Přejít na obsah

Nejvýkonější škodovka všech dob! (Žádný apríl!)


George Couser

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

:smich: Slušné šípy za bezmála 125 miliónu Kč, bez xenonu, zesílený nárazník, maximálka kolem 200Km/h, Max. Power je 7,2 MW

Bezpečnost: "Například při nárazu v rychlosti 110 km/h do nákladního vozu s cisternou o váze 15 tun zůstane kolem strojvůdce nepoškozený a nedeformovaný prostor"

Bacha na šraňky

post-24974-1226306031_thumb.jpg

post-24974-1226306057_thumb.jpg

post-24974-1226306067_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jazdia podobné aj v Čechách aj na Slovensku,akurát sú trochu na vyššiu rýchlosť,ktorú samozrejme nevyužijú a na boku majú napísane OBB v Maďarsku je to pomaly bežná lokomotíva,oni ich nakúpili už pred časom,ale taktiež tam vidieť aj lokomotívy OBB.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to co tu popisuješ je loko od Siemensu. Sice má větší Vmax, ale ta Škodovka je celkově modernější. Má vyšší výkon, který dosahuje navíc na všech systémech. Vmax 200 km/h má jen proto, protože si to tak ČD objednaly. Kdyby chtěli třeba taky 230 km/h, tak by to nebyl žádný problém. Odhadovaná maximálka té škodovky je odhadována podobně jako u toho Siemensu okolo 350 km/h. Pravdou ovšem je, že ty Siemensy ani nejezdí nikde ani těch 230 km/h, neb dle TSI norem můžou klasické soupravy s loko jezdit jen max. 200 km/h. Jinak v Maďarsku to rozhodně "běžná" lokomotiva není, když jich mají jen 10 kusů a to ještě jen v dvousystémovém provedení (15kv 16,7Hz a 25kV 50Hz). Ve velkém jezdí jen v rakousku u OBB, kde jich je necelých 400, kde jich ale je drtivá většina jen jednosystémových, či dvousystémových. ČD objednaly těch 109E zatím 20 kusů a všechny jsou třísystémové. Navíc oproti tomu Siemensu ty Škodovky splňují nejnovější normy TSI ze září 2008, včetně norem pro bezpečnost při nárazu lokomotivy do překážky. (Třeba když ve 110ti sejme 15 tunový náklaďák na přejezdu, tak kabina zůstane neporušená apod...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No rozhodne v Maďarsku tieto lokomotívy je bežne vidiet,jak Maďarské tak i Rakúske a to aj na bežných osobných vlakoch.Taurus je taktiež trojsystémový,ale v tom nie je žiadná výhoda,či nevýhoda,nakoľko vyrobia také lokomotívy,aké potrebujú a zbytočne bude mať 3 systémy,keď trebars pod 25KV ani nepáchne.

Trochu do toho vidím a je obrovský rozdiel,či to je Škoda,alebo Siemens a to v poruchovosti.To je rozdiel ako Hyundai a Mercedes.

ČO myslíš,prečo sa Škodováckym dvojsystémkam (ESÁM)hovorí peršing?

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. cenový rozdíl mezi čistě střídavou jednosystémovou loko a třísystémem je dnes naprosto minimální

2. nevím, ale 10 loko určitě nebude jezdit na tolika spojích, aby to bylo "běžné"

3. že jezdí rakouské taury do každé pr*ele není žádný div, když si jich rakušáci nechali nabouchat po ko*ot, jen aby měli rakušáci práci a teď neví pomalu co s nimi, tak je třeba pronajímají ČD levněji, než kolik ČD platí ZSSK za zajíždění Goril na EC do Prahy...

4. Á pán je odborník - ta škoda ještě nevyjela, alo on už ví, jak bude poruchová. :smich: Při vzpomínce na průsery těch ES64xxx při uvádění do provozu se jen směju. Btw proč tak dokonalý a "bezporuchový" stroj dokážou totálně rozhodit 1 blbá stahovačka tak, že není schopný dojet do cíle ani v nouzáku na poloviční výkon... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ČO myslíš,prečo sa Škodováckym dvojsystémkam (ESÁM)hovorí peršing?

Vím to moc dobře. :p Vysoký výkon, ale krátký dolet - v době uvádění do provozu trpěly spoustou dětských nemocí a v té době zrovna Američani umisťovali peršingy v německu, tak proto. Ovšem toto období trvalo krátce (říká ti něco vanová křivka poruchovosti výrobku? :p ) a po odladění se z nich staly cpolehlivé mašiny... nemysli si, že Taury vyjely a hned byly odladěné... navíc srovnávat loko z 1980 s loko z roku 2001 je asi jako srovnávat škodu s mercedesem na stodvacítce a poslení S-klasse. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie pindy si nechaj pre seba "pan je odborník" a pod,na to fakt nie som zvedavý a mimochodom Škodovka 20 rokov nevyrobila elektrickú lokomotívu a ty si myslíš,že teraz to bude delo,dovoľ aby som sa zasmial.Siemens je známy nízkou poruchovosťou.

A mimochodom ČD za gorily neplatí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale platí se za Gorilky, platí... vozová vyrovnávka je jen za výkony do 140 km/h. Za úseky kde se jezdí 140-160 km/h se platí normálně cash... tak se tu prosímtě nezesměšňuj. :smich: Btw 20 let nic nevyrobila? Chce si to doplnit asi trochu vzdělání... mimochoem Siemens není o nic spolehlivější než loko Alstomu, Bombardu apod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

George má pravdu :) ...Nikita to evidentně moc prožívá, ale bohužel na to nemá dost přesný info (nebo mít nechce??), takže ve výsledku je to krapet mimo...teda né, že by na tom nějak záleželo a stálo na tom celý fórum, ale možná by bylo dobrý si o tom něco zjistit, než se příště začneš takhle veřejně utápět ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skaja nie že prežíva,ale čo je to za spôsob komunikácie ?Ja s nim slušne debatujem a on na mňa takto?,citujem "pan je odborník","nezesmesnuj se" "doplniť vedomosti" ale pri tom trepe sprostosti,čo mu drbe,alebo čo?Takto sa nedebatuje aj kedy som sa rovno mýlil a nie že keď mám pravdu.Neviem,kde sa takto komunikuje,ale tu na to moc zvyknutý nie som.Človek si sem ide oddýchnuť a nejaký ..... ti tu dobre,že nebude trepať "se spamatuj,né" a podobné prudkointeligentné výrazy.Čo si potrebuje dvíhať sebavedomie na tom,že na niekoho má sprosté pripomienky,alebo čo?Len za to,že je to anonymné,je niekto frajer

K veci, ta asimetrika to je ako náš tatkranský orol a 4ks 184 sú niekde v doloch,alebo kde?A 1ks 169je prototyp.Mimochodom prvé dve 263001 a 002 sú Siemensy a preto sú aj najspoľahlivejšie,okrem ních boli ostatné odstavené na Ba vychodnom v zeline a sprevádzkované po hooodne dlhej dobe..A porovnávať Škodu zo Siemensom,pri lokomotívach,to je škoda aj komentovať,to múže urobiť iba fanatik..Peršingy majú dodnes problémy a 263 tiež.A k tomu plateniu za Gorily,pred tým ako som to sem napísal,som volal susedovi,ktorý je dosť vysoko postavený v ZSSK a jasne mi odpovedal,že sa neplatí nič,všetko sú len čísla a kompenzuje sa to vrámci vyrovnávky a ak niekto tu tvrdí niečo iné a má ešte aj blbé poznámky,tak čo s ním.A závady lokomotív,to nie je porucha jednej,alebo pár lokomotív,to je trochu rozsiahlejšia téma.

5755001.jpg

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak myslím, že už jsi to zeditoval dostkrát, tak se vrhnu na odpovědi:

Skaja nie že prežíva,ale čo je to za spôsom komunikácie ?Ja s nim slušne komunikujem a on citujem "pan je odborník","nezesmesnuj se" "doplniť vedomosti" a pri tom trepe sprostosti mu drbe,alebo čo?Ak by som sa 100krát mýlil,čo sa nemýlim,nakoľko mám info priamo zo zdroja,tak takýto spôsom komunikácie tu nemá čo hľadať.

A k tomu plateniu za Gorily,pred tým ako som to sem napísal,som volal susedovi,ktorý je dosť vysoko postavený v ZSSK a jasne mi odpovedal,že sa neplatí nič,všetko sú len čísla a kompenzuje sa to vrámci vyrovnávky a ak niekto tu tvrdí niečo iné a má ešte aj blbé poznámky,tak čo s ním.

Psal jsi, že máš souseda "velké zvíře u ZSSK." Tipuju, že ho máš v seznamu hned pod Barackem Obamou... pro tvoje info, pro mě taky není problém zvednout telefon a brnknout Kubalovi, nebo Žaludovi do ČD. Kontakty na sebe máme, neb spolu komunikujeme docela často. S těmi vyrovnávkami mám pravdu samozřejmě já. Do 140 km/h jsou normálná vozové vyrovnávky, pokud jede slovenská mašina v česku 160, tak se to platí, protože žádná česká mašina nemá kde na slovensku těch 160 km/h jet. Pokud tu hodláš dál šířit svoje výmysly, tak doporučuji si na webu ČD najít VTS (vědeckotechnické sborníky.) V jednom starším díle se to docela přebíralo a každý si tak může udělat obrázek, kdo z nás má pravdu.

4ks 184 sú v doloch,alebo kde?A 1ks 169je prototyp.

I kdyby to byl jediný kus, ty tady plácneš že škodovka dvacet let nevyrobila žádnou loko (a byly jich stovky, jak pro Č(S)D, tak i Peršani pro itálii,....) a SKAJA ti tu hodí fotku mašiny vyrobené a předané roku 1996 a hned se vykrucuješ na něco jiného....

Mimochodom prvé dve 263001 a 002 sú Siemensy a preto sú aj najspoľahlivejšie.

??? Toto mě ale vážně rozsekalo. :smich: Takže ty dvě mašiny co se dělaly v rocve 1984 v plzni v areálu škody jsou vlastně Siemensy? ROFL, ale toto nejde komentovat. :smich:

A porovnávať Škodu zo Siemensom,pri lokomotívach,to je škoda aj komentovať,to múže urobiť iba fanatik..Peršingy majú dodnes problémy a 263 tiež.

Nevím, kdo tu je fanatik a začal hned vykřikovat, že ta škoda je poruchový šrot, když to ještě ani nevyjelo. Ale jo, ty ubersiemensy jsou fakt bezporuchové, věčné problémy Taurů při stahovačkách, nebo napěťových výkyvech co tu dal SKAJA je důkaz spolehlivosti že? :p Stejně tak RABe 514 pro SBB jsou dokonale bezporuchové a to, že pořádně nefunguje vzduchové vypružení a jednotky (membrány vydrží sotva 30 tisíc km) musí jezdit do odbočky jen 30 km/h, brzdící procenta max 115% a neustále se se*ou dveřní systémy, které se neustále odmítají zavřít je vlastně důkaz spolehlivosti siemensu že. :smich: A že mají peršingy dodnes problémy? No vzhledem k tomu, že jejich údržbu neprovádí výrobce, ale ČD a ZSSK ve vlastní režii, kdy jsou na vyvyzovačky přistavovány s více kilometry než předepisuje výrobce, tak to bude asi chyba těch strojů že. :p

5755001.jpg

no a vidím, že nakonec jsi to tady zcela mimo téma okořenil vlajkovou lodí slovenského průmyslu, kdy slováci "překapotovali" 30 let starého Brejlouna a nebyli schopni uvést do provozu ani jediný kus, tak to mylím hovoří samo za sebe... :smich:

Editováno: , autor: George Couser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skaja nie že prežíva,ale čo je to za spôsob komunikácie ?...

Sorry, ale příště pls takhle zásadně needituj příspěvek po půl hodině, ale radši hoď nový...fakt každý téma nečtu pětkrát dokola, abych si všimnul, že někdo něco někam dopsal ;)

Jinak mi osobně je to celkem jedno, ale ty tu píšeš, že srovnávat škodu se siemensem může jen fanatik - a přitom tak sám působíš...prostě zde píšeš, jak je siemens dokonalej, jak na něj nikdo nemá a když se posere, tak to vlastně není porucha a není to nespolehlivost apod. A škodovku už předem odsuzuješ, aniž by s ní byly nějaké zkušenosti - copak to má logiku?? ...já toho třeba moc nevím, ale rozhodně taky nic netvrdím jako fakt a nesnažím se jednostraně něco vychvalovat nebo naopak na něco plivat, aniž bych k tomu měl důvod a nějaký relevantní podklady. Vlakem už pár let nejezdím a doufám, že ani nebudu muset, protože :p ...ale každopádně pakliže škodovka něco udělá a je to dobrá věc, tak to nebudu zatracovat jen kvůli tomu, že to je škodovka a ta přece nikdy nemůže dosáhnout kvality zahraniční firmy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skaja editoval som preto,lebo každú chvílu odbehujem a tam nebolo dopisované, chyba bola vôbec reagovať.Ja netvrdím,že tá Škoda loko bude nejaký šit,ale porovnávať zo Siemensom je trochu silná káva,nič viac.Nemajú zďaleka také skúsenosti s výrobou takýchto Lokomotív,ako Siemens.Aj 263 1a2 mali ich súčiastky a boli najspoľahlivejšie z 263jek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemajú zďaleka také skúsenosti s výrobou takýchto Lokomotív,ako Siemens.

Černý humor? Neboj, přejde... když už jsi tu nakousnul ty peršany. Škoda již od 1980 vyráběla ve velkém mašiny s pulzní regulací a procesorovým řízením. Co dělali u toho zkušeného Siemensu? Kdo měl první Asynchron s výkonem nad 3MW? Kdo to samé v tramvajích? A mohli bychom pokračovat... myslím, že škoda má zkušeností víc než dost. Btw proč ten zkušený siemens si musí nechávat nejen vyrobit, ale i navrhovat dvojkolí v bohumínském Bonatransu? Stejně tak sběrač navržený Škodou ve spolupráci s Lekovem. (Btw ten sběrač co má 109E z Lekovu je stejný, jaký nakonec použil Alstom na AGV a TGV při tom světovém rekordu z loňska... se divím, že to přebrali od takových amatérů, jako je škoda. Proč ten dokonalý siemens dodnes neumí dodat nejen něco na způsob AVV (automatické vedení vlaku), ale ani takovou věc, jako fungující ARR (automatickou regulaci rychlosti), která si umí nejen "přidat", ale i vlak přibrzdit v klesání nejen pomocí EDB, ale i normálními brzdami. (Což škoda dodává už několik desetiletí...) Aha já zapoměl, oni jsou zkušení, škoda nic neumí... sorry, ale opět jsi pobavil... :smich:

Editováno: , autor: George Couser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Štěstí že se to tu píše elektronicky a né na papír a nesedíme u jednoho stolku :-) Nerozumím vám, proč do toho vkládáte tolik emocí, vždyť to začalo recesí tedy (výstředním žertem) na okřídlené šípy a vy se tu div neperete. Myslím, že toto téma, nečtou vždy jen ti, co vidí do projednávané problematiky. Vraťte tomu nadhled, jinak tu ostanou jen dva co hájí své. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oc Co II 1.9 TDI PD: Však jo. Škoda ani Siemens si nemají co vyčítat. Obě firmy patří (ať si říká kdo chce co chce) ke světové špičce v oboru kolejových vozidel. Obě mají dlouhou historii, některá je lepší v tom, některá v onom. Ani jedna přes to není superdokonalá a obě vyrábějí moderní, ale ne "bezúdržbová a bezporuchová" vozidla. Však jsou to jenom stroje. Proto mi příjde strašně směšné, když tu někdo příjde a začne vykřikovat, že škodovky jsou extrémně poruchové a siemens je superdokonalý bez vad. Taky se musí vzít v potaz u koho to jezdí a jak se věnuje údržbě, protože takovou údržbu v podání ČD či ZSSK kdy chybí peníze na vše by nepřežil ani ten "superdokonalý" siemens. Stejně tak ty škodovácké peršany - italové měli kontrakt na loko včetně údržby ze strany škody a tyto loko patří v itálii k nejspolehlivějším. Siemens má výhodu "domácího" trhu, kdy má v současnosti mnohem větší obrat díky odběrům DB a OBB štědře financovaných státem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oc Co II 1,9TDI,ja som na spôsob takejto komunikácie upozornil hneď v jej zárodku,ale ak niekto sa nezbadá a pokračuje v tom,tak som naňho vhodnejšie slovo,ako idiot nenašiel a napísal mu,že s ním nemienim komunikovať,začnem článok schválne so slovami "Skaja",aby bolo jasné komu je adresovaný a ak niekto iný,ktorému stále nedochádza,že s ním komunikovať nemienim mi odpovedá a píše bludy,tak je mi to fakt ľúto a aby som nebol príčinou pokračovania flame v tejto téme končím.

Pre nezainteresovaných doplním obrázok o ktorej lokomotíve som hovoril a žiadna z terajších českých striedavých lokomotív a pravdepodobne ani jednosmerných 160km/h nemôže jazdiť

KRÁSNY TAURUS

2750611ni8.jpg

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...