Říjen 26, 20159 r Teď jsem s tím byl v servisu. Turbo je absolutně zasrané a tvrdé. Bylo mi doporučeno nechat si turbo vyhodit a nechat vyčistit u borce, který se specializuje na turba. Plus nechat dát zpět ucpávku EGR ventilu a vyhodit CHIP, který tam je (66kw) Co vy na to? Pomůže to? Upraveno Říjen 26, 20159 r od JindraS
Říjen 26, 20159 r Soft bych tam nechal bez nej je to lenoch a turbo ti vycisti kde kdo mozna bych ho rovnou nechal zrepasovat. Upraveno Říjen 26, 20159 r od kortyzon
Říjen 26, 20159 r Pokud padá motor do nouzáku, musí tam bejt chybová hláška. Alespoň sporadická. U obtokovýho turba může pouze zatuhnout hřídelka která otevírá klapku. Taky je tu možnost, že za vysoký zanášení turba může nějakej nedotaženej čip. Na svým 1,4 TDI mám téměř 200 tkm a turba jsem si zatím nemusel všimnout.
Říjen 26, 20159 r Kvalitní čip při rozumným využívání výkonu motoru neublíží. Nekvalitní ho ale nějak poškodit může. Proto jsem psal nedotaženej čip.
Listopad 4, 20159 r Zdar Chlapi, tak byly špatné vstřiky:-) Podobné téma se řešilo na následujícím odkaze:-) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=42656&postdays=0&postorder=asc&start=45 Upraveno Prosinec 21, 20159 r od JindraS
Květen 2, 20169 r Zdravím příznivce. Koupil jsem manželce fabku combi 1.4 tdi 55kw z roku 2005. Auto super, motorově docela překvapilo, jede pěkně. Včera jsem ale zjistil jednu nemilou věc, u předního kola pravého je z venku na plastovém podběhu vidět mastnota od oleje. Nejspíš od turba. Auto má výkon dobrý nečudí, turbo nepíská a zabírá. Máte někdo s tímto zkušenost? Díky Petr
Květen 2, 20169 r proklepany mezichladic plniciho vzduchu motoru, bezna vec. Opravit (lepit, svarit ) nebo dat jiny funkcni popr. novy a upravit plastovy privadec vzduchu aby se to uz v budoucnu znova neproklepavalo
Květen 2, 20169 r Díky moc za radu. Ve čtvrtek jde do servisu. Zatím s autem spokojenost, hlavně spotřeba je super. Ani hlučnost není až tak zlá, myslel sem že bude horší, jak jsem zde pročítal forum. Zatím tedy najeto 3tis.km. Jinak auto má najeto 228tis.a je od soukromé osoby, pán měnil olej pravidelně po 15tis.a dodržoval normu pro PD motory.
Květen 5, 20169 r Tak dneska jsem byl v servisu, je to turbem protéká olej. Nevíte někdo o dobrém prodejci repasovaných turbodmychadel?
Květen 5, 20169 r Každý turbo trochu pouští olej, ale i tak by mělo být vedení a intercoler suchý. Ztrácí se olej z motoru? Pokud ne, vyměnil bych intercoler a udělal bych úpravu vedení vzduchu jak píše ladiktm, s repasí turba bych nespěchal, u těchto motorů moc netrpí.
Květen 7, 20169 r Turbo prosakuje co to auto mam. Ale je to tak malo ze ani neklesa hladina na rysce olejovy merky. Zatim bych to neresil. Jestli funguje jak ma tak obcas kobtrokuj mnozstvi oleje a pokud nebude treba hodne dolivat tak to nech byt
Květen 8, 20169 r Olej nemizí zatím vůbec. Po výměně najeto 3tis.km. Díky za rady nechám turbo zatím být. Kamarád mechanik mi řekl to samé. Nechám ještě jednou zkontrolovat intercoler. Dle kamaráda je ale v pořádku, prý by syčel tak nevím.
Květen 11, 20169 r Zravím, chtěl bych se optat, zdali udelat chip na 1.4 59kw 2007 6Y5 s nájezdem 300tkm.. jestli jako není už pozdě
Květen 15, 20169 r v tomhle pripade nekoujkej na kilometry ale na kondici motoru, pokud je ok nebal bych se do toho jit, ja konkretne cipoval ve 220k km a ve 340k km sme tam nahrali jeste odvaznejsi soft
Srpen 29, 20187 r Zdravím pánové jdu si sem pro radu . Přítelkyni chci koupit 1.4 TDI 55kw fabku v combiku mám si dát na něco pozor u toho motoru ? Zatím co jsem vyčetl tento motor má lepší spojku . A slyším na něj jen samou chválu . Cenově.to vychází na 43tis nalitane 206 tis. Km po rozvodech a má nové letní pneu .
Září 1, 20187 r Mám tohle auto jako služební, najeto přes 300 tkm a na motoru se dělaly zatím jen 2x rozvody a oleje a filtry, závada motoru žádná. Olej měním po 12 tkm. Při 297 tkm jsem ale dával jinou převodovku + spojku. Auto moc nešetřím, je velkej podíl krátkých jízd a spotřeba vychází na 5,5 l/100km v celoročním průměru podle dotankování. Jo ještě při 230 tkm se musely vyměnit vnitřní klouby poloos - při tahu se třáslo celý auto. Na co si dát pozor? Motor musí běžet relativně klidně, chce to ale srovnání s jiným autem - je to tříválec, takže poběží hruběji než čtyřválec. Dále to chce diagnostikou kouknout na paměť závad redines kód a vyrovnávací dávky vstřikovačů.
Září 1, 20187 r V 29. 8. 2018 na 10:21, Airman64 napsal: Přítelkyni chci koupit 1.4 TDI 55kw fabku v combiku mám si dát na něco pozor u toho motoru ? Zatím co jsem vyčetl tento motor má lepší spojku . A slyším na něj jen samou chválu . Pro neslyšící je to dobrý tip, protože kultivovaností chodu ji rozhodně neokouzlí. Mechanicky je ale zcela spolehlivý. Upraveno Září 1, 20187 r od Tonda-B
Září 2, 20186 r Zdravím , takže nakonec jsem od 1.4 TDI upustil ... Přišel mi hodně dobrý kup na 1.4MPI+LPG a už je doma . I tak vám děkuju za info pánové .
Září 2, 20186 r Gratuluji ke 4-válci. No a co to je konkrétně? Kilometry, rok, 44 /50 kW? Motor je nesmrtelný, - když tak ve 120 000 km vyměníš rozvodový řetěz s koly (sada je za Kč 600,- až 800,- k mání). On se sice nepřetrhne, ale to chrastění mate čidlo klepání, které pak ubírá předstih a auto nemá výkon. Je dobré měnit po 10 000 km olej, po 20 000 km svíčky a po 2 letech nemrznoucí směs - ta jinak po okyselení podporuje elektrochemickou korozi těsnění pod hlavou. Upraveno Září 2, 20186 r od Tonda-B
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.