Bery Vloženo 22. Duben 2007 Sdílet Vloženo 22. Duben 2007 Ahoj všem. Mám Octavii 1,6 55kw a chtěl bych na palubní desce vyměnit jen přední část s budíkama.Vyměnit je prostě za ty černé místo stávajících šedých.Viděl jsem úplně ty samé jen měly černé pozadí a měly úplně stejné rozložení prvků jen s tím rozdílem že byly z 1,6 74KW a měly tedy místo 200km/h jak mám já tak větší stupnici na 220km/h. můžu prostě vyměnit moje staré současné budíky za nějaké jiné které tam budou z benzínu pasovat a nechat je nastavit na VAGu aby ukazovaly dobře a nebo to nejde a budu muset nechat současné. Je tam totiž i palubní PC tak aby s tím nebyl problém při následném provozu nebo by to nechtělo nějak spolupracovat.Podle mě by tam snad ty z 1,6 74KW pasovat měly i když mají o 20KM/h větší rozsah.Nebo se pletu? Mám ještě to červené podsvícení. Jsem v tom laik a zatím jsem v interiéru nic tak složitého nedělal.Díky za každou odpověď (ps. posílám ještě dvě fotky s budíkama které mám na mysli.Jeden je myslím do nafťáku a druhý je benziňák z RS) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 22. Duben 2007 Sdílet Vloženo 22. Duben 2007 jestli máš 98 (podle červenýho podsvitu bych řekl že jo) tak maxidot tam "půjde" ale nebude ti ukazovat spotřebu. nebude fungovat kontrolka airbagů, nebude ukazovat otevřeny dveře,. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. Duben 2007 Sdílet Vloženo 22. Duben 2007 a musíš použít jiné-nové klíče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...