křídlama vzadu, nádechama na C sloupcích elektrony a převleky na náraznících + 14 elektrony. Interiér: Kamei volant dole zploštělej, okna v elektrice, el. šíbr (ne střešní okno ale šíbr) hudba (v největší Feldině slávě) Pioneer Rádio s kazetou 4x40W a tři zesilovače Pioneer A klase, k tomu repráky, sub Maratz 1500W 6,5kg magnet... vzadu osazeno na dřevěným platě celkem 75000,- (kurňa to jsem byl magor ) V AAA v Počernicích mi počítali výkon na nějakejch 1450watů. Tož tak, taková obyčejná 1,3 55kw Lxi special (měla otáčkoměr, mlhovky a dělený sedadla) za 229000,- odstín barvy bílá 1029 (nádech do růžova ani za boha jsem ji nemohl sehnat) Ty ses ptal na úpravy, nahoře je máš a při tý sentimentální chvilce jsem ji tedy popsal komplet jó kdepak je jí konec? felda 1,6 nema zapalovací lištu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rauch Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 to mas pravdu.... no Murder pisal o 1.3....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Teď na to koukám a napsal jsem před tím 1,3 55kW to je samozřejmě kravina, byla to 1,3 50kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadeCZek Vloženo 17. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2008 Zdrawím vechny škodováky! Chci se zeptat? ´´Chip na Feldu 1.6 MPi´´ Co by jste mi doporučili?? Na netu jsem okouknul přes dvě desítky firem, které se zabývají diagnostikou takovýchle motorů. A co jsem zjistil?? Že vlastně vůbec nevím! Napiště Vaší zkušenost, nebo přínosnou radu! Díky moc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skury Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 www.cimbu.cz nebo www.motorexcel.cz - nic jiného bych nebral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.