TiGeRZ Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 Po kolkych km sa meni drazkovy remen na HTP ? Citovat
octavio Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 Myslíš rozvody? Fabia má reťaz, nie remeň Citovat
TiGeRZ Vloženo 5. Duben 2007 Autor Vloženo 5. Duben 2007 Myslíš rozvody? Fabia má reťaz, nie remeň Viem....ale remen ktory pohana altik a cerpadlo Citovat
octavio Vloženo 5. Duben 2007 Vloženo 5. Duben 2007 Jáááááj, no ja som na octavii menil po cca 160 000 km.... lebo chudák bol už trocha popraskaný a bola v ňom dierka.... (cena bola cca do 450 sk) Citovat
xtrack Vloženo 10. Duben 2007 Vloženo 10. Duben 2007 Jáááááj, no ja som na octavii menil po cca 160 000 km.... lebo chudák bol už trocha popraskaný a bola v ňom dierka.... (cena bola cca do 450 sk) jen se připojím... Kámoši v service už několikrát měnili rozvody na HTP z důvodu přeskočení řetězu...na vině byly napínáky a výraz doživotní je směšný jak sviňa jestli je životnost motoru 5 let a nebo 20let nechám na ostatních nechť vyzkouší Já budu měnit po 90000 možná dřív třeba po 60 000 z důvodů tichécho provozu a jistoty ;)prej to není taková palba jak třeba na TDi. Mno... ale to mám před sebou ještě štreku 87 000km resp 57 000snad se té výměny dožiju ve zdraví i s autkem Všem ostatním přeji to samé Citovat
rkonf Vloženo 10. Duben 2007 Vloženo 10. Duben 2007 Na prvních HTP 47kW byl "konstrukčně špatný" napínák, který přeskočení o zub často způsoboval. V servisech je měnili v rámci záruky za "optimalizovaný". Citovat
Mikosar Vloženo 11. Duben 2007 Vloženo 11. Duben 2007 http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=406362 Citovat
Tomas.cz Vloženo 11. Duben 2007 Vloženo 11. Duben 2007 100 000km ten drážkovaný řemen vydrží déle bych ho nenechával. Citovat
octavio Vloženo 11. Duben 2007 Vloženo 11. Duben 2007 BTW: jedna sa tu o remen co pohana alternator, klimu, servo,.... 160000km NO PROBLEMO Citovat
mike_k Vloženo 11. Duben 2007 Vloženo 11. Duben 2007 Klinovy remen se proste meni az jsou na nem znamky nejakeho poskozeni, neni predepsany zadny termin. Citovat
marvin Vloženo 11. Duben 2007 Vloženo 11. Duben 2007 Dle libosti Jen při praskutí mikrořemunu vám za chvíli auto přestane zapalovat, asi za hodinu zhasnou světla a u TDI možná dojedete i domů. Stojí to pár korun, nevidím důvod, proč to nenechat s rozvodovým řemenem vyměnit . Citovat
tex Vloženo 2. Listopad 2010 Vloženo 2. Listopad 2010 kluci prosímvás, objednal jsem si drážkový řemen podle motoru, vzal jsem ho z prodejny a vidím, že je to řemen délka 1 450 mm. Podíval jsem se na řemen v autě, a tam vidím 1 453 mm. Prodejce říká, že řemen 1 450 mm je O.K. Kdyby měl na prodejně 1 453 mm, určo bych jej vyměnil za 1 453 mm, ale bohužel. Dá se použít i ten 1 450 mm? Fabia 1.2 HTP 40 kW - kód motoru AWY - bez klimatizace Dík TEX Citovat
norton Vloženo 2. Listopad 2010 Vloženo 2. Listopad 2010 Podle mne by problém neměl být žádný, ty 3 mm jsou v pohodě. Však i napínací kladka má daleko větší "pružnou vůli", která to srovná. Důležité je aby seděly drážky do řemenice a odpovídala šířka řemenu. Citovat
Kubenec Vloženo 7. Březen 2011 Vloženo 7. Březen 2011 Dnes jsem koupil origoš řemen číslo 03D 145 933S na motor AZQ bez klima a ten má 21,18x1460mm a až doma jsem zjistil, že mám mít na autě řemen 03D 145 933AG 21,18x1453. Otázka zní zda půjde napnout? Citovat
Petrkiller Vloženo 15. Březen 2011 Vloženo 15. Březen 2011 Tak se nediv az jednou se roztrhne a pojedes na baterku Tatovi se to stalo na favoritu .. a to ten remen vypadal porad dobre vpohode a najednou dojel .. byt tebou kontroluju ho a radeji vymenim..za tech par korun .. Citovat
libero Vloženo 16. Březen 2011 Vloženo 16. Březen 2011 Dnes jsem koupil origoš řemen číslo 03D 145 933S na motor AZQ bez klima a ten má 21,18x1460mm a až doma jsem zjistil, že mám mít na autě řemen 03D 145 933AG 21,18x1453. Otázka zní zda půjde napnout? NIE !! Citovat
puummy Vloženo 20. Březen 2011 Vloženo 20. Březen 2011 NIE !! Proč by nešel? půjde akorát napínák ho nedopne až povolí ( cca 1000km) a pak může nastat problém s jeho prokluzováním což se projeví ,,hvízdáním,, řemenu takže Vás stejně donutí koupit jiný. Když se podíváte do e-hopu autodílařských firem tak uvádí, že pro auto které má předpis např 6PK1660 tak půjde použít 6PK1645 až 6PK1665. Citovat
mirahrd Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 Zdravim mam fabii 1.2 http r.v. 2007 najeto 50000km a ještě jsem nemenil remen , když nekdy nastartuju tak vydava divny zvuk bud kladky a nebo remen remenu nic není . Muze byt stary5let. Jak se meni často dik Mira. Citovat
Pawouk Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 Vlákna sloučena - příště napřed hledej,než založíš nové vlákno! 1 Citovat
hubo44 Vloženo 12. Listopad 2013 Vloženo 12. Listopad 2013 Zdravim mam fabii 1.2 http r.v. 2007 najeto 50000km a ještě jsem nemenil remen , když nekdy nastartuju tak vydava divny zvuk bud kladky a nebo remen remenu nic není . Muze byt stary5let. Jak se meni často dik Mira. Origo pojde aj 200tis. ked som na požidanie vymenil tak ten novy pri tretej vym. oleja boli tie vnutorne dražky už popraskane. Oroginal je vynikajuci. (moja skusenosť) Citovat
mirahrd Vloženo 17. Listopad 2013 Vloženo 17. Listopad 2013 Kdyz auto stoji pres noc a kdyz nastartuju tak to vyda divny zvuky ale jen chvili a pak uz nic...jenom kdyz to dlouho stoji takove skripani vrzani..muze to delak i nejaka kladka a nebo to dela remen je to od te doby co jsem to maznul wd.....dik Mira Citovat
Casy Vloženo 17. Listopad 2013 Vloženo 17. Listopad 2013 (editace) Pokud jsi máznul řemen tak se nedivím. Bezesrandy, může to být starším řemen, který ztuhne a než se prohřeje , tak zakvílí. :kol-24:KLadka by měla vydržet podstatně více, ale taky by to mohla dělat. Je to jedno nebo druhý, ale řemen se obměňuje. Editováno: 17. Listopad 2013, autor: Casy Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.