Březen 4, 201411 r souvislost to samozřezmě má, řekl bych vymazat chyby, projet, podívat se co z toho naskočí zpět a pak sem znovu hodit čísla chyb a někdo sem určo pak dá co navrhuje VIS za kroky k odstrannění vad
Březen 4, 201411 r Měnil se palivový filtr. Po vymazání chyb a projetí znovu naskočí to stejné. Kontrolka stále svítí. Spotřeba stejná, auto jede úplně normálně. Tankuji pouze na Shell, jen jednou jsem natankoval na No name benzínce a poté se kontrolka rozsvítila.
Březen 4, 201411 r co se týká 1. chyby, asi bych zkusil i zahýbat s konektorem ŘJ. Druhá chyba může souviset i s výměnou paliv.filtru, jsou tuším dva druhy 3 a 4 Bar - takže prověřit použití správného.
Březen 4, 201411 r A třetí chyba, šlápl bych tomu někde na krk na 5000 ot/min a chvíli to podržel, zapraskana lambda u 44 kW běžná věc. Pok vymazat chybu a vyzkoušet, pokud to nepomůže tak výměna.
Březen 4, 201411 r Měnil se palivový filtr. to bude ten problém... vlastne Malta už to tu popísal jsou dva druhy 3 a 4 Bar - takže prověřit použití správného.
Srpen 1, 201411 r Tak definitivně končím s řešením opravy chyby 17559 , jako poslední záchranu jsem dal auto do autorizovaného servisu a čekal zázrak , který se ale nekonal. tušili že na 90% to dělá druhá lambda (zakoupili novou -3500kč ) po ujetí 120 km zase chyba 17559. otestovali obě lambdy ,těsnost výfuku , KAT, zpětné vedení výf plynů, a vše podle PC OK, nejhorší je že chyba nevyskočí ani při testovací jízdě ale až po delší době. Nemá cenu rvát do toho peníze dokud to jede a nebude žrát víc jak 7,5-8L/100km , nedám na další řešení "universální chyby " ani 1Kč Upraveno Srpen 1, 201411 r od George_rider
Srpen 1, 201411 r tu si pozeral? http://forum.skodahome.cz/topic/107951-kol%C3%ADs%C3%A1n%C3%AD-ot%C3%A1%C4%8Dek-chyba-17559-chud%C3%A1-sm%C4%9Bs/
Srpen 1, 201411 r Ano, v servise řekli že můžou znovu kontrolovat všecko postupně (bude případná výměna dílů finančně náročná) ale že to může být stářím motoru 11/2001 a že se ten motor škodovce moc nepovedl pak nastoupil s jiným označením Bxx
Srpen 1, 201411 r pro verzi 55kw není možná (nevyšla aktualizace,a prý je to pro německý trh) , ověřeno ve 3 autorizovaných servisech , verze 51 a 59 kw jde aktualizovat
Srpen 1, 201411 r Tak kdybys věděl,že to je RJ tak určitě to nebude až takový problém sehnat druhou. Cena do 1000kč.
Říjen 13, 201410 r Zdravím Pánové, mám problém se startováním.Při startu auto točí ale nenastartuje. Vag vypisuje dvě závady. 18043-datový BUS pohonu:chybějící sdělení od Klima P1635-35-00.A 17909 - relé palivového čerpadla(J17) - zkrat na kostru P1501 -35-00. Nesetkal se někdo s takovýma závadama? Mockrát děkuji za rady.
Listopad 11, 201410 r Přidám se sem se svým problémem auto hlásí tyto chyby: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent Readiness: 0010 0001 01598 - Drive Battery Voltage 07-10 - Signal too Low - Intermittent 01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317) 28-00 - Short to Plus Jde mě hlavně o tu poslední chybu řešil jste to už někdo?? Doplním že se jedná o fabii 1,4MPi r.v.2000 po vymazání se chyby neobjeví hned ale za nějeký čas se vrátí....
Prosinec 30, 201410 r Zdravím borci, Vag304 mi hlásí chybu 18043 - Pohon datove sbernice Chybi odezva rid.jednotky klimatizace P1635 - 35-00 - - problém je v tom že klimu moje auto nemá a nikdy nemělo,před časem jsem měnil BSG kvůli triplingu,a od té doby mi to hlási chybu,Jednotka BSG byla z auta které klimu mělo ale nejde mi do hlavy že mi to hází chybu v řídící jednotce motoru,kodování jsem udělal presne podle puvodní BSG.Díky za odpovědi.
Prosinec 30, 201410 r Prosím nevíte o videu, kde by bylo vysvětleno jak pracovat s diagnostikou? V češtině.
Prosinec 30, 201410 r Opsal si kodovani spravne? Prekodoval si i gateway? Mozna to muze hrat roli. Spis ale aby se k tomu vyjadril nekdo zkusenejsi.
Prosinec 30, 201410 r klima se určitě kóduje v ŘJ motoru. Nejsem si ale jistý, že se kóduje i v BSG a skoro bych řekl, že ne.
Prosinec 30, 201410 r No právě BSG jsem nakodoval přesně podle původního i s gateway,do řídící jednotky motoru jsem vůbec nelezl kodování bylo pořád stejné
Únor 13, 201510 r Dneska jsem se konečně dokopal k tomu, abych pustil VAG na autě. Zjištěním bylo, že v seznamu chybí Fabia, ale nedělal jsem si s tím hlavu a zapnul jsem program pro Octavii. Nevím, jestli je to právě tím, že jsem spustil takový program, ale objevilo se několik chyb. 16500 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Nesmyslny signal P0116 - 35-10 - - - Sporadicky 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky 01322 - rid.jedn. multifunkcni jednotky (J501) 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Poté jsem spustil ještě test airbagu (od posledního měnění po havárii svítí stále kontrolka) a vyběhlo na mě toto. Pokud to dobře chápu, není zapojená konstra nebo je špatně ukostřená? 00595 - Data o nehode ulozena 35-00 - - 00588 - Roznetka airbagu (strana ridice) (N95) 32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadicky 00589 - Roznetka 1 airbagu (strana spolujezdce) (N131) 29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky 00589 - Roznetka 1 airbagu (strana spolujezdce) (N131) 32-10 - hodnota odporu prilis velka - Sporadicky 00589 - Roznetka 1 airbagu (strana spolujezdce) (N131) 33-10 - hodnota odporu prilis nizka - Sporadicky Upraveno Únor 13, 201510 r od Sabiza
Duben 15, 201510 r Zdravím, na VAGu mám chybu 01598 - Drive Battery Voltage 07-10 - Signal too low - Sporadická. Baterku jsem už měnil před týdnem (je možné že je to chyba ještě ze staré baterky). Každopádně mi občas tuhne řízení v zatáčkách (dělá to občas i po výměně baterky, ale už ne tak často). Mohl by to být vadný altík? Že by nestíhal zásobovat servo? Díky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.